Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2002 #1 Del Skrevet 5. oktober 2002 hei alle sammen, har en kjæreste som jeg har vært sammen m i 10mnd snart,er forlovet og elsker ham over alt på jord.Men det hender at jeg ikke vil at han skal røre på meg eller sitter ved siden av meg,ikke har lyst på sex i det hele tatt,så blir han sur på meg...føler at jeg helst vil være alene,gå vekk fra ham...er det noe galt med meg?eller skjer det andre også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skusla Skrevet 5. oktober 2002 #2 Del Skrevet 5. oktober 2002 Av og til er det bare slik for oss jenter.. Kan selvfølgelig ikke snakke for andre enn meg selv men jeg har det også slik av og til.. Må ha litt "space" enten om det gjelder å være for meg selv eller at han ikke får sitte ved siden av meg/ ta på meg. Han burde ikke bli sur for dette, men du burde også prøve å forklare han hvordan du føler det slik at dette ikke utvikler seg til å bli ett kjempe problem. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2002 #3 Del Skrevet 5. oktober 2002 hei takk for svaret, har faktisk prøvd å forklare til ham hvordan jeg føler men det er ikke bare det som er problemet liksom... jeg jobber hver tredje helg og da vil jeg at vi skal finne på ting sammen de helgene jeg er hjemme men det blir nesten aldri noe av:(vi leier noen filmer og lager en god middag men så sovnet ham før vi har sett på filmene...d skjedde i dag og,var i butikken og handlet så ble vi enige om at vi skulle kose oss m en god middag,han foreslo at vi skulle se en film noe vi gjorde men så sov han etter bare en halv time,da satte jeg alene til han våknet og det var etter 3 timer,synes det er så sjedelig,men han sier at han ikke kan noe for det...når jeg sa hva jeg mente så sa han at jeg prøvde å få ham til å ha dårlig samvittighet og d kunne jeg bare glemme.ble så lei meg:(hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå