AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Jeg har byttet psykolog og han er så utrolig fin. Jeg har begynt å fantasere om han. Prøver å bli kvitt tankene men får det ikke til. Det begynte med drømmer om natten. Nå de siste gangene jeg har vært der så har jeg begynt å se for meg hvordan han skal kaste seg over meg og knulle meg på kontoret. Disse tankene får jeg da mens han sitter å snakker. Jeg er i en helt annen verden og klarer ikke å fokusere. Får nesten ikke med meg hva timen handler om pga dette. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan selvfølgelig ikke ta steget!! Jeg er 23 og han er sikkert rundt 29- 30 årene Anonymkode: c6d2e...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Når han sitter å snakker så sitter jeg å har seksuelle tanker om han. Og når jeg blir spurt om noe så får jeg ikke svart bra nok for meg pga dette. Den forrige psykologen jeg gikk til da var det nesten jeg som snakket HELE tiden. Tror bare jeg må bytte psykolog igjen? Ts Anonymkode: c6d2e...dcd 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Du er klar over at psykologen vil miste lisensen sin om han har sex med deg eller andre pasienter?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Han har ikke noe annet en profesjonell interesse i deg, og dersom han hadde gjort noe slikt ville han ha mistet jobben. Og husk at han er betalt for å lytte til deg, han er sannsynlig ikke så lyttende, oppmerksom og «flott» sammen med kjæresten eller vennene sine. Du er jobben hans, det er alt. Anonymkode: 1baac...6c8 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 Athena79 skrev (Akkurat nå): Du er klar over at psykologen vil miste lisensen sin om han har sex med deg eller andre pasienter? Ja, det vet jeg. Jeg hadde ikke turt å ta steget pga det. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om han tok steget? Det kan hende han merker det på meg. Jeg vil helst bare bli kvitt disse tankene. Ts Anonymkode: c6d2e...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #6 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har ikke noe annet en profesjonell interesse i deg, og dersom han hadde gjort noe slikt ville han ha mistet jobben. Og husk at han er betalt for å lytte til deg, han er sannsynlig ikke så lyttende, oppmerksom og «flott» sammen med kjæresten eller vennene sine. Du er jobben hans, det er alt. Anonymkode: 1baac...6c8 Det er sant Ts Anonymkode: c6d2e...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #7 Skrevet 7. august 2021 Spørsmål til dere som har hatt sex med psykologen deres: Hvordan skjedde det? Hvem tok steget? Fant noen det ut? Ts Anonymkode: c6d2e...dcd
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. august 2021 #8 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det vet jeg. Jeg hadde ikke turt å ta steget pga det. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om han tok steget? Det kan hende han merker det på meg. Jeg vil helst bare bli kvitt disse tankene. Ts Anonymkode: c6d2e...dcd Da er det beste for deg å bytte psykolog Til en kvinnelig psykolog.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #9 Skrevet 7. august 2021 Du bør bytte psykolog, og for din egen del, for nå får du jo ikke noe ut av det. Anonymkode: 4df77...14f 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #10 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har byttet psykolog og han er så utrolig fin. Jeg har begynt å fantasere om han. Prøver å bli kvitt tankene men får det ikke til. Det begynte med drømmer om natten. Nå de siste gangene jeg har vært der så har jeg begynt å se for meg hvordan han skal kaste seg over meg og knulle meg på kontoret. Disse tankene får jeg da mens han sitter å snakker. Jeg er i en helt annen verden og klarer ikke å fokusere. Får nesten ikke med meg hva timen handler om pga dette. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan selvfølgelig ikke ta steget!! Jeg er 23 og han er sikkert rundt 29- 30 årene Anonymkode: c6d2e...dcd Det er ikke uvanlig å bli seksuelt tiltrukket av en psykolog av motsatt kjønn. Ikke av andre helsearbeidere heller, som f.eks fysio eller lignende. Det har med at du blir sett, hørt og behandlet på en måte som hjelper deg, og som ingen andre gjør rundt deg. Du "forguder" og starter med å fantasere om vedkommende. Nesten som en forelskelse basert på denne hjelpsomme tilknytningen. Dette er et velkjent medisinsk fenomen som også psykologen din er klar over. Du må aldri la disse tankene bli noe mer enn det er. Du dummer deg garantert ut. Og det ligger faktisk ingenting bak disse tankene annet enn at dem er falske og skapt for anledningen. Anonymkode: 54b53...e73 9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #11 Skrevet 7. august 2021 Jeg gikk en gang til en veldig kjekk psykolog, han ville knulle meg i rumpa også, jeg lot han gjøre det på kontoret.😉 Anonymkode: 9497a...603 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #12 Skrevet 7. august 2021 Jeg har hatt sex med fastlegen min,men det var før hun ble min fastlege,så hun gjorde ikkenoe klanderverdig. Hun var såpass god i senga og hyggelig ellers,så hun ble fort min fastlege. Vi var begge gift,så det forblir nok vår lille hemmelighet. Anonymkode: 39502...e61 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #13 Skrevet 7. august 2021 Du har relativt problemer når du går til psykolog å i tillegg vil humpe vedkommende som skal hjelpe deg. Anbefaler og jobbe med seg selv 24/7 om det er tilfelle og ikke bare den timen. Anonymkode: 6fef1...394
Hårstrikk79 Skrevet 7. august 2021 #14 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg gikk en gang til en veldig kjekk psykolog, han ville knulle meg i rumpa også, jeg lot han gjøre det på kontoret.😉 Anonymkode: 9497a...603 Ting som aldri har skjedd. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #16 Skrevet 8. august 2021 Kan du ikke passe på å onanere før timen, så har du det ute av systemet. Anonymkode: 18245...083 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #17 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har byttet psykolog og han er så utrolig fin. Jeg har begynt å fantasere om han. Prøver å bli kvitt tankene men får det ikke til. Det begynte med drømmer om natten. Nå de siste gangene jeg har vært der så har jeg begynt å se for meg hvordan han skal kaste seg over meg og knulle meg på kontoret. Disse tankene får jeg da mens han sitter å snakker. Jeg er i en helt annen verden og klarer ikke å fokusere. Får nesten ikke med meg hva timen handler om pga dette. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan selvfølgelig ikke ta steget!! Jeg er 23 og han er sikkert rundt 29- 30 årene Anonymkode: c6d2e...dcd dette er å kaste penger ut av vinduet finn deg en annen psykolog, helst kvinnelig, så slipper du problemet. Det er ganske normalt at klienter fantaserer om sin behandler. Anonymkode: e253c...386
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #18 Skrevet 10. august 2021 Jeg skal da ikke ligge med psykologen min, ville bare se om det faktisk er noen her inne som har gjort det. Jeg vet veldig godt selv at det er å gå for langt Ts Anonymkode: c6d2e...dcd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå