AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Det er det jeg tenker er best siden de sliter det mest der - venner er uenige, de sender brukt/slitt i barnehagen. Hva gjør dere? Vi har både nye og brukte klær og sko, alt fra billig til litt dyrere. Anonymkode: bd147...2ab 1
Enterprises Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er det jeg tenker er best siden de sliter det mest der - venner er uenige, de sender brukt/slitt i barnehagen. Hva gjør dere? Vi har både nye og brukte klær og sko, alt fra billig til litt dyrere. Anonymkode: bd147...2ab Sender med de klær de trenger. Om det er nytt, gammelt, billig eller dyrt har ikke noe å si. Sender med ungene det de trenger 4
Era Vulgaris Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Mener du klær, sko, sekk, matboks osv? Sovevogn? Jeg jobber i barnehage, og tenker at inneklær bør være ting man ikke er så redd for. Den fineste kjolen egner seg ikke når man skal male, lime, lage mat, leke og spise/grise. Uteklær bør være god kvalitet tilpasset norsk vær og klima. Det samme med sko og støvler. God tursekk er bra for rygg, nakke og skuldre, og termos og vannflaske bør være ok kvalitet. En sovevogn trenger ikke være dyr og fancy. 13
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 moho skrev (1 minutt siden): Billige/slitte inneklær, dyre/gode uteklær. Samme her:) Inne tenker jeg at klærne skal være myke og behagelige. Tåle søl av både maling, tomatsuppe og lim.. Eventuelt at det ikke gjør noe hvis ungen klipper hull (snakker av erfaring😂) Ute sender jeg med det beste; regntøy som er helt og tåler slitasje, varm og vanntett dress og gode sko som tåler lek og tur. Anonymkode: c92a2...b96 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #6 Skrevet 7. august 2021 Jeg hadde ikke bra og dårlig. Kjøpte få ting men veldig god kvalitet. Dette fordi når barna var i bhg, og jeg ikke var der til å følge tett på, så følte jeg de ville berge bedre i bra utstyr, og da ha redusert behov for at noen er tett på ift klær. Så det føltes bra for meg å vite, når jeg var på jobb. Behagelige klær som holdt dem tørr og passe varm. Skal de trives ute, så må de ha gode klær. Hadde jeg hatt flere sett f.eks utedress, hadde jeg sendt den beste i bhg, og den litt dårligere/mindre komfortabel/mindre vanntett som backup-dress hjemme. Tatt med god-dressen hjem, og brukt mest mulig. Inneklær, der pleide jeg å ikke sende pentøy. Men gode klær,som var lov å få flekker på. En ren ullbody med flekk på magen fra tidligere søl som misfarget den, er fullgod for bhg. Anonymkode: 90da6...ec0 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #7 Skrevet 7. august 2021 De beste selvsagt Anonymkode: 7e9b7...a6e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #8 Skrevet 7. august 2021 De bruker om hverandre alt hjemme og i barnehagen. Kjøper bra tøy, men ikke alltid det dyreste er best. Jeg vil barna skal være komfortable, tørre og med passe temperatur i bhg. Sørger for klær til det, inkl. skift, solkrem, bleier, kremer og annet. Henger meg ikke opp i om klær blir skittent eller ødelagt. Det skjer hjemme og. Anonymkode: 2633e...da5
Silverline Skrevet 7. august 2021 #9 Skrevet 7. august 2021 Jeg sender det beste i barnehagen, da vet jeg at ungen har på seg gode klær til all slags vær
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #10 Skrevet 7. august 2021 Sender med det beste. hvorfor skal jeg kjøpe kjempebra yttertøy å ha det liggende hjemme ? 4
C8H10N4O2 Skrevet 7. august 2021 #11 Skrevet 7. august 2021 De beste uteklærne der de brukes mest. Det er der barnet har størst behov for det. 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #12 Skrevet 7. august 2021 Vi sender med behagelige og praktiske inneklær. Uteklær av god kvalitet, de skal tåle å være ute i all slags vær. Vi har valgt å legge litt penger i yttertøy, der har vi kjøpt klær av god kvalitet. Inneklær er fra HM eller andre billig merker, og må kunne tåle å bli møkkete og flekkete. Sender uansett det barnet trenger, uavhengig av pris og kvalitet. Anonymkode: f270e...068
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå