Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært her en stund, og opplever at forumet på mange måter er bra. Samtidig synes jeg at det er en del mindre gode svar/tråder her inne. Noen tråder er helt åpenbart opprettet for å sverte visse grupper i samfunnet. Andre ganger er TS f. eks i en vanskelig periode i livet, hvor en føler behov for litt trøst og tanker utenfra. Eller bare spør om et generelt og enkelt, men likevel helt legitimt spørsmål. Da kan det potensielt florere av sarkastiske one-linere, moralsk overlegenhet og nedlatende svar uten noen løsning overhodet. 

Er det flere som har observert lignende? Hva er eventuelt deres opplevelse av dette forumet?

Anonymkode: 0bcb0...7a0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk slengt dritt av en anonym bruker da jeg svarte i en tråd om en gravid dame i konflikt med mannen/eksmannen.

Jeg var bare ærlig og jeg sa ikke noe slemt til den gravide. Jeg ble kritisert for mine egne valg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har vært her en stund, og opplever at forumet på mange måter er bra. Samtidig synes jeg at det er en del mindre gode svar/tråder her inne. Noen tråder er helt åpenbart opprettet for å sverte visse grupper i samfunnet. Andre ganger er TS f. eks i en vanskelig periode i livet, hvor en føler behov for litt trøst og tanker utenfra. Eller bare spør om et generelt og enkelt, men likevel helt legitimt spørsmål. Da kan det potensielt florere av sarkastiske one-linere, moralsk overlegenhet og nedlatende svar uten noen løsning overhodet. 

Er det flere som har observert lignende? Hva er eventuelt deres opplevelse av dette forumet?

Kg er et stort mobbeforum og dessverre får en del brukere herje fritt uten konsekvenser 

Anonymkode: 6670b...fab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hoppbakkemester skrev (4 timer siden):

Jeg fikk slengt dritt av en anonym bruker da jeg svarte i en tråd om en gravid dame i konflikt med mannen/eksmannen.

Jeg var bare ærlig og jeg sa ikke noe slemt til den gravide. Jeg ble kritisert for mine egne valg

Så leit å høre. Man bør slippe å få slike tilbakemeldinger. 

AnonymBruker
Skrevet

Virker som folk har lett for å bare svare uten å lese tråden skikkelig eller sette seg inn i hva som står. 
det er også mye misunnelse da mange her inne sliter både økonomisk, sosialt og psykisk. 

Anonymkode: 5f994...361

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Mye av det kommer av den funksjonen du selv går under. Så lenge man bare fortsetter med den vil dette ikke endre seg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Virker som folk har lett for å bare svare uten å lese tråden skikkelig eller sette seg inn i hva som står. 
det er også mye misunnelse da mange her inne sliter både økonomisk, sosialt og psykisk. 

Anonymkode: 5f994...361

Det er synd hvis det er slik. 

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Slik jeg har oppfattet det, skjuler trollene seg ofte bak Anonym bruker, og lirer av seg det utroligste.  Ellers blir man litt kjent med de som bruker nick, og vet mer om hvem man kan tro på, er seriøse osv.  Jeg har nulltoleranse mot hets av svake grupper, fattige, trygdede, overvektige, magre, andre raser, eldre osv.

Når det er sagt, så er det veldig mange gode mennesker her inne, og jeg koser meg her.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd her at folk er spydige da jeg hadde det tøft og vanskelig i forhold til jobb og i forhold til ei som har vært manipulerende mot meg. 

Jeg har svart på tråder og har sagt mine opplevelser og da har jeg fått spydigheter i fleisen. 

Anonymkode: 77507...0ce

Gjest Plommetre
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har opplevd her at folk er spydige da jeg hadde det tøft og vanskelig i forhold til jobb og i forhold til ei som har vært manipulerende mot meg. 

Jeg har svart på tråder og har sagt mine opplevelser og da har jeg fått spydigheter i fleisen. 

Anonymkode: 77507...0ce

Meg oppforbi 

Gjest Plommetre
Skrevet

Det har også blitt sagt at jeg troller på enkelte tråder. Jeg har mine lærevansker og av og til så jeg formulerer meg kanskje feil og ordlegger meg feil. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes forumet flasses ned av fordommer, stigma og kunnskapsløshet. Gjerne fra folk som mener mye og tror de sitter med kunnskap. Dette er faktisk ikke et diskusjonsforum, for diskusjoner er det lite av. Det er mer et debattforum, fordi alle ser ut til å ha bestemt seg for hva svaret er på forhånd. Sjeldent man får noe konstruktivt ut av det. 

Og selvfølgelig så er det noen innenfor visse sykdomsgrupper og sosiale grupper som konstant må få "høre det" her inne, der mobbing, hets og usaklighet for blomstre i fred fordi det kalles "meninger". 

Og troll da. Troll overalt. Folk som oppriktig planter tråder og innlegg for å provosere. 

Jeg savner den hverdagslige høfligheten, respekten og sakligheten som folk viser overfor hverandre. På KG er det tut og kjør og fritt leide for AnonymeBrukere under et opprinnelig anonymt nick. 

AB er egentlig et tåpelig opplegg som har forgiftet forumet fullstendig. Folk skjerper seg x 10 når de må ty til eget nick, selv om det også er anonymt.  

Anonymkode: d670b...d5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...