Gå til innhold

Herregud, jeg tok en shot med ren sprit og blandet med cola, og kjenner det i hodet allerede.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ha 3 shotter med sprit og blande med brus tenkte jeg i kveld. Men jeg tok en shot (ganske bredt shotglass), og jeg kjenner det i hodet?😂 er det mulig. mange år siden jeg drakk sprit, tåler jeg virkelig så lit🤣 

Absolut vodka 40%, hvor mange prosent har jeg fått i meg da av ett shot glass?

Anonymkode: e935c...cf6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor stort er et "bredt shotglass"? Det er ganske vesentlig informasjon. 

Anonymkode: 91c1c...236

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis spriten er 40% så fikk du i deg 40% sprit fra shotteglasset. Du er Kanskje litt full siden du spør 

Anonymkode: 3f210...d8a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor stort er et "bredt shotglass"? Det er ganske vesentlig informasjon. 

Ett vanlig lite shot glass men at det er bredt. De andre jeg har er små høye shotglass. Får ikke forklart det bedre 😂Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, 40% er 40%, uansett om du drakk et shotglass eller et melkeglass, så du har fått i deg et shotglass med 40%.

Anonymkode: 308cd...7b2

• Liker 9
Skrevet

Blander du det med cola,  er det ikke en shot 🤣

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mye av opplevelsen man får fra ulike rusmidler sitter i hodet, og blir skapt av forventningen til rusen. Det er forsket mye på det, både fra alkohol og annet. Det er absolutt ikke umulig.

Anonymkode: 68de3...1b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså 40% i hele flasken blir da ikke 40% når jeg tar litt av flasken i shott glasset? Hva?  lurte på hvor mye prosent det blir med ett shott glass🤣 Ts R

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg skulle ha 3 shotter med sprit og blande med brus tenkte jeg i kveld. Men jeg tok en shot (ganske bredt shotglass), og jeg kjenner det i hodet?😂 er det mulig. mange år siden jeg drakk sprit, tåler jeg virkelig så lit🤣 

Jeg bare elsker å shotte. 

Ikke noe tull, rett på sak. 

Anonymkode: 21f96...586

AnonymBruker
Skrevet

Ja hvis du drakk uten å blande ut med cola så fikk du i deg 40% sprit av det du drakk. Hvis du blandet ut med cola så var det mindre prosent, avhengig av hvor mye cola va sprit du helte oppi

Anonymkode: 3f210...d8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Altså 40% i hele flasken blir da ikke 40% når jeg tar litt av flasken i shott glasset? Hva?  lurte på hvor mye prosent det blir med ett shott glass🤣 Ts R

Eh, jo.

Anonymkode: 308cd...7b2

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du må være rimelig full for å lage en tråd på KG om dette😂

Anonymkode: 8d4db...35e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Beklager folkens, ser feilen her nå 😂 Jeg tok å målte opp med shotteglasset, jeg helte det så oppi et glass og tok cola med isbiter oppi glasset, da lurte jeg på hvor mye prosent ca dere tror jeg har fått i meg?Ts🤣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du skjønner at vi må vite hvor stor mengde vodka du har drukket, ikke sant? Vi kan ikke vite størrelsen på ditt glass, hvor mye du helte oppi (eller hvor fort du drakk). 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Beklager folkens, ser feilen her nå 😂 Jeg tok å målte opp med shotteglasset, jeg helte det så oppi et glass og tok cola med isbiter oppi glasset, da lurte jeg på hvor mye prosent ca dere tror jeg har fått i meg?Ts🤣

Det kommer an på hvor mange cl vodka du har drukket. Du får måle volumet på glasset. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skjønner at vi må vite hvor stor mengde vodka du har drukket, ikke sant? Vi kan ikke vite størrelsen på ditt glass, hvor mye du helte oppi (eller hvor fort du drakk). 

Ja, står skrevet over her, drakk det sent 😊Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Mye placebo som spiller inn her tror jeg.. 

Anonymkode: 8f4ee...243

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så hvis du blander to halve glass med 40 % så får du et helt glass med 80 %?!👍😅

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er 40% vodka om det er 1cl eller 1L du drakk. 

Anonymkode: 4228e...ba3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er 40% vodka om det er 1cl eller 1L du drakk. 

Anonymkode: 4228e...ba3

Ja. :fnise: 

Men jeg tror ts surrer voldsomt med begrepene. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...