AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Okay - si at jeg ønsker å få bilde av hvor jeg har gått - fra A til B. Helst i Google Maps. Hvordan gjør jeg dette? Altså ikke hvor jeg tror jeg skal gå - men jeg vil gjerne se hvor jeg faktisk har gått. Og gjerne med tidsbruk, lengde etc også om mulig. Anonymkode: f5ce2...a39
Klossmajor Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Da tror jeg du må bruke en dedikert app ala Strava.
Mezzosoprena Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (På 7.8.2021 den 16.43): Okay - si at jeg ønsker å få bilde av hvor jeg har gått - fra A til B. Helst i Google Maps. Hvordan gjør jeg dette? Altså ikke hvor jeg tror jeg skal gå - men jeg vil gjerne se hvor jeg faktisk har gått. Og gjerne med tidsbruk, lengde etc også om mulig. Anonymkode: f5ce2...a39 Alle telefoner har vel nå sine egne helseapper - Google Fit, f.eks. Det er denne du må bruke for å logge slike ting som du ønsker.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 Ikke for å være partykiller, men hvorfor vil du dele slik informasjon med Google og alle samarbeidspartnerne? Anonymkode: 974a1...3e1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 Anbefaler google fit, men du kan også bare skru på at google skal logge aktiviteten din, se på google timeline eller lignende. Bruker google fit til gåturer, den er rimelig enkel og fin. Og mtp. å dele slik informasjon med noen, har du tiktok, snapchat eller lignende, så er du logget rimelig bra fra før av uansett. Anonymkode: 9d596...b3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå