Gå til innhold

Mann forklarer hvordan de skal oppføre seg ovenfor kvinner for å få det slik de vil - you tube - Er det slik det er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Interessant teori. 

Anonymkode: 1e801...b77

Skrevet (endret)

Syns han var rimelig kynisk men samtidig underbygger det det jeg har trodd at man må høre virkelig godt etter hva en mann sier og ikke legg til eller trekk i fra noe i eget hode. Vær nøye med å høre/lese hva de sier og ikke sier. Har brent meg på den mange ganger i teksting og når jeg har gått tilbake for å se hva han egentlig skrev så har det vært bokstavelig det han skrev han mente. Var jeg som la til meninger som ikke var der.

Tror kvinner kan skrive noe men mene noe mer

Endret av Bente1234
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i allefall lært at jeg skal SPØRRRE når noe er uklart i stede for å ta vekk eller legge til. 

Anonymkode: 838f0...4c1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har i allefall lært at jeg skal SPØRRRE når noe er uklart i stede for å ta vekk eller legge til. 

Anonymkode: 838f0...4c1

Ja en må nok lære seg å være mer direkte .. ikke så enkelt når man ikke er vant til det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at han har rett, og at kvinner kanskje også burde lære litt av dette. Når vi møter kvalitetsmenn vil vi jo gjerne at de skal komme tilbake for mer, og jeg tror man lettere oppnår dette, ved å ikke gå for hardt ut. Ser mange kvinner bommer her på dette forumet, man skal selvsagt stille krav, men når man feks ønsker å avklare eksklutivitet etter to dater gjør man seg selv til high maintance, og er det noe menn ikke vil ha, så er det det. 

Anonymkode: 7604b...fa9

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært mann hadde jeg aldri hørt på menn som sier hvordan kvinner vil ha det, heller ikke på kvinner som sier hvordan kvinner vil ha det. I stedet hadde jeg tatt et kurs eller noen timer med mer generelle råd om hvordan man skal leve livet eller heve selvtilliten eller behandle folk som folk. Tankeganger om hvilke midler man skal bruke for å få kjæreste, pikk eller fitte, pleier å funke svært dårlig. Man blir for overfokusert på målet og rigid i fremgangen - ufleksibel og uoppmerksom på selve interaksjonen. Jeg har møtt et par menn som tydeligvis har gått på noe sånne greier og man merker med en gang om de tar i bruk "triks".

Anonymkode: 2858c...f45

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde jeg vært mann hadde jeg aldri hørt på menn som sier hvordan kvinner vil ha det, heller ikke på kvinner som sier hvordan kvinner vil ha det. I stedet hadde jeg tatt et kurs eller noen timer med mer generelle råd om hvordan man skal leve livet eller heve selvtilliten eller behandle folk som folk. Tankeganger om hvilke midler man skal bruke for å få kjæreste, pikk eller fitte, pleier å funke svært dårlig. Man blir for overfokusert på målet og rigid i fremgangen - ufleksibel og uoppmerksom på selve interaksjonen. Jeg har møtt et par menn som tydeligvis har gått på noe sånne greier og man merker med en gang om de tar i bruk "triks".

Anonymkode: 2858c...f45

Vel er mange som har den tankegangen så må jo funke ellers hadde vel ingen giddet å holde på med det. Mange har egen taktikk for å få kun sex... osv osv.. det funker jo en ser jo det på dette forumet..mange kvinner som blir dumpet etter sex..han fikk det han var ute etter så bye bye.. hele den settingen der. 

Skrevet

Det interessante med "taktikkene" som drøftes er jo nettopp at de retter seg mot kvinner som allerede er "groomet" til å være tilgjengelig for uforpliktende sex uten at en i det hele tatt har drøftet eller diskutert hva en ønsker med relasjonen. I slike tilfeller tenker jeg at "taktikkeri" er det aller minste problemet, om de samme kvinnene egentlig ikke ønsker en slik relasjon. Da er jeg redd vi har beveget oss inn i en virkelighet der vi lærer unge kvinner om en virkelighet som ikke finnes, for så å sende dem ut i et "terreng" de har elendige forutsetninger for å navigere. 

NRK sin sak om "liggelister" er på mange måter illustrerende sånn sett. De saken handler om tror sikkert de blir sett på som frigjorte og kule, og at de som mer tilbakeholdende ville vært lite interessante for menn. Med årene finner de antagelig at det er ekstremt få som synes deres fortid er positiv og veldig mange som synes det motsatte, mens yngre sårbare kvinner vil kunne ha disse med en veldig avvikende seksualitet som forbilder. 

• Liker 2
Skrevet
Bente1234 skrev (10 timer siden):

Syns han var rimelig kynisk men samtidig underbygger det det jeg har trodd at man må høre virkelig godt etter hva en mann sier og ikke legg til eller trekk i fra noe i eget hode. Vær nøye med å høre/lese hva de sier og ikke sier. Har brent meg på den mange ganger i teksting og når jeg har gått tilbake for å se hva han egentlig skrev så har det vært bokstavelig det han skrev han mente. Var jeg som la til meninger som ikke var der.

Tror kvinner kan skrive noe men mene noe mer

Det sier jo bare det at man må væretydelig på hvaman ønsker og ikke bare anta hva mannen ønsker. For meg var det ganske enkelt: hvis vi ikke matcher på helt fundamentale ting som: eksklusivitet eller ikke, hvor mye tid sammen etc, så er vi ikke en match. Jeg synes heller ikke man skal være nødt til å forklare alt man gjør, samtidig synes jeg det er noe uærlig over å bare si "halve sannheten". Slike karer var jeg ikke interessert i, og jeg luket dem ut tidlig i prosessen. Andre ville vært interessert, antar jeg, så vinn-vinn for alle?

Skrevet

Nå er vi vel der at kondom brukes bare hjemme med kjæresten. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Interessant teori. 

Anonymkode: 1e801...b77

Dette er å spille et spill! De som holder på med dette burde ikke ha lykkes. Fordi den andre part burde skjønt spillet raskt. Klarer man ikke å bestemme seg om å være eksklusive innen noen uker ? Mannen/kvinnen er ikke seriøs! Helst burde det være fra dag en man datet! Forlanger man sex raskt? Det er ikke seriøst. Så enkelt er det, så spiller disse individene sitt spill og mange biter på. At de aldri lærer ?

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (49 minutter siden):

Nå er vi vel der at kondom brukes bare hjemme med kjæresten. 

ha ha ha morsom du...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...