AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Hender det noen gang at man får viktige telefoner fra skjult nummer? Tenker da på f.eks sykehus, politi, brann eller lignende... Spør fordi jeg opplevde at fastlegen ringte med skjult nummer en gang, vet ikke hvor vanlig det er? Tar i prinsippet aldri skjulte nummer, men har tenkt litt over det og er redd jeg kanskje kan gå glipp av noe viktig? Anonymkode: d8d5a...d74
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Det kan jo skje. Tror ikke offentlige instanser ringer med skjult nummer så ofte, men privatpersoner kan jo skru nummervisning av og på som de ønsker, og du vet jo aldri hvilke grunner folk kan ha for å velge å skjule nummeret sitt. Dermed kan du gå glipp av telefoner fra folk du kjenner og. De kan jo som regel bare sende meldig, men dog. Anonymkode: 700e2...d86
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Politiet ringer vel fra skjult nummer.. Anonymkode: 4680e...d69
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 TinaChristina skrev (2 minutter siden): Nei. Jo, absolutt Anonymkode: bbfb6...362 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #6 Skrevet 7. august 2021 Tror ikke det fra fremmede i såfall. Men om du kjenner noen med en mørk fortid, så kan de ringe deg fra skjult og det kan være viktig. Anonymkode: d6ca6...a68
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #7 Skrevet 7. august 2021 Jeg tenker uansett at om det er viktig nok så vil de ringe helt til de får tak i deg. Ikke bare ringe en gang. Så du går nok ikke glipp av noe Anonymkode: d6ca6...a68 1
L'amie Skrevet 7. august 2021 #8 Skrevet 7. august 2021 Smittesporerne ringer vel også fra skjult nummer? Mener jeg leste noe om det for en stund siden. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #9 Skrevet 7. august 2021 Jeg synes egentlig det er litt rart, hele denne "trenden" å ikke svare når noen ringer fra skjult nummer. Det er jo bare å svare, så finner man ut hvem det er. Det er jo ikke det samme som å åpne døren for fremmede, hva er dere redd for egentlig? Anonymkode: 700e2...d86
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #10 Skrevet 7. august 2021 L'amie skrev (Akkurat nå): Smittesporerne ringer vel også fra skjult nummer? Mener jeg leste noe om det for en stund siden. Nei, jeg tror ikke de gjør det. Mener de ringer fra et normalt nummer, men at de hadde problemer med at folk ikke svarer dersom de ikke kjenner igjen nummeret. Anonymkode: 700e2...d86
pia mater Skrevet 7. august 2021 #11 Skrevet 7. august 2021 Ringetime med legevaktslege bruker å være med skjult nummer.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #12 Skrevet 7. august 2021 Da smittesporerene ringte meg med skjult nummer Anonymkode: 0bfa2...4c9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #13 Skrevet 7. august 2021 Telefonsvarer kan være et godt tips om du ikke vil ta slike telefoner. Da kan du anta at om det er viktig, så vil vedkommende legge igjen en beskjed. Anonymkode: 3c34a...80c 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #14 Skrevet 7. august 2021 Ble oppringt av skjult nummer dagen etter at jeg fant et familiemedlem død. Tok ikke telefonen (siden jeg lå og sov), men da var det altså legen som hadde erklært vedkommende død som ville høre om det gikk bra med meg om jeg trengte noe (implisitt sykmelding). Anonymkode: e0b78...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå