AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Før hadde jeg og kona samtaler sammen og kunne sitte sammen og se på film og tv. Nå føler jeg det som jeg er med i en konkurranse. Før var vi 2 og nå er vi 3 i forholdet. Ho, jeg og den j.... mobilen... Vi kan fremdeles snakke, men hver gang det blir litt pause eller det dukker opp en notifikasjon så kommer mobilen fram igjen. Jeg vet ho er glad i meg, men den mobilen begynner å irritere vettet av meg. Hadde aldri trodd jeg kom til å bli sjalu på et objekt. Setter oss for å se film. Ho jeg og mobilen. Kjører søndagstur, ho jeg og mobilen. Har spurt om vi kan legge vekk mobilen men da er det nesten som om jeg mishandler ho. Savner 90 tallet... når de bare var til å ringe og sende melding med. Litt frustrasjon på en lørdag... Anonymkode: 328d3...c55 8
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Da er vi to🙈 Tenker stadig vekk at jeg skal bytte tilbake til «dum» mobil, men det blir liksom aldri noe av… så sitter jeg her i stedenfor🙈
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Helt enig. Spør av og til mannen om han har «rundet» internett (som vi rundet Super Mario på 90’tallet) og kan legge fra seg mobilen. Anonymkode: a6c51...db4 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (6 minutter siden): Da er vi to🙈 Tenker stadig vekk at jeg skal bytte tilbake til «dum» mobil, men det blir liksom aldri noe av… så sitter jeg her i stedenfor🙈 Så du gjør som kona mi? Godt du tenker på å legge vekk i det minste... Anonymkode: 328d3...c55
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt enig. Spør av og til mannen om han har «rundet» internett (som vi rundet Super Mario på 90’tallet) og kan legge fra seg mobilen. Anonymkode: a6c51...db4 I mario hadde vi jo tryllefløyter sånn at vi kunne runde spillet fortere også. Og et visst antall liv for å begrense mer Anonymkode: 328d3...c55
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #6 Skrevet 7. august 2021 Jeg har byttet tilbake til dum telefon - kan anbefale det på det varmeste! Anonymkode: 4fc90...9b2 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #7 Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (20 minutter siden): Da er vi to🙈 Tenker stadig vekk at jeg skal bytte tilbake til «dum» mobil, men det blir liksom aldri noe av… så sitter jeg her i stedenfor🙈 Jeg har hatt dum mobil i perioder. De har på Clas olson til en rimelig pris. Men veldig mye er jo på mobilen, men man trenger ikke gå rundt med den hele tiden heller da. Er veldig forsiktig med å prioritere mobil foran mennesker som er fysisk til stede. Så det kan faktisk føre til at folk på mobil blir sure fordi de føler seg forbisett og skal ha svar pronto. Eller at de lurer på om man lever. 🙈 Anonymkode: 734e8...976
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #8 Skrevet 7. august 2021 Fast tlf skal jo fjernes for godt snart. Så mobilen har kommet for å bli. Anonymkode: a500d...20e 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #9 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Før hadde jeg og kona samtaler sammen og kunne sitte sammen og se på film og tv. Nå føler jeg det som jeg er med i en konkurranse. Før var vi 2 og nå er vi 3 i forholdet. Ho, jeg og den j.... mobilen... Vi kan fremdeles snakke, men hver gang det blir litt pause eller det dukker opp en notifikasjon så kommer mobilen fram igjen. Jeg vet ho er glad i meg, men den mobilen begynner å irritere vettet av meg. Hadde aldri trodd jeg kom til å bli sjalu på et objekt. Setter oss for å se film. Ho jeg og mobilen. Kjører søndagstur, ho jeg og mobilen. Har spurt om vi kan legge vekk mobilen men da er det nesten som om jeg mishandler ho. Savner 90 tallet... når de bare var til å ringe og sende melding med. Litt frustrasjon på en lørdag... Anonymkode: 328d3...c55 Er du mannen min? Anonymkode: 26627...d1a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #10 Skrevet 7. august 2021 Jeg er 24 årig kvinne og er helt enig med deg. Bare at det er moren min som gjør det. Og han jeg er forelsket i. Anonymkode: 69201...4ec
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #11 Skrevet 7. august 2021 Jeg blir personlig mest forstyrret av at ingen liksom gidder å være i tosomhet med meg. mobilen skal frem med en gang. Jeg synes det er utiltrekkende. ‘hei, jeg er avhengig av mobil for å bli stimulert, jeg klarer ikke noe selv’ Anonymkode: 734e8...976
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #12 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har byttet tilbake til dum telefon - kan anbefale det på det varmeste! Anonymkode: 4fc90...9b2 Det har jeg også Anonymkode: 69201...4ec
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #13 Skrevet 7. august 2021 Jeg forstår ikke dette hatet mot noe så fint og nyttig som mobiler. Og så å savne å «se tv sammen» som om det ikke er vesentlig verre enn å sitte på to mobiler i samme stue? At to mennesker seg samme serie er ikke kvalitetstid, det er tid der man kobler ut hjernen og bare er en grønnsak. Nå kobler de to menneskene av på en måte som er personlig tilpasset dem selv, ikke et kompromiss med partner. Jeg ser mine videoer om 1800-tallets mote og matlaging på koreansk, han ser på snutter om hage og reise. Null problemer. 👍 All den tullete serie-tiden fra 90-tallet er borte, og jeg kan å lage kimchi og bibimbap. Anonymkode: 6a60d...0e3 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #14 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg forstår ikke dette hatet mot noe så fint og nyttig som mobiler. Og så å savne å «se tv sammen» som om det ikke er vesentlig verre enn å sitte på to mobiler i samme stue? At to mennesker seg samme serie er ikke kvalitetstid, det er tid der man kobler ut hjernen og bare er en grønnsak. Nå kobler de to menneskene av på en måte som er personlig tilpasset dem selv, ikke et kompromiss med partner. Jeg ser mine videoer om 1800-tallets mote og matlaging på koreansk, han ser på snutter om hage og reise. Null problemer. 👍 All den tullete serie-tiden fra 90-tallet er borte, og jeg kan å lage kimchi og bibimbap. Anonymkode: 6a60d...0e3 Er vel motstridende interesser. Enkelte har et ganske vinglete forhold til mobilen. De har øye på mobilen og et halvt øye på en annen person. Da vil jeg heller være alene. Anonymkode: 734e8...976
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #15 Skrevet 7. august 2021 Kjæresten og jeg har alltid praktisert at når vi er sammen, legges mobilen til sides. Da er det tid for å klemme, prate, ha sex, lage mat sammen etc. Anonymkode: eb985...088
Matas Skrevet 8. august 2021 #16 Skrevet 8. august 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod.
Anbefalte innlegg