AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Hvorfor i all verden må nyhetene forurenses av sport? Hvorfor kan ikke tv-kanalene gjøre som før, og spare alt som heter sport, til nettopp sporten som er etter nyhetene? Anonymkode: 17d7d...b50 8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Jeg er sååå enig! Anonymkode: 5948e...031 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Eksakt det samme kommenterte jeg til mannen min her om dagen, da mitt yndlingsprogram på TV (21-nyhetene) ble forpestet av en hovedsak om Karsten Warholms verdensrekord. Ble SÅ irritert- de har en egen seksjon til sport, og den kommer til sist i nyhetssendingen. Hvorfor i all verden skal sport da i tillegg trekkes inn blant de vanlige nyhetene??? Sport = hobby, fritidsaktivitet, fritidsinteresse. Sport er ikke nyheter!! Anonymkode: e2631...94f 5
Violetta Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 Helt enig. Det er jo ikke sånn at alles verden kretser rundt sport.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå