Gå til innhold

Mannlige leger som stirrer med en intens øyekontakt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

+ at dem ser alvorlige ut. Er det bare noe jeg føler eller opplever dere det samme? Altså, hver gang jeg må til legen (utenom min fastlege som er kvinne), når jeg har måttet gå til lege og jeg har fått mannlige leger så stirrer dem så ekstremt med en gang og omtrent hele tiden under legetimen. Jeg opplever ikke kvinnelige leger på samme måte. Jeg har angst, så det er mulig at det er angsten som gjør at jeg tenker det. Jeg er selv jente. Hva mener dere?

Anonymkode: 984b7...43f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med intens øyekontakt mener jeg at de stirrer deg dypt inn i øynene. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Føler det motsatte - at de stirrer på dataskjermen og skriver mens jeg snakker 

Anonymkode: 6f18f...498

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det muligens er angsten. Er du spesielt nervøs eller redd for menn generelt, skal det ikke mye til før de oppleves som intense.

Anonymkode: 1adfb...146

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

+ at dem ser alvorlige ut. Er det bare noe jeg føler eller opplever dere det samme? Altså, hver gang jeg må til legen (utenom min fastlege som er kvinne), når jeg har måttet gå til lege og jeg har fått mannlige leger så stirrer dem så ekstremt med en gang og omtrent hele tiden under legetimen. Jeg opplever ikke kvinnelige leger på samme måte. Jeg har angst, så det er mulig at det er angsten som gjør at jeg tenker det. Jeg er selv jente. Hva mener dere?

De stirrer vel for å se om ‘man er der’. Husker det var en som sa at: forrige timen var det så vanskelig å få kontakt med deg, men denne gangen er du til stede. 

Så det er vel for å se an den psykiske helsen og fysiske?? Mange av dem blir jo leger fordi de er genuint interessert i at mennesker skal ha det bra. 

Men jeg liker ikke sånn stirring uten mål og mening, tilfeldige på gata liksom… skal ikke gifte meg med dem liksom. 

Anonymkode: 39c95...bb1

Skrevet
On 8/7/2021 at 6:04 PM, AnonymBruker said:

Jeg tror det muligens er angsten. Er du spesielt nervøs eller redd for menn generelt, skal det ikke mye til før de oppleves som intense.

Javel? <_<  Jeg er ikke en spesielt engstelig person, og jeg kan fint ha blikkontakt. Jeg var hos en lege på Ullevål for noen år tilbake og han satt vendt mot meg og «snakket meg inn i øynene». Altså, han snakket og hadde intens øyekontakt hele tiden så jeg følte jeg ikke kunne se noen andre steder enn rett tilbake. Det var viktig informasjon som skulle gis, men det ble litt for mye blikk for å si det sånn  O_O 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-7 den 18.01):

Føler det motsatte - at de stirrer på dataskjermen og skriver mens jeg snakker 

Anonymkode: 6f18f...498

Samme erfaring jeg har. 

• 5 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.8.2021 den 18.04):

Ja, jeg tror dette er grunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...