Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forhåpentligvis blir jeg mamma på vårparten og vil strikke noen plagg ril første året. Hvilke oppskrifter er deres favoritter? Ønsker å strikke noe som vil brukes mye 😊

Anonymkode: adcca...49d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

min hadde masse Marius ting og en del fra klompe eller hva den de heter, han liker fortsatt og gå i strikkegensere er 9 år

Anonymkode: 03de6...eac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter også til våren 💕 På ønskelisten står masse fra petite knit! 

Anonymkode: 54219...99b

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg venter også til våren 💕 På ønskelisten står masse fra petite knit! 

Har du noen eksempler? 😊

AnonymBruker
Skrevet

Petiteknit! Ankers serien er helt nydelig. Har selv strikket flere ankersjakker, ankersgenser og ankers heldress samt fått ankersdrakt og kyse  n

Anonymkode: 42063...825

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du noen eksempler? 😊

Willums selebukse

Ankersdrakt og Ankers heldrakt (alt i serien..) 

Lillebrors romper 

Ellens hentesett

Elinor bleiebukse 

I allefall dette ❤️💙 Sikker mye mer på lista også 😍 Søk det opp på Google eller Instagram 😊

AnonymBruker
Skrevet

Spiralsokker/votter - en hel haug i samme farge!

Var litt i stuss over den gaven først, men guri meg så praktisk.

De kan brukes både som sokker og votter, og med en haug i samme farge var det aldri stress med å lete etter bortkomne sokker/votter. Vi hadde alltid erstatter :) 

Anonymkode: 17db1...55b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Petiteknit! Ankers serien er helt nydelig. Har selv strikket flere ankersjakker, ankersgenser og ankers heldress samt fått ankersdrakt og kyse  n

Hvordan syns du det var å strikke ankers heldress? Ønsker meg den fra mamma, men hun har ikke strikket på en stund og var usikker på om hun kom til å få den til 🤔

Anonymkode: 64746...f76

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips, dere 😍 

Jeg har strikket noen Ankers heldrakt i gaver tidligere. Tror det nå bli en til min egen også.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvordan syns du det var å strikke ankers heldress? Ønsker meg den fra mamma, men hun har ikke strikket på en stund og var usikker på om hun kom til å få den til 🤔

Petiteknit er veldig flink til å skrive oppskrifter, og har videoer på alt, så bør gå ganske greit.

Anonymkode: 9f658...f32

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det gikk helt fint å strikke den, pg jeg er ganske nybegynner 😊 Oppskriften er lett å forstå og enkel å følge😊  l

AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk Go'klumpen bukse i gave, og de er superpraktiske! Fikk en Ankers genser også, og brukte den masse (hadde en liten en som alltid sloss seg ut av posen med overkroppen, og da var genser praktisk).

Anonymkode: a5db1...8e3

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg er veldig glad i Setesdalsgenseren jeg har med rundfelling i myk alpakka🤩 

Ønsker meg en i grønt og en i gult også😅🙈 må bare bli ferdig med alt det andre først😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...