AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Har det hjulpet deg? Anonymkode: 87c80...df9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 Ikke i hele tatt. Mest amatørmessige opplegget jeg noen gang har vært borti. Du må forvente deg at alt er terningkast. I 4 dager spør de 100 ganger om hva slags terningkast gir du dette opplegget... De er mere opptatt av tilbakemelding enn og hjelpe deg. Før jeg kom dit, så må du ha en samtale på tlf med en av psykologene. Og eneste han var opptatt av var, om jeg anbefalte på terningkast til andre. Hallo hadde ikke startet. Enda skulle de på død å liv vite om jeg anbefalte dette til andre. kona hørte på hele samtalen og ble sjokkert over bhg stadig dette var på. Jeg fikk totalt panikk på 1 dagen og ingen av dem så det, å når jeg sa fra så var det null hjelp og få. eneste de mente var og tvinge meg til og oppsøke alt jeg ikke har bruk for i hverdagen. Som feks trikk/tog. Enn tingene jeg sliter med. Anonymkode: 1cf40...059 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #5 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke i hele tatt. Mest amatørmessige opplegget jeg noen gang har vært borti. Du må forvente deg at alt er terningkast. I 4 dager spør de 100 ganger om hva slags terningkast gir du dette opplegget... De er mere opptatt av tilbakemelding enn og hjelpe deg. Før jeg kom dit, så må du ha en samtale på tlf med en av psykologene. Og eneste han var opptatt av var, om jeg anbefalte på terningkast til andre. Hallo hadde ikke startet. Enda skulle de på død å liv vite om jeg anbefalte dette til andre. kona hørte på hele samtalen og ble sjokkert over bhg stadig dette var på. Jeg fikk totalt panikk på 1 dagen og ingen av dem så det, å når jeg sa fra så var det null hjelp og få. eneste de mente var og tvinge meg til og oppsøke alt jeg ikke har bruk for i hverdagen. Som feks trikk/tog. Enn tingene jeg sliter med. Anonymkode: 1cf40...059 Oi...Forresten enig i det med terningkast. Helt latterlig at de spør så mye om det. Har du ikke blitt bedre? Har du sagt det da de ringte deg etter behandlingen om hvordan opplevelsen din egentlig hadde vært? Anonymkode: 87c80...df9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #6 Skrevet 10. august 2021 Hjalp meg ganske mye. Ikke helt, men har en helt annen hverdag enn før. Veldig lite tvangshandlinger og tvangstanker, men er veldig redd for å gjøre noe som er ocd uten å vite det (har nok med at jeg ikke visste at jeg hadde ocd før i fjor, og mange av tvangshandlingene har jeg hatt siden jeg var barn), og at jeg skal sakte, men sikkert, havne tilbake der jeg var. Syns også disse terningkastene var litt unødvendig, men de hjalp meg mye utenom det. Vil absolutt anbefale det. At jeg i det hele tatt har klart å skrive alt dette uten å viske alt ut for å begynne på nytt fordi jeg skrev feil en plass er en seier bare det😅 Anonymkode: e442b...c00 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #7 Skrevet 10. august 2021 Følger denne tråden, sliter heftig med OCD id et siste Anonymkode: ab9f5...fae
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #8 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hjalp meg ganske mye. Ikke helt, men har en helt annen hverdag enn før. Veldig lite tvangshandlinger og tvangstanker, men er veldig redd for å gjøre noe som er ocd uten å vite det (har nok med at jeg ikke visste at jeg hadde ocd før i fjor, og mange av tvangshandlingene har jeg hatt siden jeg var barn), og at jeg skal sakte, men sikkert, havne tilbake der jeg var. Syns også disse terningkastene var litt unødvendig, men de hjalp meg mye utenom det. Vil absolutt anbefale det. At jeg i det hele tatt har klart å skrive alt dette uten å viske alt ut for å begynne på nytt fordi jeg skrev feil en plass er en seier bare det😅 Anonymkode: e442b...c00 Det jeg ikke liker er at de legger hele ansvaret på pasienten. Hjelper ikke klinikken deg, så er det fordi du «ikke var villig» osv. Anonymkode: 87c80...df9 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #9 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Følger denne tråden, sliter heftig med OCD id et siste Anonymkode: ab9f5...fae Hva slags OCD har du? Anonymkode: 87c80...df9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #10 Skrevet 10. august 2021 Ja, det hjalp meg. Tror jeg kan telle på ti fingre hvor mange ganger jeg har gitt etter for tvangstankene på de 2 1/2 årene siden jeg gjennomgikk behandlingen. Jeg var 100% sykemeldt og helt ute av stand til å gjøre noe som helst før behandlingen. ALT ble gjort med en viss form for tvang. Og ja, man må være der at man er klar og villig til å gjøre innsatsen selv. Det er heavy de fire dagene, men plutselig løsner det - hvis man tørr å hive seg ut i det innenfor de trygge rammene med gruppen og behandlerne. Du må gjøre jobben selv. Anonymkode: c2ce4...e02 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #11 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ja, det hjalp meg. Tror jeg kan telle på ti fingre hvor mange ganger jeg har gitt etter for tvangstankene på de 2 1/2 årene siden jeg gjennomgikk behandlingen. Jeg var 100% sykemeldt og helt ute av stand til å gjøre noe som helst før behandlingen. ALT ble gjort med en viss form for tvang. Og ja, man må være der at man er klar og villig til å gjøre innsatsen selv. Det er heavy de fire dagene, men plutselig løsner det - hvis man tørr å hive seg ut i det innenfor de trygge rammene med gruppen og behandlerne. Du må gjøre jobben selv. Anonymkode: c2ce4...e02 Men de er jo altfor fokusert på statistikken sin i stedet for å hjelpe hver enkel person! Man får ikke stille spørsmål, kan ikke være kritisk, kan ikke være usikker. Spørsmål om "sunn fornuft" blir ignorert. Det er jo HELT NORMALT og VANLIG å vaske hender når man kommer hjem eller når man har vært på toalettet, men de sier "nei, slutt med det, det er ocd". Hallo? Anonymkode: 87c80...df9 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå