AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Går det an å slette folk fra messenger? Har folk som kommer opp som aktive som jeg har sendt et par meldinger med på grunn av kjøp/salg, men som jeg ikke er venner med på Facebook. Trenger ikke å se at de er aktive. Hvordan sletter jeg dem? Har lett, men ikke funnet ut av det. Anonymkode: 5e2fe...ed5
Archer Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Du klikker på bilde till personen på messenger og da kommer det frem en "meny" og der finner du "blokke"- alternativ så kan du blokere den personen, sånn jeg gjør det ihvertfall.
Million Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 (endret) Samme problemet har jeg. Har et par-tre vilt fremmede på Messenger chatlisten min som jeg ikke aner hvem er. Antar det må være noe fra kjøp/salg en gang i tiden, men kan ikke huske det. Vet ikke ellers hvordan de har havnet der. Prøver @Archer s metode! EDIT; det funket! Etter blokkering forsvant to fremmede fyrer som jeg har hatt stående der i en evighet! 👍 Endret 7. august 2021 av Million
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 Som med så mye annet er svaret et kort googlesøk unna: https://www.google.com/search?q=how+to+delete+messenger+contacts Anonymkode: 62ec5...ef5 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #6 Skrevet 7. august 2021 Takk for hjelpen. Men jeg syns det er litt drastisk å blokkere dem. Tenk om de vil kjøpe noe fra meg en annen gang... Ts Anonymkode: 5e2fe...ed5 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #7 Skrevet 9. august 2021 Du kan slette chatten, da forsvinner de fra lista. Anonymkode: fd4df...020
Gjest TheCatLady Skrevet 9. august 2021 #8 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan slette chatten, da forsvinner de fra lista. Anonymkode: fd4df...020 Det har jeg gjort med en fyr jeg skrev noen meldinger med om en leilighet, men han dukker opp i lista over aktive uansett. Det kan se ut som blokkering er eneste alternativ, men jeg synes også at det er litt drastisk. Det kan jo i teorien være folk jeg kommer til å ha kontakt med igjen en gang.
miss summers Skrevet 9. august 2021 #9 Skrevet 9. august 2021 TheCatLady skrev (36 minutter siden): Det har jeg gjort med en fyr jeg skrev noen meldinger med om en leilighet, men han dukker opp i lista over aktive uansett. Det kan se ut som blokkering er eneste alternativ, men jeg synes også at det er litt drastisk. Det kan jo i teorien være folk jeg kommer til å ha kontakt med igjen en gang. Samme her. Jeg har folk fra kjøp/salg i nærområdet, og eget sameie på messenger nå. Å blokkere naboer blir litt drastisk. Skulle så gjerne fjernet de på et vis! 1
MalloryK Skrevet 9. august 2021 #10 Skrevet 9. august 2021 Det er visst ikke mulig. Men det jeg har gjort er å ha chatten aktiv/åpen for utvalgte venner. Det tar litt tid å gjøre det, må bare gjøres en gang, men andre kan fortsatt sende meldiger. De vises bare ikke på chatten lengre
miss summers Skrevet 9. august 2021 #11 Skrevet 9. august 2021 MalloryK skrev (1 minutt siden): Det er visst ikke mulig. Men det jeg har gjort er å ha chatten aktiv/åpen for utvalgte venner. Det tar litt tid å gjøre det, må bare gjøres en gang, men andre kan fortsatt sende meldiger. De vises bare ikke på chatten lengre Det gikk før, skjønner ikke hvorfor de tok bort den muligheten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå