AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Foreldrene mine reagerte på min bror da han skaffet seg en ansiktsrens og en fuktighetskrem fra apotek. De mente det var veldig femi og at ingen menn gjør sånt. Han er hetero, forresten. Er det virkelig sånn folk tenker? Trodde ikke det var så mange fordommer rundt at menn tar vare på huden sin? Eller er det bare mine foreldre???? Anonymkode: a06cc...7ac
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Veldig spesielt, men kanskje det er en vanlig tanke for de litt eldre? Tror ikke jeg kjenner noen som synes menn som tar vare på huden sin er femi. Anonymkode: e721f...02f 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Veldig spesielt, men kanskje det er en vanlig tanke for de litt eldre? Tror ikke jeg kjenner noen som synes menn som tar vare på huden sin er femi. Anonymkode: e721f...02f Jeg kjenner mange menn som har basic hudpleie. En helt vanlig rens og en krem. Ble litt sjokkert over reaksjonen dems.. Derfor begynte jeg å lure på om folk faktisk tenker at det er rart... Anonymkode: a06cc...7ac 2
Gjest Trøst Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 For en tåpelig ting å si. Det er ingenting galt i å ta vare på huden sin. Nå er jeg en kvinne som tiltrekkes av maskuline menn, og om han brukte ansiktsrens og fuktighetskrem, hadde ikke jeg sett på det som feminint. Noen menn har jo svært tørr hud eller andre hudproblemer, de må jo så klart få bruke noe som kan hjelpe og lindre. Har kjent menn med akne som ikke har turt å bruke kremer fordi de blir sett på som feminine og overfladiske. Veldig spesielle holdninger. Når jeg har vært i forhold har mennene tatt ansiktsmaske med meg, lånt produkter til bruk i ansiktet osv. Om jeg sto å smurte meg med ansiktskrem så fikk de litt også (han ene likte at jeg smurte det på han selv, han syns det var koselig, så det ble en fast kveldsrutine, hehe). En av de måtte jeg mase på en stund for å få lov til å smøre han inn med ansiktsmaske, han "var jo mann og trengte ikke gjøre sånt", men etter hvert begynte han å ta initiativ selv, "du, kan vi ta sånn spakveld i dag...?". 😂 Om jeg kjøpte ny kroppsskrubb eller hårkur så var han der med en gang og testa det ut. Ene gangen kom jeg inn på badet, og da sto han i dusjen nesten helt svart av en sjokolade- og kaffeskrubb. Han mente det var muskelavslappende og han følte seg deilig etterpå, så han måtte bruke den ofte! 😅❤️
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 For en idiotisk ting å si. Menn må da også rense, og fukte. Ikke rart det er så mange menn med uren og ujevn hud om dette er holdningen. Mannen min har for eksempel veldig god effekt av beroligende gel etter barbering. Og nå når vi er en del i sola er han opptatt både av solbeskyttelse og aftersun. Anonymkode: 26ff7...8ae 1
sicario Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 Rens/vask av ansikt og fuktighetskrem har jeg inntrykk av at er «innafor. Vasker ansiktet mitt selv og bruker gjerne en fuktighetskrem/balm/olje for huden og skjegget mitt selv. Det øyeblikk det går over i kosmetikk/sminke, opplever jeg at det kjapt blir latterliggjort av veldig mange. Det er noe som sære, unge gutter som ser opp til paradise hotel og ex on the beach gutter bruker. Men jeg er nok en generasjon eller to dor gammel. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 Er mann. Jeg har rens jeg bruker på ansiktet hver morgen, evt kveld. Bruker av og til litt fuktighetskrem. ikke noe galt med det. Den eldre generasjonen pleier som regel ikke å gi mening. Pusse tenner, deodorant og Q-tips er ok, men å vaske huden og litt fuktighetskrem er feil??? Jaja. Anonymkode: 90378...33b 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 Foreldrene dine reagerer. Stakkars menn som lider av kviser, får ikke de lov å pleie huden sin? Anonymkode: 4a0dd...327 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #9 Skrevet 8. august 2021 Foreldrene dine er de rare her, selvfølgelig er det bra å ta vare på huden sin! Ikke noe femi ved det. Anonymkode: a2854...794 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #10 Skrevet 9. august 2021 Trodde det var helt vanlig egentlig. Jeg dater en som ikke gjør noe med huden sin, han ver army guy og veldig manne mann 😍 det skal han få lov til å være og. Anonymkode: ed90c...625 1
powerpuffen Skrevet 9. august 2021 #11 Skrevet 9. august 2021 Hæ? Menn utsettes da for like mye som kvinner når det gjelder hud, sett bort i fra sminke. Min mann både renser og bruker fuktighetskrem, og han har fått så mye friskere og finere hud! Ingenting i veien for å ta vare på huden! Det er så viktig, spesielt solkrem! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå