Gå til innhold

Hofteholdere/strømpeholdere sexy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Observerte at strømpeholdere plutselig var framstilt som noe sexy da jeg skulle investere i nytt undertøy om dagen. Mange år siden sist kan du si 😆 

Men når skjedde det? Hva er greia? Hva gjør det mer sexy enn å dra på ei strømpebukse uten mye ekstra festeanordninger? 

Da jeg nevnte det for samboeren min sa han at det måtte jeg veldig gjerne begynne å bruke i stedet for strømpebukse. Men hvorfor er det så mye bedre spurte jeg. Nei, det bare er sånn....🤷‍♀️

Anonymkode: 457bd...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik har det vel vært i mange år? Jeg har ennå ikke møtt en eneste mann som ikke synes det er en plass mellom pirrende og det mest fantastiske de har opplevd en kvinne i. Her tror jeg nok at Hollywood har bidratt sterkt de siste tiårene for å forsterke det inntrykket.
Jeg bruker det sånn omtrent regelmessig selv også til hverdag, rett og slett fordi jeg synes det er mer behagelig enn strømpebukser. Strømpebukser har en tendens til å bli veldig varmt for min del. Og stayups er ikke alltid akkurat det de lover å være i navnet sitt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men når skjedde det?

70-tallet? 60-tallet?

Anonymkode: f5b80...a3b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk en kvinne er mere sexy i min t-skjorte og boxer, da ligger trusa hennes til tørking😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også begynt å bruke det ganske ofte de siste årene. Har noen som sitter bra, og det er 1000 ganger med behagelig å ha på lange strømper enn strømpebukser som strammer og siger. Hender også at jeg bare bruker stay-ups, som jeg også synes er bra, men noen av de kan også stramme litt på en lang dag. 

Anonymkode: b5daa...6e1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trøst

Det er vanvittig sexy! Jeg føler meg råbra når jeg bruker det, men det holder til sjeldenhetene, da. Hadde jeg hatt en jobb med formell kleskode og brukte skjørt og kjoler som gikk til knærne, så hadde jeg brukt strømpeholder og strømper daglig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Synes faktisk en kvinne er mere sexy i min t-skjorte og boxer, da ligger trusa hennes til tørking😅

Det ene utelukker vel ikke det andre. Se på sexy undertøy som pent innpakningspapir. Fint å få en gave som er forseggjort og pent pakket inn, ikke sant? Man får jo lyst til å åpne den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trøst skrev (1 time siden):

Det er vanvittig sexy! Jeg føler meg råbra når jeg bruker det, men det holder til sjeldenhetene, da. Hadde jeg hatt en jobb med formell kleskode og brukte skjørt og kjoler som gikk til knærne, så hadde jeg brukt strømpeholder og strømper daglig. 

Jeg kan være tilbøyelig til å prøve det for samboer sin del, men har en mistanke om at det kommer til å føles helt malplassert ut på meg 😆 Hvordan er det å ha på? Synes det ser en smule ubehagelig og upraktisk ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ene utelukker vel ikke det andre. Se på sexy undertøy som pent innpakningspapir. Fint å få en gave som er forseggjort og pent pakket inn, ikke sant? Man får jo lyst til å åpne den. 

Da er det jo spesielt artig å glede deg med pakker... jeg har gitt mye og pakker gjerne inn flere🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kan være tilbøyelig til å prøve det for samboer sin del, men har en mistanke om at det kommer til å føles helt malplassert ut på meg 😆 Hvordan er det å ha på? Synes det ser en smule ubehagelig og upraktisk ut...

Jeg tror det avhenger litt av fasong. Om du er tynn/slank vil det aller meste se flatterende ut. Om du har litt mage, så kan det være litt sjenerende og plagsomt med en holder som dekker litt for lite. Da kan den også "presse" inn på steder hvor du ikke vil det skal gjøre det, og så blir hele passformen uflatterende (kommer an på øyet som ser). Jeg syns det er... Eh, deilig å ha på. :P Om du ser på profilbildet mitt her så har jeg på en som er litt høy, den "skjuler" litt av magen. Om du er plus-size kan du sende meg en PM, så kan jeg vise deg bilder av hvordan den ser ut på. Den er utrolig behagelig og svært flatterende. Kjøpte den her.

Er vanskelig å forklare uten å vise egentlig, men det viktigste er å ha riktig størrelse. Det skal ikke sitte slik at det gjør vondt og er plagsomt, men samtidig må det være tettsittende. Når det kommer til strømper er det også viktig å finne noen som passer. En strømpeholder med justerbare stropper er et must. Kan kanskje være knotete å få på seg, men du kan be samboeren din hjelpe deg.... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Observerte at strømpeholdere plutselig var framstilt som noe sexy da jeg skulle investere i nytt undertøy om dagen. Mange år siden sist kan du si 😆 

Men når skjedde det? Hva er greia? Hva gjør det mer sexy enn å dra på ei strømpebukse uten mye ekstra festeanordninger? 

Da jeg nevnte det for samboeren min sa han at det måtte jeg veldig gjerne begynne å bruke i stedet for strømpebukse. Men hvorfor er det så mye bedre spurte jeg. Nei, det bare er sånn....🤷‍♀️

Godt svar fra samboeren din. Dere kvinner må snart lære at dere er sexy. Alle plagg som er unike for dere har innflytelse på menn, som oftest en positiv innflytelse. Eller, kanskje ikke alle tenker på det som positivt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
Paramount skrev (1 minutt siden):

Godt svar fra samboeren din. Dere kvinner må snart lære at dere er sexy. Alle plagg som er unike for dere har innflytelse på menn, som oftest en positiv innflytelse. Eller, kanskje ikke alle tenker på det som positivt da.

Husker jeg spurte en tidligere kjæreste om det samme. Han svarte med at jeg kunne vært råsexy i en søppelsekk om jeg ville, det handlet ikke om hva jeg brukte, men at det var meg, i ført ulike typer bekledning. Strømpeholdere var kanskje litt mer sexy enn strømpebukse, men fellesnevneren var meg og min kropp, som han tente veldig på. 

Jeg tror mange menn mener det samme om kvinner de finner attraktive. Når dette går opp for kvinnen selv, så tror jeg det kan revolusjonere både sexliv og samliv, for å være helt ærlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trøst skrev (21 minutter siden):

Jeg tror det avhenger litt av fasong. Om du er tynn/slank vil det aller meste se flatterende ut. Om du har litt mage, så kan det være litt sjenerende og plagsomt med en holder som dekker litt for lite. Da kan den også "presse" inn på steder hvor du ikke vil det skal gjøre det, og så blir hele passformen uflatterende (kommer an på øyet som ser). Jeg syns det er... Eh, deilig å ha på. :P Om du ser på profilbildet mitt her så har jeg på en som er litt høy, den "skjuler" litt av magen. Om du er plus-size kan du sende meg en PM, så kan jeg vise deg bilder av hvordan den ser ut på. Den er utrolig behagelig og svært flatterende. Kjøpte den her.

Er vanskelig å forklare uten å vise egentlig, men det viktigste er å ha riktig størrelse. Det skal ikke sitte slik at det gjør vondt og er plagsomt, men samtidig må det være tettsittende. Når det kommer til strømper er det også viktig å finne noen som passer. En strømpeholder med justerbare stropper er et must. Kan kanskje være knotete å få på seg, men du kan be samboeren din hjelpe deg.... ;) 

Den du viser til i lenken, ser jo virkelig fin ut. Og de har veldig mye lekkert på det nettstedet har jeg sett ;) Og det med strømper, så ser det penest ut når de går lengre opp en halve låret, om du skjønner hva jeg mener. Bare til like over knærne ser litt "smått" ut :) Men at det er sexy med nylon, det er det ;) 

Anonymkode: 61d77...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Trøst skrev (31 minutter siden):

Takk for tips!! 

Anonymkode: ae1e2...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Takk for tips!! 

Anonymkode: ae1e2...267

Vær så god! Håper du føler deg råsexy. :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Jeg tror mange menn mener det samme om kvinner de finner attraktive. Når dette går opp for kvinnen selv, så tror jeg det kan revolusjonere både sexliv og samliv, for å være helt ærlig.

Det tror jeg du har rett i, også det med søppelsekken. For å snakke for meg selv, og sikkert noen andre menn også, når du er den utvalgte bør du slutte å sammenligne deg med andre kvinner av frykt for å ikke være god nok. Du bør heller ha fokus på hvor fin du er for han du er sammen med. De fleste menn er perverse griser, sett med kvinneøyne. Dette bør kvinner forholde seg til, men med humor og en dose egoisme. Da blir du så uendelig mye finere for han, og selvtilliten vokser hos deg, og alt det skrotet med hemninger og begrensninger fjernes. Dyrk deg selv gjennom mannens lyst, da blir det bra, for begge to. Ingen vitenskap dette, og som vanlig tar jeg forbehold mht unntak, som alltid finnes. Mange menn vil leve med en kvinne som er prinsesse, dronning og hore, alt i ett, og alt innenfor husets fire vegger. Da blir det gøy og bra, for begge ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
Paramount skrev (Akkurat nå):

Det tror jeg du har rett i, også det med søppelsekken. For å snakke for meg selv, og sikkert noen andre menn også, når du er den utvalgte bør du slutte å sammenligne deg med andre kvinner av frykt for å ikke være god nok. Du bør heller ha fokus på hvor fin du er for han du er sammen med. De fleste menn er perverse griser, sett med kvinneøyne. Dette bør kvinner forholde seg til, men med humor og en dose egoisme. Da blir du så uendelig mye finere for han, og selvtilliten vokser hos deg, og alt det skrotet med hemninger og begrensninger fjernes. Dyrk deg selv gjennom mannens lyst, da blir det bra, for begge to. Ingen vitenskap dette, og som vanlig tar jeg forbehold mht unntak, som alltid finnes. Mange menn vil leve med en kvinne som er prinsesse, dronning og hore, alt i ett, og alt innenfor husets fire vegger. Da blir det gøy og bra, for begge ;).

Kloke ord dette. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...