AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Dette skjer jo fra tid til annen, og noen ganger er det skikkelig irriterende. Når for eksempel tingen er klargjort, avtalen er gjort, kjøper virker veldig gira, men ikke kommer. Det er jo sikkert tusen varianter av et avtalt kjøp som ikke følges opp. Hva gjør du? Gir du utrykk for misnøye, eller går du bare videre? Føler noen ganger det hadde vært på sin plass å gi utrykk for at de har kastet bort tiden min, men vil ikke gi «kjøperen» den tilfredstillelsen. Anonymkode: 8010c...39a
trøndermann38 Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Jeg går bare videre. Ikke verdt min tid. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Går bare videre. Men var en fyr som skulle komme innom en dag i Mai, dukket aldri opp, sa aldri ifra. Så plutselig for tre uker siden dukket han opp utenfor døren min uten forvarsel og trodde jeg fortsatt hadde varen… altså hvor dumme er folk? Anonymkode: 39fef...d12 19
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går bare videre. Men var en fyr som skulle komme innom en dag i Mai, dukket aldri opp, sa aldri ifra. Så plutselig for tre uker siden dukket han opp utenfor døren min uten forvarsel og trodde jeg fortsatt hadde varen… altså hvor dumme er folk? Anonymkode: 39fef...d12 Hahah serr?? 😂😂 Herregud!! Men ja, jeg bare ignorerer de. Hva ellers får man gjort? Tviler på at personens atferd endrer seg ved at man sier ifra. Man får heller ikke gitt stjerne på personen før etter kjøp er gjennomført Anonymkode: 0489d...db1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Går bare videre. Men var en fyr som skulle komme innom en dag i Mai, dukket aldri opp, sa aldri ifra. Så plutselig for tre uker siden dukket han opp utenfor døren min uten forvarsel og trodde jeg fortsatt hadde varen… altså hvor dumme er folk? Anonymkode: 39fef...d12 Har vi kanskje hatt samme Finn-nisse?😅 TS, jeg pleier å blokkere sånne mennesker. Jeg selger og gir bort en del og gidder ikke å forholde meg til mennesker ikke holder avtaler. De skal heller ikke få noen ny sjansen av meg. Anonymkode: c58fb...cf6 1
MorTil2 Skrevet 7. august 2021 #6 Skrevet 7. august 2021 Etter mange år på finn.no, tar jeg alltid høyde for at kjøper ikke dukker opp. Med mindre de har vippset pengene på forhånd. Dukker de ikke opp til avtalt tid, så sitter jeg ikke hjemme og venter.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #7 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har vi kanskje hatt samme Finn-nisse?😅 TS, jeg pleier å blokkere sånne mennesker. Jeg selger og gir bort en del og gidder ikke å forholde meg til mennesker ikke holder avtaler. De skal heller ikke få noen ny sjansen av meg. Anonymkode: c58fb...cf6 Kan man blokkere folk på Finn?? Anonymkode: 0489d...db1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #8 Skrevet 7. august 2021 Jeg skriver til dem at jeg mener det er useriøst og uryddig. Fryktelig frustrerende med slike folk, og enda mer irriterende at man ikke får gitt dem en vurdering. Anonymkode: 32fc7...369
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #9 Skrevet 7. august 2021 Jeg har ikke møtt så mange rare folk, men husker ei. Hun skrev melding at hun vil kjøpe jakka, men hun er på ferie i Spania. Okey, tenkte jeg, så..? Hørte ikke noe mer fra henne, solgte jakka etter noen dager til noen andre. Etter et par uker, «nå er jeg tilbake til Norge..» Okey..? Jakka er jo solgt, annonsen er satt til solgt? 🤷♀️ Hvem vet hva slike folk tenker. Anonymkode: a36d4...400
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #10 Skrevet 7. august 2021 Blokkerer dem, kan ikke bruke tid på useriøse folk. Anonymkode: 27b9f...aa9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #11 Skrevet 7. august 2021 Har begynt å sende melding om at avtalen som er inngått gjelder som en bindende avtale. Sier også at det er frekt og respektløst og kaste bort andres tid på den måten. Tror ikke det hjelper, men det føles bedre for meg når jeg har sagt i fra i alle fall. Anonymkode: d01d1...eeb
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #12 Skrevet 7. august 2021 Først skriver jeg en sint melding som inneholder både personangrep og hva mennesker som de gjør med tillit og samfunnet. Passer på å inkludere at de burde kjenne skam, og forhåpentligvis lærer av det. så sletter jeg meldingen før jeg trykker send, og blokkerer vedkommende. Anonymkode: e985c...64d 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #13 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hahah serr?? 😂😂 Herregud!! Men ja, jeg bare ignorerer de. Hva ellers får man gjort? Tviler på at personens atferd endrer seg ved at man sier ifra. Man får heller ikke gitt stjerne på personen før etter kjøp er gjennomført Anonymkode: 0489d...db1 Jupp, blir helt matt! Voksen mann i 30-årene liksom. 😂 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har vi kanskje hatt samme Finn-nisse?😅 TS, jeg pleier å blokkere sånne mennesker. Jeg selger og gir bort en del og gidder ikke å forholde meg til mennesker ikke holder avtaler. De skal heller ikke få noen ny sjansen av meg. Anonymkode: c58fb...cf6 Huff, håper ikke han går rundt og gjør dette mot flere jevnlig! Kanskje han har tatt trolling til et nytt nivå. Fra oslo og han snakket engelsk iaf😅 Anonymkode: 39fef...d12
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #14 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jupp, blir helt matt! Voksen mann i 30-årene liksom. 😂 Huff, håper ikke han går rundt og gjør dette mot flere jevnlig! Kanskje han har tatt trolling til et nytt nivå. Fra oslo og han snakket engelsk iaf😅 Anonymkode: 39fef...d12 Oslo, ja! Litt eldre mann med tannpirker i munnviken som han stadig sutter/tygger på😅 Anonymkode: c58fb...cf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå