AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Når man har flyttet hjemmefra. Og foreldrene søker til utland og blir borte i jobb osv.. (Har ikke fått besøk eller hørt så mye fra dem på ett år) så lurer jeg på om dette er normalen 🙄 En av dem gir til og med inntrykk av at hvis jeg har trengt hjelp til noe, så er jeg uselvstendig. I en krisesituasjon det jeg manglet bosted pga mangel på inntekt, var det ingen som tilbød seg noe hjelp. Skal sies at jeg ikke har spurt om hjelp før dette.. Og etter hendelsen har jeg i hvertfall ikke turt å spørre. Det var ganske sårt å oppleve🙄 Anonymkode: f5ba6...4f6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Vi er eldre enn deg, og etablerte. Bor på samme del av landet som svigers, men har det ca like likt som det du har ift dine foreldre. Mitt beste tips er å sørge for at du kommer godt overens med familien til din fremtidige partner. Din egen familie er det vanskelig å endre relasjonen på nå, tror jeg. ❤️ Anonymkode: f1560...210
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Vi er eldre enn deg, og etablerte. Bor på samme del av landet som svigers, men har det ca like likt som det du har ift dine foreldre. Mitt beste tips er å sørge for at du kommer godt overens med familien til din fremtidige partner. Din egen familie er det vanskelig å endre relasjonen på nå, tror jeg. ❤️ Anonymkode: f1560...210 Det var trist 🙄 lurer jo på hvorfor det har litt sånn da. Vanskelig å la være å tenke på det Anonymkode: f5ba6...4f6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er eldre enn deg, og etablerte. Bor på samme del av landet som svigers, men har det ca like likt som det du har ift dine foreldre. Mitt beste tips er å sørge for at du kommer godt overens med familien til din fremtidige partner. Din egen familie er det vanskelig å endre relasjonen på nå, tror jeg. ❤️ Anonymkode: f1560...210 Støtter denne. Var veldig heldig med svigerfamilien her! Anonymkode: 488b8...247
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 Får håpe svigers liker meg da 😊 Anonymkode: f5ba6...4f6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Det var trist 🙄 lurer jo på hvorfor det har litt sånn da. Vanskelig å la være å tenke på det Anonymkode: f5ba6...4f6 Det kan være mange grunner, og jeg tror ikke det kommer noe godt ut av å grunne mer på det. Det kan være for tøft for alle parter, tror jeg. Det kan være alt fra at du ikke var planlagt, mulig at du kom i veien for deres karriere, alle mulige slags grunner. Jeg tror ikke det vil føre noe godt med seg for deg å lure for mye på det. Hos oss vet jeg med sikkerhet at dette "gapet" skjedde før jeg kom inn i bildet. Det er en liten trøst her. Anonymkode: f1560...210 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå