Heleneblå Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Hei, Jeg har hatt mensen (noe som ligner hvertfall), men flere dager etter har jeg vondt i mage og murringer som ligner på murringer jeg får når jeg har mensen og før mensen. Blødningen som jeg tror var mensen varte i fem seks dager, og var litt mindre mengde enn mensen, men fortsatt en del. Stikker også litt i siden nederst på venstre side av magen. Noen som har hatt samme erfaring? Kan det være graviditet? Og når kan en test slå ut positivt? Tok en test i sta (ikke morgningen) som var negativ, var rfsu som må måle på minst 25. Takker for svar
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Hvis du har hatt mens i 5 dager burde du nok være såpass langt over det som skulle vært IKM at de fleste tester ville slått ut når som helst på døgnet. Sannsynligvis er det bare kroppen din som lurer deg. Jeg hadde også en sviende, murrende ubehagsfølelse i går, da 6 av mens. Jeg er ikke gravid. Ta en ny test med morgenurin om noen dager hvis du er usikker 😊 Anonymkode: 0c54b...01f
Heleneblå Skrevet 7. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du har hatt mens i 5 dager burde du nok være såpass langt over det som skulle vært IKM at de fleste tester ville slått ut når som helst på døgnet. Sannsynligvis er det bare kroppen din som lurer deg. Jeg hadde også en sviende, murrende ubehagsfølelse i går, da 6 av mens. Jeg er ikke gravid. Ta en ny test med morgenurin om noen dager hvis du er usikker 😊 Anonymkode: 0c54b...01f Ok, ka da kan det være at kroppen bare tuller med meg. Har bare ikke hatt sånne murringer etter mensen før. Men får ta en ny test om noen dager, kanskje en som er mer sensitiv, så jeg får det ut av hodet 😊😅
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 On 8/7/2021 at 6:57 PM, Heleneblå said: Ok, ka da kan det være at kroppen bare tuller med meg. Har bare ikke hatt sånne murringer etter mensen før. Men får ta en ny test om noen dager, kanskje en som er mer sensitiv, så jeg får det ut av hodet 😊😅 Alltid greit å nullstille seg når usikkerheten lurer! Hvordan gikk det? 😊 Anonymkode: 0c54b...01f
Laura80 Skrevet 9. august 2021 #5 Skrevet 9. august 2021 Det begynner ofte å stikke i sidene etter mensen, det er fordi eggstokkene sakte men sikkert begynner å skam modne egg til neste eggløsning. På dette tidspunkt ville graviditetstesten vært positiv om du var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå