Fjaselina Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Er det mye ekstra kø i sikkerhetskontroll for tida? Noen med nylig erfaring?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Fredag og mandag er travle, iallefall morgen og ettermiddag. Siste helg før skolestart blir travelt. Men ikke slik det var før covid da... Ellers veldig rolig, nesten ikke kø. Anonymkode: 36069...ac5
CrystalGold Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Når jeg og lillesøster skulle fly opp til Finnmark den 12 juli (på morningen) så var det 5 minutters kø i sikkerhetskontrollen. Når jeg skulle hente lillesøster den 1 august (morningen da også), så var det 30 minutters kø på sikkerhetskontrollen. Du burde beregne å være på Gardermoen ca 45-60 minutter før flyet går.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 eller 45-60 min. før selve boarding. Vi reiste lørdags morgen, da var det veldig rolig. På hjemmesiden til OSL lufthavn kan du se når det er travlest. Anonymkode: e426c...b29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå