AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Jeg vurderer å stramme vagina etter tre fødsler av store barn, og lurer på om noen har erfaring med dette? Anonymkode: 42ac9...fcf
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Lykke til med masse arrvev o.l etter operasjonen, fremfor en slapp glufse. Gjør knipeøvelser istedenfor. Anonymkode: 70a1b...aab 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lykke til med masse arrvev o.l etter operasjonen, fremfor en slapp glufse. Gjør knipeøvelser istedenfor. Anonymkode: 70a1b...aab Herregud da 🙈 Anonymkode: 10d87...a62 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 En større mann løser problemet. Anonymkode: c5e22...996 1
Gjest ABM Skrevet 9. august 2021 #5 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): En større mann løser problemet. Anonymkode: c5e22...996 Beste løsningen...kjør King Kong..!! 🙈😂
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #6 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): En større mann løser problemet. Anonymkode: c5e22...996 En litt større mann Enda en litt større mann 😅 Anonymkode: f388f...05e 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #7 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-8 den 1.39): Jeg vurderer å stramme vagina etter tre fødsler av store barn, og lurer på om noen har erfaring med dette? Anonymkode: 42ac9...fcf Ikke hør på alle negative kommentarer. Har selv gjort det og angrer ikke, er nå trang og fin og har en pen vagina, iflg min kjæreste ser den ut som om jeg var 16 igjen. Anonymkode: b2c63...44b 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #8 Skrevet 10. august 2021 Burde ikke denne tråden ligge under kropp og helse, istedenfor seksualitet? Anonymkode: 5b58c...84e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #9 Skrevet 10. august 2021 En tur på Akademiklinikken begge 2, så blir du tightere og han større. Anonymkode: c5e22...996
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #10 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke hør på alle negative kommentarer. Har selv gjort det og angrer ikke, er nå trang og fin og har en pen vagina, iflg min kjæreste ser den ut som om jeg var 16 igjen. Anonymkode: b2c63...44b Er han gynekolog? 🤔 Anonymkode: 1e877...5be 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #11 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): En tur på Akademiklinikken begge 2, så blir du tightere og han større. Anonymkode: c5e22...996 Fortell. Hvordan gjøres dette? Kunne ønsket meg noen cm mer både i lengde og omkrets enn min høyst gjennomsnittlige erigerte kuk (14,5/11,5). Anonymkode: 5a0c8...e73
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #12 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (På 10.8.2021 den 9.19): Ikke hør på alle negative kommentarer. Har selv gjort det og angrer ikke, er nå trang og fin og har en pen vagina, iflg min kjæreste ser den ut som om jeg var 16 igjen. Anonymkode: b2c63...44b Hvor gjorde du det og hva kostet det? Anonymkode: bedc4...de8
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #13 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fortell. Hvordan gjøres dette? Kunne ønsket meg noen cm mer både i lengde og omkrets enn min høyst gjennomsnittlige erigerte kuk (14,5/11,5). Anonymkode: 5a0c8...e73 Fant ut ved å søke på https://www.akademikliniken.no/hva-vi-gjor/intimkirurgi/penisfortykkelse/ 1 cm økning i omkrets er lite å betale 30 lapper for så tror jeg står over. 60 lapper for å kun å øke lengden i slapp tilstand er enda mindre aktuelt. Interessant å høre om noen har foretatt et slikt inngrep og hva resultatet ble. Anonymkode: 5a0c8...e73
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #14 Skrevet 11. august 2021 Mange rare kommentarer her. Jeg er 40, og fikk utført en operasjon for å stramme vagina da jeg var 29. Etter å ha født to barn. Vagina var liksom åpen og ikke så trang lenger, og sånn ville jeg ikke ha det resten av livet. Fikk strammet vagina litt innover og de sydde også inn slik at åpningen ikke var stor og «åpen» lenger. Kjæresten jeg har nå vet ikke at jeg er blitt operert engang, men han påstår jeg er den deiligste og trangeste han har hatt. 😉 Nå var jeg trang fra før også, så det er det jeg trives med. Selve operasjonen ble utført mens jeg var i narkose, og smertene de første dagene etterpå var intense og store. Men verdt det synes jeg. Er snakk om kanskje 3-4 dager med mye smerte, så om du takler det er det ikke noe hinder for å ta operasjonen. Du får smertestillende. Så jeg var sengeliggende noen dager for det meste, tok smertestillende og så på serier. Angrer ikke ett sekund, og er sjeleglad for at jeg tok grep og har det veldig bra seksuelt. Knipeøvelser kan hjelpe noe, men kan feks ikke snevre inn en åpning som har revnet. Kun operasjon hjelper på sånt. Lykke til. Anonymkode: e1eee...c88 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #15 Skrevet 11. august 2021 Ikke jeg som svarte over her, men her i Trondheim koster det 9500 med priv Gyn å sy sammen og redigere inngang til skjeden. Anonymkode: f091f...8b2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #16 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (På 10.8.2021 den 9.19): Ikke hør på alle negative kommentarer. Har selv gjort det og angrer ikke, er nå trang og fin og har en pen vagina, iflg min kjæreste ser den ut som om jeg var 16 igjen. Anonymkode: b2c63...44b Kan umulig bare være jeg som nesten kastet opp litt i munnen min av denne kommentaren? 🤢 Anonymkode: 8d937...a1d 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #17 Skrevet 11. august 2021 Jeg har gjort det, absolutt verdt pengene. Har tatt både innvendig og utvendig👍🏻 Innvendig var det litt smerter i ca 2 dager og det strammet liksom litt når jeg skulle sitte i et par uker. Når jeg gjorde det innvendige inngrepet så var ikke smertene verre enn at jeg dro på shopping dagen etterpå😉 Anonymkode: 923cd...274
Gjest Trøst Skrevet 11. august 2021 #18 Skrevet 11. august 2021 Vil bare si at dette er noe du burde vurdere nøye og snakke med en gynekolog om og reflektere sammen med hun rundt hvorfor du ønsker å gjøre dette. Hadde absolutt snakket med en erfaren, kvinnelig gynekolog om et slikt ønske. Å gjøre et slikt inngrep på en frisk vagina høres helt grusomt ut i mine øyne. Man kommer svært langt med bare knipeøvelser. Siden denne ligger under seksualitetsforumet går jeg ut ifra at det skaper problemer i sexlivet, og da er også spørsmålet om du kanskje bør bytte mann.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #19 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mange rare kommentarer her. Jeg er 40, og fikk utført en operasjon for å stramme vagina da jeg var 29. Etter å ha født to barn. Vagina var liksom åpen og ikke så trang lenger, og sånn ville jeg ikke ha det resten av livet. Fikk strammet vagina litt innover og de sydde også inn slik at åpningen ikke var stor og «åpen» lenger. Kjæresten jeg har nå vet ikke at jeg er blitt operert engang, men han påstår jeg er den deiligste og trangeste han har hatt. 😉 Nå var jeg trang fra før også, så det er det jeg trives med. Selve operasjonen ble utført mens jeg var i narkose, og smertene de første dagene etterpå var intense og store. Men verdt det synes jeg. Er snakk om kanskje 3-4 dager med mye smerte, så om du takler det er det ikke noe hinder for å ta operasjonen. Du får smertestillende. Så jeg var sengeliggende noen dager for det meste, tok smertestillende og så på serier. Angrer ikke ett sekund, og er sjeleglad for at jeg tok grep og har det veldig bra seksuelt. Knipeøvelser kan hjelpe noe, men kan feks ikke snevre inn en åpning som har revnet. Kun operasjon hjelper på sånt. Lykke til. Anonymkode: e1eee...c88 Hvor fikk du utført dette? Offentlig eller privat? Anonymkode: 6c7d3...fed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå