Gå til innhold

Hofteholdere/strømpeholdere sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Observerte at strømpeholdere plutselig var framstilt som noe sexy da jeg skulle investere i nytt undertøy om dagen. Mange år siden sist kan du si 😆 

Men når skjedde det? Hva er greia? Hva gjør det mer sexy enn å dra på ei strømpebukse uten mye ekstra festeanordninger? 

Da jeg nevnte det for samboeren min sa han at det måtte jeg veldig gjerne begynne å bruke i stedet for strømpebukse. Men hvorfor er det så mye bedre spurte jeg. Nei, det bare er sånn....🤷‍♀️

Anonymkode: 457bd...38d

Mange år siden??.,Strømpeholdere er det mest sexy som finnes...om det er in eller ikke interresserer meg langt oppi R***

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

- Kvinne, bifil.

Anonymkode: cfe34...d89

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (19 minutter siden):

Det tror jeg du har rett i, også det med søppelsekken. For å snakke for meg selv, og sikkert noen andre menn også, når du er den utvalgte bør du slutte å sammenligne deg med andre kvinner av frykt for å ikke være god nok. Du bør heller ha fokus på hvor fin du er for han du er sammen med. De fleste menn er perverse griser, sett med kvinneøyne. Dette bør kvinner forholde seg til, men med humor og en dose egoisme. Da blir du så uendelig mye finere for han, og selvtilliten vokser hos deg, og alt det skrotet med hemninger og begrensninger fjernes. Dyrk deg selv gjennom mannens lyst, da blir det bra, for begge to. Ingen vitenskap dette, og som vanlig tar jeg forbehold mht unntak, som alltid finnes. Mange menn vil leve med en kvinne som er prinsesse, dronning og hore, alt i ett, og alt innenfor husets fire vegger. Da blir det gøy og bra, for begge ;).

Dyrk deg selv gjennom mannens lyst????? Går det andre veien og eller?

AnonymBruker
Skrevet

Strømpbuksen kom på markedet på slutten av sekstitallet da miniskjørtet ble populært. Strømper og holder har dog aldri vært ute av markedet.

Til bruk hjemme kan det meste av strømpeholdere fungere hvis hensikten ewr å være sexy. Til daglig bruk bør man se til utenlandske nettbutikker som spesialiserer seg på funksjonelle og retroinspirerte strømpebelter. Disse har seks stropper, klyper i metall og sitter i livet.

Til praktisk bruk har man trusen utenpå strømpeholderen. Noe som forenkler toalettbesøk.

Man får rett og slett ikke kjøpt funksjonelle strømpebelter i norske butikker. Her er et eksempel på en funksjonell modell som funker hele dagen.

Sassy 6 Straps Powernet Suspender Belt In Stock At UK Tights

Anonymkode: abaec...597

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg føler meg hvertfall helt vilt sexy i det 🤩 Men mannen er ikke spesielt opptatt av hverken strømper eller hofteholdere, så det er ikke så ofte jeg har de på for han, det er mest for min egen del. 

AnonymBruker
Skrevet
Elder Millennial skrev (1 minutt siden):

Jeg føler meg hvertfall helt vilt sexy i det 🤩 Men mannen er ikke spesielt opptatt av hverken strømper eller hofteholdere, så det er ikke så ofte jeg har de på for han, det er mest for min egen del. 

Har du noen bilder?

Anonymkode: fd5e2...a90

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har du noen bilder?

Anonymkode: fd5e2...a90

😂

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dyrk deg selv gjennom mannens lyst????? Går det andre veien og eller?

Burde kanskje skrevet digg deg selv. Men hvorfor ikke? Utgangspunktet var en kvinne (ts) som spurte med forundring rundt menn. Det er kanskje mindre relevant motsatt vei. Bare antar ut fra egen erfaring.

Skrevet
Paramount skrev (6 timer siden):

Godt svar fra samboeren din. Dere kvinner må snart lære at dere er sexy. Alle plagg som er unike for dere har innflytelse på menn, som oftest en positiv innflytelse. Eller, kanskje ikke alle tenker på det som positivt da.

This

AnonymBruker
Skrevet
Trøst skrev (10 timer siden):

Jeg tror det avhenger litt av fasong. Om du er tynn/slank vil det aller meste se flatterende ut. Om du har litt mage, så kan det være litt sjenerende og plagsomt med en holder som dekker litt for lite. Da kan den også "presse" inn på steder hvor du ikke vil det skal gjøre det, og så blir hele passformen uflatterende (kommer an på øyet som ser). Jeg syns det er... Eh, deilig å ha på. :P Om du ser på profilbildet mitt her så har jeg på en som er litt høy, den "skjuler" litt av magen. Om du er plus-size kan du sende meg en PM, så kan jeg vise deg bilder av hvordan den ser ut på. Den er utrolig behagelig og svært flatterende. Kjøpte den her.

Er vanskelig å forklare uten å vise egentlig, men det viktigste er å ha riktig størrelse. Det skal ikke sitte slik at det gjør vondt og er plagsomt, men samtidig må det være tettsittende. Når det kommer til strømper er det også viktig å finne noen som passer. En strømpeholder med justerbare stropper er et must. Kan kanskje være knotete å få på seg, men du kan be samboeren din hjelpe deg.... ;) 

Wow, takk for fine tips 😃 Jeg får se om jeg drister meg til å prøve en gang. Er bare redd for at det blir litt kleint, finnes ikke en sexy celle i/på kroppen her liksom 😆🙄 Får prøve å bruke det under en kjole eller skjørt første gangen og ta det derfra 😊

Ts

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (8 timer siden):

Det tror jeg du har rett i, også det med søppelsekken. For å snakke for meg selv, og sikkert noen andre menn også, når du er den utvalgte bør du slutte å sammenligne deg med andre kvinner av frykt for å ikke være god nok. Du bør heller ha fokus på hvor fin du er for han du er sammen med. De fleste menn er perverse griser, sett med kvinneøyne. Dette bør kvinner forholde seg til, men med humor og en dose egoisme. Da blir du så uendelig mye finere for han, og selvtilliten vokser hos deg, og alt det skrotet med hemninger og begrensninger fjernes. Dyrk deg selv gjennom mannens lyst, da blir det bra, for begge to. Ingen vitenskap dette, og som vanlig tar jeg forbehold mht unntak, som alltid finnes. Mange menn vil leve med en kvinne som er prinsesse, dronning og hore, alt i ett, og alt innenfor husets fire vegger. Da blir det gøy og bra, for begge ;).

Inspirerende det du skriver her 😊  Jeg prøver å tenke sånn, at siden det er meg han har valgt er jeg mer enn god nok, og å sammenligne seg selv med andre er unødvendig bruk av tid og tankevirksomhet. Erfaringsmessig vet jeg at det dessverre varer maks en dag eller to før det er på'n igjen 🙄 Må vel øves på som med alt annet 😄

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Strømpbuksen kom på markedet på slutten av sekstitallet da miniskjørtet ble populært. Strømper og holder har dog aldri vært ute av markedet.

Til bruk hjemme kan det meste av strømpeholdere fungere hvis hensikten ewr å være sexy. Til daglig bruk bør man se til utenlandske nettbutikker som spesialiserer seg på funksjonelle og retroinspirerte strømpebelter. Disse har seks stropper, klyper i metall og sitter i livet.

Til praktisk bruk har man trusen utenpå strømpeholderen. Noe som forenkler toalettbesøk.

Man får rett og slett ikke kjøpt funksjonelle strømpebelter i norske butikker. Her er et eksempel på en funksjonell modell som funker hele dagen.

Sassy 6 Straps Powernet Suspender Belt In Stock At UK Tights

Aha, det var noe å tenke på og ja, takk for tips 😊 Har ikke komnet så langt i tankegangen at jeg har tenkt på det praktiske ift toalettbesøk 😅

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er sexy ja og føler meg veldig sexy med det også, men har ikke gått med det på mange år. Jeg er heller ikke noe spesielt sexy av meg, men det er et eller annet med det som gjør at jeg føler meg sexy. 

Mitt problem var at jeg ikke synes de satt bra på, men mulig jeg hadde feil type eller noe sånt. 

Jeg synes det er ekstra gøy når jeg har en mann som også liker det. 

Anonymkode: be412...d12

AnonymBruker
Skrevet

Skjørt og strømpebukser er klassisk sexy på kvinner.

Anonymkode: 25486...aca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg er litt trett en kveld, bruker jeg å pynte meg selv om jeg bare skal være hjemme med mannen. Det hjelper og jeg føler meg bedre. Føler jeg meg usexy hjelper det med noe sexy undertøy. Til syvende og sist er det meg mannen tenner på, det merker jeg jo om jeg smyger meg inntil ham om kvelden etter å ha gått i joggebukse eller turklær en hel dag feks.

Men for MEG hjelper det alltid å pynte seg. Jenter vil alltid føle seg bedre i klær som er mer pyntet, det handler ikke om å passe inn i et ideal eller å ikke være god nok som man et men det handler om å skape noe litt ekstra, noe litt annet enn hverdag. Vi liker alle en ekstra god middag og ikke å ha hverdagsmat hele tiden, hvorfor skal det være annerledes med å pynte seg og føle seg fin? 

En HVER mann blir penere i en god dress, som passer uansett hvordan mannen ser ut til hverdags og uansett hvor mye det er mannen man er glad. Jeg er overbevist om at det har en effekt på alle kvinner å av og til pynte seg, i feks undertøy, strømper eller lignende. Jeg forstår ikke motstanden. Å ikke like følelsen av å pynte seg er som å si at man ikke liker en god festmiddag eller å si at en hvit duk og pen pådekking ikke gir en følelse av noe litt ekstraordinært

Anonymkode: bc8aa...084

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og ja, det å bruke en holder som er litt bredere rundt magen er smart om man har litt mage. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Og ja, det å bruke en holder som er litt bredere rundt magen er smart om man har litt mage. 

Skjønner hva du mener. De retroinspirerte modellene sitter i livet og går dypt ned. Jeg kaller dette for høyde - ikke bredde.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er forbeholdt horer. Dama hadde aldri fått lov til å gå med det

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-8 den 21.58):

Wow, takk for fine tips 😃 Jeg får se om jeg drister meg til å prøve en gang. Er bare redd for at det blir litt kleint, finnes ikke en sexy celle i/på kroppen her liksom 😆🙄 Får prøve å bruke det under en kjole eller skjørt første gangen og ta det derfra 😊

Ts

Å jo da. Hva mener du med at det ikke finnes en sexy celle på kroppen din? Har sett "formfulle" damer både i femti og sekstiåra som blir hot hot hot å se på ved bruk av riktig type strømpeholder. Og riktig type i forhold til kropp og figur er viktig da. Strømper kler alle damer.

Anonymkode: 0b844...d4a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Å jo da. Hva mener du med at det ikke finnes en sexy celle på kroppen din? Har sett "formfulle" damer både i femti og sekstiåra som blir hot hot hot å se på ved bruk av riktig type strømpeholder. Og riktig type i forhold til kropp og figur er viktig da. Strømper kler alle damer.

Anonymkode: 0b844...d4a

Riktig !  Jeg bytter en del mellom det og stayups, og jeg har ennå ikke truffet et mannfolk som ikke blir tent av det.  "Lyst avler lyst", og jeg blir tent av hans kåtskap + at jeg føler meg vel og sexy i det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...