AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Kvinne på 27. Lenge tenkte jeg at jeg skulle vente med å ha sex til jeg fikk kjærste, men det har ikke skjedd. Nå vil jeg bare få det overstått. Noen som har noen gode råd? Anonymkode: 73431...421 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Da blir du skuffet. Bli forelsket og kjenn på følelsene. La han digge deg. Først da blir det bra. Anonymkode: 4174d...6d0 11
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Profil på Tinder. Skriv at du er ute etter ons. Anonymkode: a02a0...130
pia mater Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Jeg begynte å ha sex med en venn. Holdt på av og på i rundt to år. Funket fint for meg. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da blir du skuffet. Bli forelsket og kjenn på følelsene. La han digge deg. Først da blir det bra. Anonymkode: 4174d...6d0 Ja, jeg har tenkt tanken, men det kan jo skje senere og? Anonymkode: 73431...421
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #6 Skrevet 7. august 2021 pia mater skrev (2 minutter siden): Jeg begynte å ha sex med en venn. Holdt på av og på i rundt to år. Funket fint for meg. Godt forslag, men har dessverre ingen mannlige venner... Anonymkode: 73431...421
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #7 Skrevet 7. august 2021 «Få det overstått?!»🙄 Jeg ville ventet. De første gangene blir neppe bra uten at det er sammen med en du har følelser for og er glad i. Er du redd for å være jomfru om den rette dukker opp i seneste laget? Jeg skal LOVE deg at han ikke vil bli skuffet over at du er jomfru🙂 Anonymkode: 5e963...33c 9
pia mater Skrevet 7. august 2021 #9 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): «Få det overstått?!»🙄 Jeg ville ventet. De første gangene blir neppe bra uten at det er sammen med en du har følelser for og er glad i. Er du redd for å være jomfru om den rette dukker opp i seneste laget? Jeg skal LOVE deg at han ikke vil bli skuffet over at du er jomfru🙂 Anonymkode: 5e963...33c Kan ha mye god og bra sex uten at følelser er involvert altså. Beste er selvfølgelig i et godt forhold, men sex er digg uansett. 🤷🏼♀️ 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #10 Skrevet 8. august 2021 Det er ikke noen grunn til å vente med å ha sex hvis du kan og har lyst. De eneste problemene som kan oppstå er i ens eget hode hvis en blir infisert med gammeldagse puritaniske tanker. Anonymkode: bd00b...94c 1
Cronosgjesten Skrevet 8. august 2021 #11 Skrevet 8. august 2021 Det er ikke så godt at det er veldig nødvendig å stresse 🙂 Spesielt ikke første gang. Hva er det du tror du vil endre seg i livssituasjonen din ved å ha sex? 4
Majer Skrevet 8. august 2021 #12 Skrevet 8. august 2021 (endret) Vil ikke anbefale deg å få det overstått. Det finnes unntak, men av de jeg har hatt sex med er det de som har hatt en god førsteopplevelse som tør å slippe seg løs i senga. En dårlig første gang kan føre til en del sperrer. Du skal forhåpentligvis leve i mange år til og da er ventingen verdt det🤗 Hva tror du er grunnen til at du ikke har møtt den rette enda? Endret 8. august 2021 av Majer
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #14 Skrevet 8. august 2021 Selvsagt bør det være en god opplevelse, men halvbra duger også, siden målet er å komme seg over kneika. Finn en trygg og rolig fyr, og si akkurat hva du trenger. Det er en fordel om du er vant til å ha sex med deg selv, og bare trenger å tilføre det ekstra elementet. Jeg aner ikke hvor åpen du er med venninnene dine, men dette er et tilfelle der det kunne gått an å få anbefalt en mann. Anonymkode: 10d0c...93b 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #15 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kvinne på 27. Lenge tenkte jeg at jeg skulle vente med å ha sex til jeg fikk kjærste, men det har ikke skjedd. Nå vil jeg bare få det overstått. Noen som har noen gode råd? Anonymkode: 73431...421 Jeg råder deg til å gjøre det du er komfortabel med først og fremst, og prøve å ikke ta til deg så mye hvordan samfunnet og noen folk dømmer de som er jomfru. Det er ingenting galt i å være det, men dessverre er det noen som ikke forstår. De som dømmer gjør at det blir vanskeligere å takle det å ikke ha hatt sex. For selv om det ofte (ikke alltid) er et valg, så er det mange som gjerne skulle hatt sex i en ideell situasjon, kanskje med en kjæreste, men som ikke finner rett person. Det er ikke noe å skamme seg over, men noen dømmer likevel og synes det er rart. Det å ikke ha sex bare for å ha det er fullt og helt ditt valg, og det er ikke noe å bry seg om sånn egentlig at folk dømmer. Hvis du bestemmer deg likevel for at du ønsker sex uten forhold, prøv for eksempel Tinder, og fortell hva du vil. Det er nok flere som vil det samme der, men vær ærlig så ingen blir villedet, og vær forberedt på hva som kommer. Det er ikke alle som takler så godt uforpliktende sex. Anonymkode: b5e30...d52
artigmedsex Skrevet 8. august 2021 #16 Skrevet 8. august 2021 (endret) Jeg har møtt flere damer i tjueårene som har vært i din situasjon, gjennom nettet, på flere datingsider. Det beste rådet jeg kan gi deg er å velge selv. Aldri følg opp de som kontakter deg, kun de du kontakter. På den måten unngår du mest sannsynlig de mest overfaltiske hyperaktive rundbrennerne som kontakter hundrevis av damer på jakt etter napp. Når du er den som oppsøker, så er du i kontroll, også må du filtrere. Sett deg noen krav. Det kan være at han er singel, kanskje jomfru, eller minst erfaring med 50 damer, at han har jobb, eller at han har barn, eller barnebarn, osv. Unge bestefedre er som kjent tryggheten selv, om det er en preferanse. Når du har et sett av kriterier, så har du et bytte du jakter på, og denne jakten vil kreve litt av deg, og da blir du mer fornøyd når du finner ham og du har nådd målet. Endret 8. august 2021 av artigmedsex 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #17 Skrevet 8. august 2021 Finn en mann du liker. Greit at du stoler på vedkommende når han sprekker jomfruhinnen. Anonymkode: 9b1f8...90b 1
sicario Skrevet 8. august 2021 #18 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): når han sprekker jomfruhinnen. Anonymkode: 9b1f8...90b 60 tallet ringte og ville ha tilbake mytene sine. 12
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #19 Skrevet 8. august 2021 Bare begynne å ha sex. Det er skikkelig deilig! Livet er for kort til å vente med noe av det beste som finnes. Du kan sikkert få en skikkelig hunk hvis du skriver at du er jomfru. Anonymkode: f402f...a38
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #20 Skrevet 8. august 2021 Nå er jeg mann da, men jeg fant ikke min første kjæreste og sexpartner før jeg var 29. Det ble en fantastisk opplevelse selv første gangen. Mangler den solide mentale tiltrekninga mot den andre personen kan opplevelsen maksimalt bli halvparten så god. Jeg ville venta på den rette, det vil gi en helt annen opplevelse som ikke kan sammenlignes. Anonymkode: f17f3...d54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå