Gå til innhold

Discovery+ lyd helt ute av sync?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter og ser på Første date, men plages med at lyden kommer helt på avveie! Hvis jeg går inn på en enkelt episode for seg selv, så stemmer lyden sånn noenlunde, men hvis jeg lar neste episode komme automatisk, blir det feil igjen. Og etter hvert blir det veldig feil.   Har prøvd å justere lydforsinkelsen, men får det rett og slett ikke til å stemme - og det er jo uansett håpløst når det varierer om lyden er synkronisert, litt usynkronisert eller veldig usynkronisert....

Er det noen andre her som opplever dette, eller er det bare min TV/lydplanke som tuller det til? 🤔 Har ikke samme problem på andre apper (NRK, TV2 Play, Netflix, YouTube...).

Anonymkode: 89749...538

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har problemer med  spørsmål om pålogging og at bildet fryser. Typisk for ting som er så praktisk og enkelt i et moderne samfunn. Savner kasse-TV med et nøytralt og konservativt NRK som eneste kanal.

Anonymkode: c188b...493

• Liker 1
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Vi pleier å ta ctrl+f5, lukke fane, åpne discovery+fane igjen og ctrl+f5 en gang til, og så åpne episoden, da skjerper den seg endelig!

Skrevet

Jeg har det problemet av og til men det er på den boksen fra telenor, da tar jeg av og på og så pleier det å løse seg.  Det er min løsning på alt slikt, av og på. 😄 

AnonymBruker
Skrevet
skruttveig skrev (3 timer siden):

Vi pleier å ta ctrl+f5, lukke fane, åpne discovery+fane igjen og ctrl+f5 en gang til, og så åpne episoden, da skjerper den seg endelig!

Godt tips om man ser på PC. Men jeg bruker smart-TV'en... 

FrøkenMånestråle skrev (2 timer siden):

Jeg har det problemet av og til men det er på den boksen fra telenor, da tar jeg av og på og så pleier det å løse seg.  Det er min løsning på alt slikt, av og på. 😄 

Ja, det virker som det stort sett ordner seg når jeg går ut av episoden og inn igjen, men det blir ganske irriterende - for ti minutter senere kan det være ute av sync igjen...

Synes faktisk dette tullet er grunn nok til å IKKE abonnere på Discovery+!  

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja, det virker som det stort sett ordner seg når jeg går ut av episoden og inn igjen, men det blir ganske irriterende - for ti minutter senere kan det være ute av sync igjen...

Synes faktisk dette tullet er grunn nok til å IKKE abonnere på Discovery+!  

Helt enig, bruker bare mine "poeng" derfra i ny og ne for å få med meg siste episode av unødvendige tv programmer. 😄 

Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Nei da var det verre, de bør fikse opp i sånt hvis det er flere som sliter med dette ofte, man betaler jo faktisk for tjenesten.

AnonymBruker
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (På 2021-8-7 den 18.56):

Jeg jobbet i bank en gang, der kalte It-konsulentene av/på-knappen for "banksjefknappen". Trykk alltid "banksjefknappen" før dere spør om hjelp, ble det sagt, det meste ordner seg da 😄 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg jobbet i bank en gang, der kalte It-konsulentene av/på-knappen for "banksjefknappen". Trykk alltid "banksjefknappen" før dere spør om hjelp, ble det sagt, det meste ordner seg da 😄 

:ler: Man kommer langt med å ta ting av og på ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...