AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Han viser kjærtegn både fysisk og verbalt gjennom dagen. Han er bekreftende. Vi har sex et par ganger i uken. Men han er ofte opptatt med sin mobil eller ser på serier i sengen. Jeg sa at jeg savnet noe mer intimitet. Han ble rasende. Skjelte meg ut. Han tok det som kritikk. Jeg ba han ikke om å endre seg, uttrykket blot mitt behov. Er det noen andre som har opplevd lignende? Jeg forstår ikke at han kunne bli så sur. Setter pris på at han uttrykker sine behov til meg. Anonymkode: a1be3...1a9 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 For en raring.. Anonymkode: 4bd3f...569 13
Trolltunge Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Angrep er "beste forsvar" for svært mange. Rødt flagg. Man bør kunne gi uttrykk for behov og tanker i et forhold. Uten å bli angrepet. 24
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Han er nok utro. Anonymkode: 54ce9...21e 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 Det er typisk kvinne. Du har egentlig ingenting å klage på ut i fra hvordan du beskriver han, men du vil ha mer. Dette er et stort problem for mange menn, og jeg sier det til dere. Dette er noe menn blir så inni helvete lei av og frustrert over. Dere virker utakknemlige, dere gir ofte ikke halvparten tilbake av dere forventer at mennene dere skal gi dere, og et samliv med dere føles ofte som en plikt der han er til for henne, og hun hele tiden setter standarden for hva hun fortjener. Det er nok sånn det oppleves for han. At han virkelig prøver å gjøre deg fornøyd, og likevel sitter du der og vil ha mer. Og det kommer aldri til å slutte. Når du får mer intimitet, så er det noe annet du vil endre på. Garantert. Vi orker det enkelt og greit. Slutt med sytinga. Anonymkode: 639b2...bcf 22
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #6 Skrevet 7. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han er nok utro. Anonymkode: 54ce9...21e Det kan være. Men er det samme om vi har vært på ferie i 3 uker sammen. Hvor jeg vet han ikke har tilgang til andre Anonymkode: a1be3...1a9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #7 Skrevet 7. august 2021 Han burde ikke reagert slik, men han synes nok du krever mye. Anonymkode: 7e8b7...c21 6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #8 Skrevet 7. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er typisk kvinne. Du har egentlig ingenting å klage på ut i fra hvordan du beskriver han, men du vil ha mer. Dette er et stort problem for mange menn, og jeg sier det til dere. Dette er noe menn blir så inni helvete lei av og frustrert over. Dere virker utakknemlige, dere gir ofte ikke halvparten tilbake av dere forventer at mennene dere skal gi dere, og et samliv med dere føles ofte som en plikt der han er til for henne, og hun hele tiden setter standarden for hva hun fortjener. Det er nok sånn det oppleves for han. At han virkelig prøver å gjøre deg fornøyd, og likevel sitter du der og vil ha mer. Og det kommer aldri til å slutte. Når du får mer intimitet, så er det noe annet du vil endre på. Garantert. Vi orker det enkelt og greit. Slutt med sytinga. Anonymkode: 639b2...bcf Takk for svar. Jeg forstår hva du mener. På den andre side må det da være av hans interesse å vite hva som betyr noe for meg i forholdet. For meg er det viktigere med intimitet og tilstedeværelse når vi ses, enn ørten antall sms'er ila en dag. På samme måte ønsker jeg å vite hva som er viktig for han i forholdet. Anonymkode: a1be3...1a9 14
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #9 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er typisk kvinne. Du har egentlig ingenting å klage på ut i fra hvordan du beskriver han, men du vil ha mer. Dette er et stort problem for mange menn, og jeg sier det til dere. Dette er noe menn blir så inni helvete lei av og frustrert over. Dere virker utakknemlige, dere gir ofte ikke halvparten tilbake av dere forventer at mennene dere skal gi dere, og et samliv med dere føles ofte som en plikt der han er til for henne, og hun hele tiden setter standarden for hva hun fortjener. Det er nok sånn det oppleves for han. At han virkelig prøver å gjøre deg fornøyd, og likevel sitter du der og vil ha mer. Og det kommer aldri til å slutte. Når du får mer intimitet, så er det noe annet du vil endre på. Garantert. Vi orker det enkelt og greit. Slutt med sytinga. Anonymkode: 639b2...bcf Jeg må nesten si meg enig i denne, hilsen kvinne Anonymkode: 5c451...076 11
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #10 Skrevet 7. august 2021 Var veldig voldsomt å reagere sånn. Men.. hva gjør det at han ser på serier og på mobilen? Anonymkode: 78e0e...7e9 6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #11 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han viser kjærtegn både fysisk og verbalt gjennom dagen. Han er bekreftende. Vi har sex et par ganger i uken. Men han er ofte opptatt med sin mobil eller ser på serier i sengen. Jeg sa at jeg savnet noe mer intimitet. Han ble rasende. Skjelte meg ut. Han tok det som kritikk. Jeg ba han ikke om å endre seg, uttrykket blot mitt behov. Er det noen andre som har opplevd lignende? Jeg forstår ikke at han kunne bli så sur. Setter pris på at han uttrykker sine behov til meg. Anonymkode: a1be3...1a9 Men gjorde du det, ts? Uttrykte du dine behov? Eller påpekte du bare hans feil og mangler? Det er en fin regel å som voksen se seg for god til å påpeke at noe er feil eller galt uten å ha en konkret plan for hvordan en (altså en selv, ikke noen andre) kan forbedre eller fikse situasjonen. Når man bare klager, type «ungene er for lite aktive» (hvem oppdrar dem..?) «nabolaget er utrygt» (går du nattevakt?) eller «den lokale stien gror igjen» (har du ikke hekksaks?) så fremstår en både som en sutrete småunge og gjør verden til et verre sted. Samtidig. Du sier «vi er ikke intime nok». Du burde si «jeg skal gjøre dette for å forbedre vårt forhol» Husk til neste gang. Er noe galt? Du er en voksen kvinne, og må komme enn forslag til å fikse, eller enda bedre - bare fikse uten å klage. Anonymkode: 71efb...ed7 10
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #12 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar. Jeg forstår hva du mener. På den andre side må det da være av hans interesse å vite hva som betyr noe for meg i forholdet. For meg er det viktigere med intimitet og tilstedeværelse når vi ses, enn ørten antall sms'er ila en dag. På samme måte ønsker jeg å vite hva som er viktig for han i forholdet. Anonymkode: a1be3...1a9 Hvorfor kan du ikke heller lære deg litt teori slik at du vet dette innen du går inn i et forhold? Det finnes mange bøker og artikler om samliv - hvor har du det fra at det er lurt å gjøre det på denne måten som du skisserer her? Du fremstår veldig skråsikker, har du dette fra vitenskapelig hold eller fra mennesker som fikser samliv? Anonymkode: 5c451...076
Hoppbakkemester Skrevet 7. august 2021 #13 Skrevet 7. august 2021 Stakkars mann Det er grenser for hva du kan kreve. Menn og damer lever nok på forskjellige planeter 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #14 Skrevet 7. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Var veldig voldsomt å reagere sånn. Men.. hva gjør det at han ser på serier og på mobilen? Anonymkode: 78e0e...7e9 Han kobler av, sier han Anonymkode: a1be3...1a9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #15 Skrevet 7. august 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men gjorde du det, ts? Uttrykte du dine behov? Eller påpekte du bare hans feil og mangler? Det er en fin regel å som voksen se seg for god til å påpeke at noe er feil eller galt uten å ha en konkret plan for hvordan en (altså en selv, ikke noen andre) kan forbedre eller fikse situasjonen. Når man bare klager, type «ungene er for lite aktive» (hvem oppdrar dem..?) «nabolaget er utrygt» (går du nattevakt?) eller «den lokale stien gror igjen» (har du ikke hekksaks?) så fremstår en både som en sutrete småunge og gjør verden til et verre sted. Samtidig. Du sier «vi er ikke intime nok». Du burde si «jeg skal gjøre dette for å forbedre vårt forhol» Husk til neste gang. Er noe galt? Du er en voksen kvinne, og må komme enn forslag til å fikse, eller enda bedre - bare fikse uten å klage. Anonymkode: 71efb...ed7 Takk for fine råd. Jeg klagde ikke. Sa at jeg savnet mer intimitet. Anonymkode: a1be3...1a9 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #16 Skrevet 7. august 2021 Var han slik før? virker han deprimert? Anonymkode: 740cd...d9c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #17 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men gjorde du det, ts? Uttrykte du dine behov? Eller påpekte du bare hans feil og mangler? Det er en fin regel å som voksen se seg for god til å påpeke at noe er feil eller galt uten å ha en konkret plan for hvordan en (altså en selv, ikke noen andre) kan forbedre eller fikse situasjonen. Når man bare klager, type «ungene er for lite aktive» (hvem oppdrar dem..?) «nabolaget er utrygt» (går du nattevakt?) eller «den lokale stien gror igjen» (har du ikke hekksaks?) så fremstår en både som en sutrete småunge og gjør verden til et verre sted. Samtidig. Du sier «vi er ikke intime nok». Du burde si «jeg skal gjøre dette for å forbedre vårt forhol» Husk til neste gang. Er noe galt? Du er en voksen kvinne, og må komme enn forslag til å fikse, eller enda bedre - bare fikse uten å klage. Anonymkode: 71efb...ed7 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: 5c451...076
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #18 Skrevet 7. august 2021 Just now, AnonymBruker said: Var han slik før? virker han deprimert? Anonymkode: 740cd...d9c Han viker mer aggressiv og ja, tungsinnet for tiden. Anonymkode: a1be3...1a9 1
Zooey Skrevet 7. august 2021 #19 Skrevet 7. august 2021 Hva slags intimitet er det du savner? Fysisk? Emosjonell? Det er nok et ømfintlig tema så det er lurt å være ekstra varsom når man ordlegger seg. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #20 Skrevet 7. august 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor kan du ikke heller lære deg litt teori slik at du vet dette innen du går inn i et forhold? Det finnes mange bøker og artikler om samliv - hvor har du det fra at det er lurt å gjøre det på denne måten som du skisserer her? Du fremstår veldig skråsikker, har du dette fra vitenskapelig hold eller fra mennesker som fikser samliv? Anonymkode: 5c451...076 Det kunne jeg sikkert. Ikke første forhold og det har ikke vært problem før å snakke om hverandres behov. Anonymkode: a1be3...1a9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå