AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Hei har gul utflod som jeg syntes lukter litt fisk. Det lukter ihvertfall ikke vanlig. jeg er gravid i uke 8 og vet at infeksjon i skjeden øker risikoen for SA/MA. Burde jeg betale for en legetime i morgen eller vente til mandag? Anonymkode: 01400...0cd
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Det vet bare du. Anonymkode: fd32d...3ef
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det vet bare du. Anonymkode: fd32d...3ef Spoiler 🙄 Anonymkode: 01400...0cd
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Jeg har veldig mye mer utflod nå som jeg er gravid, det er ikke bare derfor da? Jeg ville nok tenkt at det kan vente til mandag om det er eneste symptom. Anonymkode: 5d231...887
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 Hva er bv? Eneste jeg kan tenke meg er barnevernet og det gir jo ikke mening her. 😂God bedring❤️ Anonymkode: c00c3...dc5 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #6 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har veldig mye mer utflod nå som jeg er gravid, det er ikke bare derfor da? Jeg ville nok tenkt at det kan vente til mandag om det er eneste symptom. Anonymkode: 5d231...887 Jo det kan være graviditeten…har hatt mye rar utflod de siste ukene. Jeg stresser kun fordi jeg er redd det er bac vaginose AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva er bv? Eneste jeg kan tenke meg er barnevernet og det gir jo ikke mening her. 😂God bedring❤️ Anonymkode: c00c3...dc5 Bakteriell vaginose 👍🏻😩 Anonymkode: 01400...0cd
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #7 Skrevet 7. august 2021 Hvorfor spør du her inne? Er jo legevakten du bør ribbe å spørre om du bør komme inn nå eller vente til fastlegen på mandag. Lykke til Anonymkode: 4a028...13e 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #8 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei har gul utflod som jeg syntes lukter litt fisk. Det lukter ihvertfall ikke vanlig. jeg er gravid i uke 8 og vet at infeksjon i skjeden øker risikoen for SA/MA. Burde jeg betale for en legetime i morgen eller vente til mandag? Anonymkode: 01400...0cd "Bakteriell vaginose er i utgangspunktet en uskyldig infeksjon som ofte forsvinner av seg selv, men den er blitt knyttet til alvorlige komplikasjoner dersom man får det under graviditet. Bakteriell vaginose under svangerskapet kan øke risikoen for: Spontanabort (å miste babyen) At barnet blir født for tidlig (før 37." Helsebiblioteket - Bakteriell vaginose (Skjedekatarr) Gå på legevakten. Anonymkode: a774a...e45 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #9 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvorfor spør du her inne? Er jo legevakten du bør ribbe å spørre om du bør komme inn nå eller vente til fastlegen på mandag. Lykke til Anonymkode: 4a028...13e Det var dette jeg lurte på - om jeg bør vente eller gjøre noe med det i morgen. Anonymkode: 01400...0cd
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #10 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): "Bakteriell vaginose er i utgangspunktet en uskyldig infeksjon som ofte forsvinner av seg selv, men den er blitt knyttet til alvorlige komplikasjoner dersom man får det under graviditet. Bakteriell vaginose under svangerskapet kan øke risikoen for: Spontanabort (å miste babyen) At barnet blir født for tidlig (før 37." Helsebiblioteket - Bakteriell vaginose (Skjedekatarr) Gå på legevakten. Anonymkode: a774a...e45 Vil ikke plage legevakten for noe som fastlegen kan ordne…venter til mandag Anonymkode: 01400...0cd
Boblerone Skrevet 7. august 2021 #11 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vil ikke plage legevakten for noe som fastlegen kan ordne…venter til mandag Anonymkode: 01400...0cd Er ikke å plage de hvis du ringer og hører.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #12 Skrevet 7. august 2021 Jeg var HELT sikker på at dette handlet om barnevernet. Det var en veldig disturbing opplevelse å lese HI me det som utgangspunkt😱 Anonymkode: 38dc6...dfb
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #13 Skrevet 7. august 2021 For det første betaler du ikke når BV er i svangerskapet, for selvom det i utgangspunktet er kun gravid-relaterte kontroller som er gratis så er dette noe som kan skade fosteret, og da skal det ikke tas betalt. For det andre så er det ikke å plage legevakten om du ringer for å høre hva de tenker. For det tredje virker du særs lite interessert når du casually ikke orker å ringe LV for råd. Anonymkode: ba1f7...01a 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #14 Skrevet 7. august 2021 Selvfølgelig ringer du legevakten... Hva skal du gjøre hvis babyen blir født og blir syk på lørdags kveld. Se ann til mandag fordi du ikke vil plage legevakta? Den er der av en grunn veit du.. Anonymkode: 41704...2fe
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #15 Skrevet 7. august 2021 Ring legevakten, så får de ta avgjørelsen. Intet galt i å ringe en gang for mye når man et gravid. Anonymkode: 005aa...3dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå