AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Er gravid i uke 31, og er etter den siste uka helt utslitt etter all aktiviteten i magen. Babyen beveger seg absolutt hele tiden, og det går forsåvidt fint på dagtid - for da gjør det ikke like vondt som på kvelden. Da er jeg opptatt med 1-åringen i hus, og sparka virker ikke like intense - selv om de kan være irriterende. Men på kvelden og natta er det helt forferdelig. Da er det direkte vondt, og jeg blir så sliten av å måtte spenne kroppen hele tiden i smerte. Han sparker og beveger seg veldig langt nede, veldig langt til siden eller langt oppi ribbeinene. Og treffer alltid de punktene som er ekstremt vonde. Sikker på han snart er på vei ut 😅 Babyen er verst fra 00-tiden og roer seg kanskje i 03-tiden, og da får jeg sove et par tre timer før det er på'an med bevegelser igjen. Blir jo helt utslitt 😳 noen som har noen tips og triks? 1-åringen utenfor magen gjør meg trøtt nok som det er, så jeg trenger hvile - men er jo klin umulig 🙈 Venninna mi sa at hun gikk rundt på natta for å "snu" døgnet til barnet i magen, for da sovna barnet. Og fulgte samme søvnmønster når han kom ut. Er dette liksom noe folk gjør? Jeg synes dette hørtes voldsomt ut 😅 Anonymkode: b373e...d46
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Hvor mye lakris har du spist i svangerskapet? Anonymkode: e87f6...3b7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor mye lakris har du spist i svangerskapet? Anonymkode: e87f6...3b7 Ingen verdens ting, liker ikke lakris 😊 Ts Anonymkode: b373e...d46
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvor mye lakris har du spist i svangerskapet? Anonymkode: e87f6...3b7 Hva slags bidrag til tråden er dette? Ts: ingen tips dessverre, men jeg hadde nok ikke gjort som venninnen din. Nyfødte har ingen søvnmønster eller konsept om dag og natt, og det er heller mer tilfeldig om de sover mye på natt eller dag. Anonymkode: e4b3b...1b9 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 Har ingen tips, men håper det roer seg litt når babyen blir enda litt større og får mindre plass. Min gjorde hvertfall det, helt turbo frem til uke 34 men da ble det for trangt. Fortsatt ubehagelig, men ikke like brått og plutselig som ved så mye sparking og rulling. Anonymkode: 0d38a...496
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 Mange år siden jeg var gravid, men jeg husker fortsatt hvordan det var hvis jeg hadde spist sjokolade eller noe annet sukkerholdig. Kan det være noe med kostholdet? Ellers er vel fostre like ulike som fødte barn. Noen mer aktive enn andre. Du må kanskje forberede deg på en aktiv krabat Anonymkode: ac98d...b48 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå