AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Har alltid kjent enormt med bevegelser fra langt tidligere enn dette. Er det noe man bør sjekke opp? Eller bare anta at alt er bra og at den lille er roligere enn de tre andre? På OUL var alt helt fint. Anonymkode: 05f7d...5f0
selma89 Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Jeg er i uke 22, og merker ikke så voldsomt til bevegelser, litt bobling her og der. Hos meg er morkaka på fremre vegg i livmora, og da er det vanlig å kjenne mindre. Kan det være tilfellet hos deg også?
kvinne35+ Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har alltid kjent enormt med bevegelser fra langt tidligere enn dette. Er det noe man bør sjekke opp? Eller bare anta at alt er bra og at den lille er roligere enn de tre andre? På OUL var alt helt fint. Anonymkode: 05f7d...5f0 Gikk de tre andre svangerskapene bra? Altså har du 3 barn hjemme?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Sa de noe om morkaka på UL? Om den ligger foran kjenner du mye mindre bevegelser Anonymkode: c3926...01d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 selma89 skrev (44 minutter siden): Jeg er i uke 22, og merker ikke så voldsomt til bevegelser, litt bobling her og der. Hos meg er morkaka på fremre vegg i livmora, og da er det vanlig å kjenne mindre. Kan det være tilfellet hos deg også? Den ligger bak, gjort med alle. kvinne35+ skrev (43 minutter siden): Gikk de tre andre svangerskapene bra? Altså har du 3 barn hjemme? ja🙏🏻 Alle friske og raske! AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Sa de noe om morkaka på UL? Om den ligger foran kjenner du mye mindre bevegelser Anonymkode: c3926...01d Ligger bak, gjort med alle. Anonymkode: 05f7d...5f0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå