Gå til innhold

Hofteholdere/strømpeholdere sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet
bullehurk skrev (2 timer siden):

Riktig !  Jeg bytter en del mellom det og stayups, og jeg har ennå ikke truffet et mannfolk som ikke blir tent av det.  "Lyst avler lyst", og jeg blir tent av hans kåtskap + at jeg føler meg vel og sexy i det.

Og så er det noe med det at det er ikke det/de som er perfekte som er spennende! Det er dere som ikke er helt perfekte som setter fantasien i sving og gjør det spennende❤️  Legger også ved en link  - Vicky´s Nylons (vickysnylons.de)

Anonymkode: 0b844...d4a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh ja det er sexy. Mannen min elsker det og jeg bruker deg fordi det er bedre enn strømpebukser. Bare huske trusa på utsiden så er det lettere med mange ting 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Å jo da. Hva mener du med at det ikke finnes en sexy celle på kroppen din? Har sett "formfulle" damer både i femti og sekstiåra som blir hot hot hot å se på ved bruk av riktig type strømpeholder. Og riktig type i forhold til kropp og figur er viktig da. Strømper kler alle damer.

Nja, jeg vet ikke jeg. Hverken overvektig eller undervektig eller noen spesielle skavanker som skiller seg veldig ut. Klarer bare ikke å se at noe med det her er sexy. Men mulig jeg moter meg opp og prøver en gang 😊

Ts.

Anonymkode: 457bd...38d

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Nja, jeg vet ikke jeg. Hverken overvektig eller undervektig eller noen spesielle skavanker som skiller seg veldig ut. Klarer bare ikke å se at noe med det her er sexy. Men mulig jeg moter meg opp og prøver en gang 😊

Ts.

Det kan hende du vil føle på det om du tar på deg noe som ER sexy. For eksempel strømpeholder og annet sexy undertøy. Det er også viktig å ikke snakke seg selv ned, for eksempel si til deg selv at du ser latterlig og teit ut, at du prøver for hardt, ikke er deilig nok osv. Ikke hold på slik. Snakk deg opp! Jeg har ikke verdens beste selvtillit selv, men med riktig undertøy kan jeg føle meg helt fantastisk. Det ligger noe i det når det sies at sexy sitter i hodet. Og jo mer deilig og bra du føler deg, jo modigere blir du. Ikke piss i egen lykke ved å sammenligne deg med andre og trykke deg selv ned. Vit at du ser bra ut, selv om du kanskje ikke synes det selv, så blir nok mannen overlykkelig for å se deg i interessant tøy. ;) 

Gjest Warrior
Skrevet

Ja det er sexy😍Vet ikke hvorfor, det bare er sexy.

Skrevet
Trøst skrev (4 timer siden):

Det kan hende du vil føle på det om du tar på deg noe som ER sexy. For eksempel strømpeholder og annet sexy undertøy. Det er også viktig å ikke snakke seg selv ned, for eksempel si til deg selv at du ser latterlig og teit ut, at du prøver for hardt, ikke er deilig nok osv. Ikke hold på slik. Snakk deg opp! Jeg har ikke verdens beste selvtillit selv, men med riktig undertøy kan jeg føle meg helt fantastisk. Det ligger noe i det når det sies at sexy sitter i hodet. Og jo mer deilig og bra du føler deg, jo modigere blir du. Ikke piss i egen lykke ved å sammenligne deg med andre og trykke deg selv ned. Vit at du ser bra ut, selv om du kanskje ikke synes det selv, så blir nok mannen overlykkelig for å se deg i interessant tøy. ;) 

Du har nok mye rett i tankegangen der 😊 Prøver å tenke litt positivt om meg selv, men vet at jeg havner tilbake i samme negative tankespiral etter noen dager, dessverre 😑 Men jeg kan alltids gi det nok et forsøk 😅 

Ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har nok mye rett i tankegangen der 😊 Prøver å tenke litt positivt om meg selv, men vet at jeg havner tilbake i samme negative tankespiral etter noen dager, dessverre 😑 Men jeg kan alltids gi det nok et forsøk 😅 

Ts 

Øvelse gjør mester, som med alt annet her i verden, også endring av negative tankemønstre. Bare fortsett slik. De færreste føler seg sexy hver dag, og jeg kan kle meg i et pent antrekk og føle meg dritt likevel. Slik er det bare. Det skal bare ikke være slik hver bidige dag. 

Skrevet
Trøst skrev (1 time siden):

Øvelse gjør mester, som med alt annet her i verden, også endring av negative tankemønstre. Bare fortsett slik. De færreste føler seg sexy hver dag, og jeg kan kle meg i et pent antrekk og føle meg dritt likevel. Slik er det bare. Det skal bare ikke være slik hver bidige dag. 

Et godt råd...selv om jeg er mann. Jeg har til tider følt på dette selv.

En ex samboer ble inspirert av en engelsk venninne og kjøpte seg et klassisk strømpebelte. Etter en stund begynte hun til min overraskelse å bruke dette på jobb. Strømpebukser ble totalt erstattet med strømper.

Mer sexy? Definitivt. Litt bar hud over strømpekanten. Nam nam.😀

Anonymkode: abaec...597

Skrevet

Synes det er sexy. Men, er det kun jeg som synes at de er vanskelige å feste? 

Anonymkode: b65bb...d1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes det er sexy. Men, er det kun jeg som synes at de er vanskelige å feste? 

Anonymkode: b65bb...d1b

Nei, jeg syntes også det. I tynne strømper er der lett, men med de strømpene med litt tydeligere kant (som jeg liker) er der litt vanskeligere. Jeg har derfor flere holdere og tar ikke strømpene av.

Ønsker meg holdere med klyper men det er ikke like lett å finne. 

Anonymkode: bc8aa...084

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Et godt råd...selv om jeg er mann. Jeg har til tider følt på dette selv.

En ex samboer ble inspirert av en engelsk venninne og kjøpte seg et klassisk strømpebelte. Etter en stund begynte hun til min overraskelse å bruke dette på jobb. Strømpebukser ble totalt erstattet med strømper.

Mer sexy? Definitivt. Litt bar hud over strømpekanten. Nam nam.😀

Så er det en viktig detalj på disse strømpene fra 50/60 tallet som omtrent ingen strømpebukser har i dag, men som jeg synes er rå-sexy! Nemlig at føttene har såkalt RHT,- altså at de har forsterket tå, såle og hel. Denne detaljen fremhever dame-føtter på en fantastisk måte og enhver mann gleder seg til å se resten 😀

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-12 den 0.20):

Nei, jeg syntes også det. I tynne strømper er der lett, men med de strømpene med litt tydeligere kant (som jeg liker) er der litt vanskeligere. Jeg har derfor flere holdere og tar ikke strømpene av.

Ønsker meg holdere med klyper men det er ikke like lett å finne. 

Anonymkode: bc8aa...084

Hva snakker du om? Alle strømpeholdere har jo klyper. Hva kaller du ellers det stroppene festes til strømpene med?

I den forbindelse. Strømpebelter som er beregnet på å brukes (og ikke bare til pynt . såkalt soveromsutstyr) sitter i livet og har vanligvis seks kraftige stropper og klyper i metall som ikke glipper.

Jeg liker den funksjonelle retrostilen, som her:

Shop the Best 6 Strap Suspender Belts at What Katie Did - What Katie Did Ltd

Det de fleste forbinder med strømpebelte, og som selges i Norge, har fire pinglete stropper og klyper i plast. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva snakker du om? Alle strømpeholdere har jo klyper. Hva kaller du ellers det stroppene festes til strømpene med?

I den forbindelse. Strømpebelter som er beregnet på å brukes (og ikke bare til pynt . såkalt soveromsutstyr) sitter i livet og har vanligvis seks kraftige stropper og klyper i metall som ikke glipper.

Jeg liker den funksjonelle retrostilen, som her:

Shop the Best 6 Strap Suspender Belts at What Katie Did - What Katie Did Ltd

Det de fleste forbinder med strømpebelte, og som selges i Norge, har fire pinglete stropper og klyper i plast. 

Synes noen av disse er super lekre (sexy)  (vickysnylons.de)   For øvrig er ekte nylonstrømper med RHT ti ganger mer sexy en stayups som ikke har denne detaljen. Hvorfor lages nesten ikke strømper med RHT lenger?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes noen av disse er super lekre (sexy)  (vickysnylons.de)   For øvrig er ekte nylonstrømper med RHT ti ganger mer sexy en stayups som ikke har denne detaljen. Hvorfor lages nesten ikke strømper med RHT lenger?

Ja, lekre strømpebelter på den linken. Både funksjonelle, retro og sexy.

Det du skriver om strømper er bare egnet til å forvirre. Og for de spesielt interesserte. Vi snakker om de originale nylonstrømpene som kom på markedet etter krigen - og fremdeles produseres. 100 % nylon, uten stretch og formsydde.

Opprinnelig ble de produsert flatt og sydd sammen med den karakteristiske sømmen. De blir kalt Fully Fashioned eller bare FF stockings,

Med nyere produksjonsmetoder forsvant sømmen, men de hadde fremdeles forsterket tå og hæl. Såkalte Reinforced Heel and Toe - eller bare RHT.

I dag bruker de fleste strømper i moderne kvaliteter, med stretch. Det samme stoffet som i strømpebukser og stay-ups.

De spesielt interesserte kan klikke på denne lenken. En modell demonstrerer FF stockings. Lekkert!

Review/Cervin Fully fashioned stockings /sharon janney - YouTube

Skrevet

Om det ellers passer antrekket, er min erfaring at de fleste av mine venninner (alder ca 25) velger stay-ups foran strømpebukser. Det tror jeg har kommet veldig de siste årene. Mye mer bekvemt og sexy. Noen bruker også strømpebelte og strømper, men det er litt mer styr. 

Anonymkode: b5daa...6e1

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett og svar til dette.

Anki, mod

• 4 uker senere...
Skrevet
bullehurk skrev (På 10.8.2021 den 15.21):

Riktig !  Jeg bytter en del mellom det og stayups, og jeg har ennå ikke truffet et mannfolk som ikke blir tent av det.  "Lyst avler lyst", og jeg blir tent av hans kåtskap + at jeg føler meg vel og sexy i det.

Flott er det

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.8.2021 den 23.16):

Hva er greia? Hva gjør det mer sexy enn å dra på ei strømpebukse uten mye ekstra festeanordninger? 

Hvorfor er det sånn at:

På den ene side, så skal man ikke stille spørsmål med alle kriker og kroker med kvinners oppførsel, tenningsmønster og så videre, fordi det er følelser involvert, det er mennesker og ikke alt skal rasjonaliseres og man skal ikke en gang synes noe. Bare akseptere at slik er det.

På den annen side, når det er en sak om (enkelte) menn sitt tenningsmønster - ja da skal man ha et kort, lettfattelig, rasjonelt og entydig svar med to strek under.

Det er ikke en gang sånn at alle menn  digger statups og strømper (slik som for eksempel jeg gjør). Noen har ikke sansen for noe som helst påkledning, og noen har (uforståelig for meg) en spesiell sans for strømpebukser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...