Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ble forelsket. Damen hans vet at han har vært utro, og hun vet at det er meg. 
Hun vil ikke gå fra han- men vil reparere forholdet. Han sier han vil være med meg, men at han ikke kan gå fra henne enda. Han har sagt han skal gjøre det ila året. 
jeg er imot utroskap og syns ikke det er greit det jeg har gjort, men jeg har aldri følt det slikt som jeg gjør med han. 

damen har sagt at hvis han velger å være med meg, skal hun si til barnet sitt mye stygt om meg, og skal få han til å hate meg. Hun har og sagt gjentatte ganger at hun skal drepe meg. 

jeg vet ikke hvor jeg vil med innlegget, har noen vært borti noe lignende? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trololol. Små trollunger skal sove nå

Anonymkode: 7e399...9d8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Anonyyym11 skrev (1 minutt siden):

Vi ble forelsket. Damen hans vet at han har vært utro, og hun vet at det er meg. 
Hun vil ikke gå fra han- men vil reparere forholdet. Han sier han vil være med meg, men at han ikke kan gå fra henne enda. Han har sagt han skal gjøre det ila året. 
jeg er imot utroskap og syns ikke det er greit det jeg har gjort, men jeg har aldri følt det slikt som jeg gjør med han. 

damen har sagt at hvis han velger å være med meg, skal hun si til barnet sitt mye stygt om meg, og skal få han til å hate meg. Hun har og sagt gjentatte ganger at hun skal drepe meg

jeg vet ikke hvor jeg vil med innlegget, har noen vært borti noe lignende? 

Jeez! Noen ganger kan ord bli til handling. Jeg ville gått fra han.

Anonymkode: a3f8c...7c1

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hva er det med damer som går etter opptatte menn?! Eier dere ikke moral, eller hva er det?!

AnonymBruker
Skrevet

At du gidder å rote deg borti noe sånt, og tulle deg videre inn i det rotet. Det der blir deg aldri noen «lykkelig slutt på», for noen av partene 🙄

Anonymkode: 4b539...0e9

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
Athena79 skrev (2 minutter siden):

Hva er det med damer som går etter opptatte menn?! Eier dere ikke moral, eller hva er det?!

Den type moral er subjektiv. Ingen eier noen

Anonymkode: 5633f...f0a

• Liker 5
Skrevet

Det er dårlig moral ja, men var ikke akkurat planlagt å falle for han

AnonymBruker
Skrevet

1177292823_Skjermbilde2021-08-07kl_19_51_06.png.e881c19160e1ce7018507ed328b50068.png

Men han lar dama si gjøre det for han. 

Anonymkode: a3f8c...7c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Anonyyym11 skrev (12 minutter siden):

Hun vil ikke gå fra han- men vil reparere forholdet. Han sier han vil være med meg, men at han ikke kan gå fra henne enda. Han har sagt han skal gjøre det ila året....

damen har sagt at hvis han velger å være med meg, skal hun si til barnet sitt mye stygt om meg, og skal få han til å hate meg. Hun har og sagt gjentatte ganger at hun skal drepe meg. 

Høres ut som de to fortjener hverandre med luring og trusler. 

Anonymkode: a7a3e...d7d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Anonyyym11 skrev (18 minutter siden):

Det er dårlig moral ja, men var ikke akkurat planlagt å falle for han

Fordi om du falt for ham, måtte du ikke gjøre noe aktivt med det. Det var ditt valg, og du visste han hadde barn.  Ditt valg å agere på en følelse, er alltid ditt ansvar.

Anonymkode: b8b7a...acd

• Liker 17
Skrevet

Hva tror du skjer OM han skulle velge deg?
For det første vet du at han var utro mot sin nåværende kjæreste og vil umulig kunne stole på at han ikke gjør det samme mot deg.
For det andre vil barnet mest sannsynlig få vite av sin mor at du var grunnen til at barnets familie ble ødelagt, hvordan tror du at du da kan være stemor til barnet?
Hvordan tror du at samarbeid med far og mor blir om barnet? 
Om han velger å går for din del, så er det bare tapere og sorg igjen.
Her bør du la hans dame, og mor til hans barn, få beholde denne utroe mannen.
Finn deg en du kan stole på og som har ett ryddig liv, for han der er oppskiften på mye drit i framtiden..

• Liker 15
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Den type moral er subjektiv. Ingen eier noen

Anonymkode: 5633f...f0a

Eier du ikke skamvett? 

Skrevet

Tenk å kunne tillate seg selv å bevisst ødelegge en familie. Skriver «bevisst» fordi du visste han har dame og barn. 

• Liker 9
Skrevet

Stakkars barn som skal forholde seg til dette. 1/3 av alle menn i 40 årene er barnløse. Finn deg en av de.

Selvom han hadde forlatt moren til barna så vil du alltid være nummer to. Du kan bedre enn dette

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du er bedre enn å la en mann få holde på sånn. Altså, han er ikke verdt det.

Anonymkode: 7dcdc...4b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette burde du ha holdt deg for god til. Lavmål å gå etter en som er i et forhold, særlig med barn i bildet😢💔 

Hvis han ikke går fra samboeren med en gang så er det stor sjans for at han aldri gjør det. Tror ikke du kommer til å vinne her, på noen måte. 

Anonymkode: 00226...b8f

• Liker 9
Skrevet
C0ofijas skrev (11 minutter siden):

Tenk å kunne tillate seg selv å bevisst ødelegge en familie. Skriver «bevisst» fordi du visste han har dame og barn. 

Det er mannen som har dame, men valgt å være utro. Derfor er det han som har ødelagt familien. Det er ikke andre kvinners ansvar å holde opptatte menn på matta, det er hans eget ansvar. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

1. Du går fra han om han ikke forlater kona si ila en uke.

2. Du er strategisk jævlig mot kona hans. Har mye sex med ham, tar all tiden du kan få, slik at kona vet at han har vært hos deg. /du bruker parfyme på klærne hans, legger hår/lebestift merker på klærne hans/hår i bilen etc. Til slutt så går kona hans fra ham. Vet ikke hvem vinner denne kampen til slutt, og hvem blir mest tålmodig - du eller kona. Men denne veien er kanskje mere for manipulatorer og psykopater da. 

Anonymkode: b783d...523

• Liker 1
Skrevet

TS- jeg er enig med mye av det dere sier. Og har tenkt selv å bare avslutte. Jeg unnskylder ikke oppførselen min, og vet at det jeg har gjort er galt. 
jeg har alltid vært i mot denne type oppførsel, og hadde aldri trodd/ ønsket å havne her 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...