AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Er en godt voksen singel dame som er lei av datingapper. Har prøvd flere over lengre tid, men orker ikke mer av det nå. Er det noen som har erfaring med å møte menn i virkeligheten for oss godt voksne? DNT-turer er vel mer for unge? Vet at det finnes singelturer, men hvor lett er det å finne noen der? Ellers er det mulige utesteder eller annet? Arrangmenter, kurs eller annet? Vet at det sikkert finnes masse, men lurer på om noen har erfaring med at det går an å finne en partner sånne steder? Eller er det bare damer overalt? Anonymkode: cffa0...ba3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Jeg er bare 25 år, men er også lei av diverse apper/datingsider. Det kan være et greit supplement, men det beste er jo å møte på folk fysisk. Anonymkode: 8f262...305
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Hvor gammel er du da? Anonymkode: 73ebe...591
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Jeg er også godt voksen. Jeg bruker ikke dateapper. Treffer jo menn overalt uansett, det er jo bare å si hei. Tenker ikke på byen. men i butikk, venners venner osv.. Den letinga, jeg synes det er så rart når godt voksne holder på med det der. Vi er jo vikst opp med å være sosiale uten skjermer. Man kan ikke fremtvinge kjærlighet, det skjer naturlig. Anonymkode: 90b57...7e4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 vokst opp heter det he he Anonymkode: 90b57...7e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå