AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Vi var sammen i 5 år og vi er i begynnelsen av 30 årene. Så slår han opp, fordi han har funnet ut at han er homo. Altså, er ikke dette noe man er født med!? Hvordan kan du vente då lenge med å si noe? Hvordan kan du være sammen med en dame og lyve til henne i 5 år. Han kastet bort så viktige år av livet mitt, fordi han var for feig til å si noe før. Han tolker selvfølgelig sinnet mitt som homofobisk og at jeg ikke takler at folk er homofile, jeg driter faen i om folk er homofile, så lenge de ikke lyver for meg, utnytter meg og kaster bort 30 årene mine. er jeg urimelig? Anonymkode: 803a7...33d 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Har du sagt noe homofobisk om han? Anonymkode: fafa0...0ad
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Det er ikke urimelig å være såret og lei seg. Når du får det mer på avstand vil du kanskje se at det ikke har vert så lett for han heller, men enn så lenge synes jeg det er helt greit å være både sur, skuffet og lei deg. Vi trenger ikke å være forståelsesfulle og politisk korrekte hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Jeg hadde blitt forbanna og følt meg sveket først. Etterhvert hadde jeg nok syntes synd på ham for at han ikke har vært sann mot seg selv og levd som han ønsket. Det er jo en stor sorg opp i det hele at det tok slutt på denne måten. Det hadde nok vært lettere å akseptere en annen grunn som feks utroskap. Anonymkode: 2d1c3...769 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 Du har all rett til å føle deg såret og sviktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå