Gå til innhold

Hvordan er vi som er på KG

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man tenke at menneskene som svarer her inne representerer Norges befolkning? Eller hvordan er vi som er her inne, i forskjell til "de andre"? Hvordan typer? Hva tenker du? 

Anonymkode: 7acd1...b96

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tror ikke at KG brukerne er representativ for Norges befolkning. Aktive yrkesaktive mennesker har ikke tid til å henge på KG. Jeg tror at her er en overrepresentasjon av uføre, arbeidsledige, pensjonister og lign.

Anonymkode: b1c0f...474

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan man tenke at menneskene som svarer her inne representerer Norges befolkning? Eller hvordan er vi som er her inne, i forskjell til "de andre"? Hvordan typer? Hva tenker du? 

Jeg tenker at vi er alle mulige mennesketyper her inne, men jeg tror mange er slemmere her inne enn ute i den virkelige verden, både fordi man kan være anonym, og fordi man blir påvirket av slemme kommentarer, og man får et behov for å forsvare seg. Mange av disse ekle svarene ville du aldri funnet IRL, heldigvis er de fleste for høflige til det. I tillegg tror jeg mange kan gå rundt med frustrasjon over enkelte ting IRL, som de ikke får seg til å fortelle andre, og da blir jo et anonymt forum lettvindt å tømme seg i?

Skulle ofte ønske det var litt bedre stemning her inne, litt mer velvilje og hjerterom. De finnes da, de hyggelige meldingene, heldigvis😊

Anonymkode: 76737...026

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet

Jeg synes vi er en herlig gjeng. Vi burde danne et politisk parti. Vi har så mange gode kandidater. I tillegg har de fleste her målt sin iq til 135-140, så vi er ikke bare unike i Norge, men i verden. 
det er åpenbart mye troll her, som trekker inntrykket av brukerne ned. Om resten av oss representerer Norges befolkning kan nok godt være. Det er mulig det er en overrepresentasjon av uføre, arbeidsledige , pensjonister og lign. Jeg er uenig i at yrkesaktive ikke har tid til og « henge» på kg. De fleste har noe fritid og kan bruke den til og henge der de får mest underholdning. Jeg kom borti kg da jeg var permittert i vinter og trengte et sted og kaste bort tid. Etter at jeg igjen ble yrkesaktiv finner jeg fortsatt tid til og « henge» her. Jeg kan velge og henge her framfor og se på tv feks, da underholdningen her er bedre. Det er en miks av gode debatter med oppegående mennesker, hinsides underholdene trolletråer , og tråder som sannsynligvis er seriøst ment med spørsmål på nivå med « hvordan knyter jeg skolissene mine». Bortsettfra at alle her har høyere iq en gjennomsnittet tror jeg vi er gjennomsnittlige og representative ( om vi ser bort fra trollene og dj Dan spartan ) 

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tenker at vi er alle mulige mennesketyper her inne, men jeg tror mange er slemmere her inne enn ute i den virkelige verden, både fordi man kan være anonym, og fordi man blir påvirket av slemme kommentarer, og man får et behov for å forsvare seg. Mange av disse ekle svarene ville du aldri funnet IRL, heldigvis er de fleste for høflige til det. I tillegg tror jeg mange kan gå rundt med frustrasjon over enkelte ting IRL, som de ikke får seg til å fortelle andre, og da blir jo et anonymt forum lettvindt å tømme seg i?

Skulle ofte ønske det var litt bedre stemning her inne, litt mer velvilje og hjerterom. De finnes da, de hyggelige meldingene, heldigvis😊

Anonymkode: 76737...026

Det er jeg enig i, folk er nok slemmere i kommentarene her enn de tørr og være i virkeligheten. 

AnonymBruker
Skrevet
Anonyminist skrev (3 timer siden):

Jeg synes vi er en herlig gjeng. Vi burde danne et politisk parti. Vi har så mange gode kandidater. I tillegg har de fleste her målt sin iq til 135-140, så vi er ikke bare unike i Norge, men i verden. 

Vi er veldig rike her inne også, har svære hus og sparer mer enn normalbefolkningen - så det må bli et parti ut på høyresiden 😅

Anonymkode: 019b0...800

• Liker 2
Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi er veldig rike her inne også, har svære hus og sparer mer enn normalbefolkningen - så det må bli et parti ut på høyresiden 😅

Anonymkode: 019b0...800

Stemmer det, i tillegg til at vi samtlige er mensa medlemmer er vi høytlønnede , men økonomiske og sparer i snitt 50 000 i måneden. Så et mørkeblått parti? Fjerne skatter så vi kan øke snitt sparingen for oss og våre likemenn til 70 000 i måneden ? Vi kan ha kan ha hun som ikke klarte og steke ferdigstekte hvitløksbaguetter som statsministerkandidat , vår nye favoritt dj dan spartan som både finans og kulturminister . Bør opprette en ny ministerpost for hun som fikk 17 mai ødelagt av billige lomper og som skulle lompemafiaen til verks , soleklar lompeminister. Dette må jo bli bra…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

NEI! Brukerne på KG er overhode IKKE representativ for Norges befolkning. Føler at de fleste nordmenn er innvandringsvennlige eller hvert hyggelig ovenfor innvandrere. Noe som ikke er alltid tilfelle her.

Anonymkode: 255a5...38f

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror vi er representativ for den norske befolkning. Her skrives det om alt mulig som man ikke er i nærheten av å tørre å diskutere i virkeligheten.

Minuset er at mange er større i kjeften her og enn i virkeligheten tenker jeg😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...