AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=227378444 Hva tenker dere om denne boligen? Likte utsikten, hagen og til dels planløsning. Dumt det ikke er toalett oppe. Har endel penger å bruke på oppussing, så ville byttet alle gulv, pusset opp toalett, vaskerom… Vi er to voksne og to barn. Bor i leilighet på 70 m2 nå, så dette blir jo dobbelt så mye plass for oss. Men mulig det blir for lite når de blir tenåringer? Anonymkode: 4703e...65f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Hadde gjort boden oppe til dusj og toalett i alle fall. Eller endret en del på stue/kjøkken og tatt litt av det til et ekstra bad. Jeg syns ett toalett på såpass mange kvadrat er for lite rett og slett. Ser helt ok ut, men du må jo lese tilstandsrapport osv Husk at utsikten er rett i innflyvningen til Kjevik, og det kan til tider bråke litt, men akkurat nå er det ikke masse fly. Anonymkode: bed6d...abc
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Veldig fin 😀 og Hånes er et hyggelig sted.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 Veldig billig. Men jeg bor i Oslo. Anonymkode: e0e11...bcd 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #6 Skrevet 7. august 2021 Hvemsomhelst skrev (1 minutt siden): Veldig fin 😀 og Hånes er et hyggelig sted. Ja, har hørt det samme 😊 ts Anonymkode: 4703e...65f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #7 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde gjort boden oppe til dusj og toalett i alle fall. Eller endret en del på stue/kjøkken og tatt litt av det til et ekstra bad. Jeg syns ett toalett på såpass mange kvadrat er for lite rett og slett. Ser helt ok ut, men du må jo lese tilstandsrapport osv Husk at utsikten er rett i innflyvningen til Kjevik, og det kan til tider bråke litt, men akkurat nå er det ikke masse fly. Anonymkode: bed6d...abc Tenker også det må gjøres noe med boden ja. Men kunne muligens trengt den til yttertøy. Får se hvordan det ser ut på visning. ts Anonymkode: 4703e...65f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #8 Skrevet 7. august 2021 Personlig hadde jeg hatet at kvartalets lekeplass var rett utenfor, men så har jeg jo ikke barn 😬 skjønner at folk med barn kan se annerledes på det. Fin planløsning, utsikt og helning i terrenget. Et ok budsjett til overflateoppussing, og endre bod oppe til bad, vil nok gjøre mye. Dessuten kjekt med en kjellerstue når barna blir tenåringer. Anonymkode: 3b662...731
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #9 Skrevet 7. august 2021 Helt ok, men jeg hadde måttet pusse opp for fargene er ikke fine. Og badet var ikke pent. Anonymkode: 02cea...3c2 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #11 Skrevet 7. august 2021 Fint hus med mye plass og spreke farger👍 Anonymkode: fa921...871
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #12 Skrevet 8. august 2021 Den ser veldig fin ut. Her i rekkehuset er det heller ikke toalett oppe, det er ingen problem. Det blir en vane å gå ned i første etasje på toalettet. Anonymkode: fdfd3...7c1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #13 Skrevet 8. august 2021 Huset innvendig er greit nok (etter oppussing) og utsikten er fin, men det er vel ikke noe annet enn kveldssol? Jeg hadde vært bekymret for solforholdene, med en kolle i sør og nabohus klint opptil mitt i øst. Anonymkode: 93b7d...263
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #14 Skrevet 8. august 2021 Dersom du har en større sum til oppussing etter kjøp, så hadde jeg heller investert hele summen i et nyere objekt, enn et 40 år gammelt oppussingsobjekt. Samtlige rom må pusses opp, og bad og kjøkken er store utgifter. Tilstandsrapporten viser også en del TG2 i forhold til drenering og våtrom, så dette hadde jeg aldri kjøpt. Men nå er ikke jeg en som gidder å pusse opp, dersom jeg har råd til noe nyere. Anonymkode: 7a3d9...676
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #15 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dersom du har en større sum til oppussing etter kjøp, så hadde jeg heller investert hele summen i et nyere objekt, enn et 40 år gammelt oppussingsobjekt. Samtlige rom må pusses opp, og bad og kjøkken er store utgifter. Tilstandsrapporten viser også en del TG2 i forhold til drenering og våtrom, så dette hadde jeg aldri kjøpt. Men nå er ikke jeg en som gidder å pusse opp, dersom jeg har råd til noe nyere. Anonymkode: 7a3d9...676 Vi har budsjett på 4,5 mill- så har jo en del å gå på… kanskje vi burde vente litt. Virker som boligene i det området går veldig kjapt. Vi vil jo helst ha enebolig, og hadde håpt å få solgt leiligheten før høsten. Får se hvordan det ser ut på visning 😊 ts Anonymkode: 4703e...65f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #17 Skrevet 8. august 2021 fin den. I gatene på hånes er det veldig mange like hus (samme gater har mye nesten like hus) som er vendt ulike retninger (ulike planløsninger i de ulike gatene - men ca det samme i den enkelte gate). så hvis du ønsker å bo i det området så er det greit grei pris også relatert til tilsvarende bolig på østsiden av Kristiansand. i ungdomstiden min (er nå 30) hadde jeg kjempemange venner på hånes og det var helt normale størrelser. det er mye rekkehus der så det var "normalen" (da). det er også kort vei til barne og ungdomsskole. Anonymkode: c7b93...892
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #18 Skrevet 8. august 2021 Kjøkkenet er utdatert og er nok fra da det var nytt på 80 tallet. Badet er nok gammel. Ville og fått sjekket hvordan det står til med rør og det elektriske. Er det borettslagsleilighet? Da er det ikke sikker du sånn utenvidere kan bytte ytterdør. Leiligheten ser jo kjekk ut den, de sier "gjennomgående god standard" litt rødt flagg der. Det tyder jo på at det blir nok litt oppussing. Samt er badet ok, tenker på lekkasjer. Mange glemmer og sjekke ståa på rørene i en bolig og det kan bli dyrt og fikse. Anonymkode: 8a068...3dd
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #19 Skrevet 8. august 2021 Det første jeg la merke til er at det er forskjellig gulv i alle rom. Hvis jeg skulle bodd der måtte alt blitt malt, kjøkkenfronter skiftet, badetak malt, pusset opp badet om få år. Veldig billig da ser jeg. Tilsvarende i Tronheim hadde kostet 3 mill mer 😅😅 Anonymkode: ec7c6...0a2
Fru Uperfekt Skrevet 8. august 2021 #20 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (På 7.8.2021 den 22.04): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=227378444 Hva tenker dere om denne boligen? Likte utsikten, hagen og til dels planløsning. Dumt det ikke er toalett oppe. Har endel penger å bruke på oppussing, så ville byttet alle gulv, pusset opp toalett, vaskerom… Vi er to voksne og to barn. Bor i leilighet på 70 m2 nå, så dette blir jo dobbelt så mye plass for oss. Men mulig det blir for lite når de blir tenåringer? Anonymkode: 4703e...65f Ok pris, men jeg er av typen som ikke vil bo i 2mannsbolig med mindre jeg eier hele stort minus at lekeplassen er rett ved, og jeg har småbarn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå