AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Hei, jeg har vært på fest flere ganger og blitt ganske beruset. Jeg har alltid hatt kontroll, og har klart å tenke ganske klart, husker også alt som har skjedd. (selvom jeg har drukket ganske mye). jeg er en ganske innadvent person fra før av, jeg er sjenert. når jeg har drukket jeg at jeg blir veldig sløv i blikket, også overtenker jeg ikke så mye, men ellers er det ikke så mye som skjer. Alle andre har det så gøy på fylla, blir gale, og snakker med masse folk. Jeg blir bare helt stille og klarer ikke snakke med noen nesten bare de jeg kjenner. mens alle andre sier for mye og blir kjent med mange nye folk, blir jeg bare kjedelig. jeg klarer bare ikke å bli gal og ha det gøy. Er dette normalt? er det noe jeg kan gjøre for å endre dette, eller er jeg bare for edru? Jeg har lyst til å være på veldig lag og snakke mye, hvorfor får jeg det ikke til??? Anonymkode: 34fa5...ae7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Mange hauser seg selv opp veldig i fylla. Anstrenger seg for å få opp stemningen. Anonymkode: 6207f...054
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 Kan det være at du drikker for mye? Jeg blir også mer sløv og innesluttet når jeg har drukket for mye. Når jeg drikker akkurat passe derimot blir jeg mer pratsom og får mindre sosiale hemninger (på godt og vondt kan man vel si). Anonymkode: 0f785...7df
Rosi Skrevet 14. august 2021 #5 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (På 8.8.2021 den 0.30): Hei, jeg har vært på fest flere ganger og blitt ganske beruset. Jeg har alltid hatt kontroll, og har klart å tenke ganske klart, husker også alt som har skjedd. (selvom jeg har drukket ganske mye). jeg er en ganske innadvent person fra før av, jeg er sjenert. når jeg har drukket jeg at jeg blir veldig sløv i blikket, også overtenker jeg ikke så mye, men ellers er det ikke så mye som skjer. Alle andre har det så gøy på fylla, blir gale, og snakker med masse folk. Jeg blir bare helt stille og klarer ikke snakke med noen nesten bare de jeg kjenner. mens alle andre sier for mye og blir kjent med mange nye folk, blir jeg bare kjedelig. jeg klarer bare ikke å bli gal og ha det gøy. Er dette normalt? er det noe jeg kan gjøre for å endre dette, eller er jeg bare for edru? Jeg har lyst til å være på veldig lag og snakke mye, hvorfor får jeg det ikke til??? Anonymkode: 34fa5...ae7 Jeg kjenner meg veldig igjen. For meg ble det bare bortkasta å bli full, da jeg kun mistet kontroll over balansen, ikke hvor innadvendt jeg er. Holder med en 2-3 drinker for å bli kvitt den verste overtenkingen, så prøver jeg heller å slappe av og fokusere på musikken eller det mennesket jeg prater med. Har aldri vært noe festmenneske, men de få gangene jeg har vært ute har jeg fokusert på å kose meg på mine premisser heller enn å ha fokus på å bli full og miste meg selv.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 Jeg må ærlig talt si at jeg synes folk som blir hyper i fylla er anstrengende, og syntes det også da jeg var ung. Anonymkode: 61f3b...ff4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå