Gå til innhold

Finnes det noen single som ikke er på datingapper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker mer og mer at jeg blir litt «ødelagt» av datingapper og har i dag slettet de appene jeg hadde. 
men har jo inntrykk av at «alle» single er der🥴

Er dere på tinder e.l?

Anonymkode: 25b2d...daa

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Er ikke på noen apper. Kjenner flere single som ikke er på app.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke på noe datingapp.

Anonymkode: 2b549...7ac

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er verken på Tinder eller andre datingsider på nett.

Anonymkode: 9c0e4...63c

• Liker 5
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg merker mer og mer at jeg blir litt «ødelagt» av datingapper og har i dag slettet de appene jeg hadde. 
men har jo inntrykk av at «alle» single er der🥴

Er dere på tinder e.l?

Anonymkode: 25b2d...daa

Yes, tinder, happn, bumble. De har forholdvis gode sikringsmekanismer som gjør at man ikke får mulighet til å fake sin beliggenhet. På dette grunnlaget er okcupid og Badoo helt uaktuelle

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke på noen dating apper, men har vært tidligere.

Både traff og chattet med noen hyggelige menn, ble forøvrig ikke noe mer. Men sånn generelt opplevde jeg det som et jag og overfladisk. 

Og mange som kun var interessert i en ting. Ble rett og slett uinteressant hele opplegget. 

Kanskje jeg oppretter en bruker en annen gang. 

Anonymkode: ff4d7...97d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har slettet de to datingsidene jeg var på. Orker ikke mer. Bare griseprat og tull. 

Anonymkode: 34dbf...22c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har aldri vært på dating-app. Hvis jeg ikke møter en mann IRL, ok, da er det ikke meant to be 

Anonymkode: 85e1e...26d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingen dating her, hverken på app eller IRL

Orker det ikke, har det fint uten. Skilt, med barn

Anonymkode: 22ce4...b40

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke på dateapp. Er åpen for forhold om jeg treffer noen jeg liker. Har truffet 4 stk ila sommeren (ikke på byen) som jeg liker, uten noen app. Er 50 ish. Har valgt med en av dem som kjemien er veldig god med, spennende. Naturlig er best.

Anonymkode: 1d515...760

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 9c05e...b90

Skrevet

Nei. Jeg prøvde på et datingnettsted for noen år siden og klarte å trykke på et årsabonnement for betalversjon (hensikten var å betale for 3 mnd, men klarte selvsagt å trykke feil). Selv da hadde jeg ikke en eneste henvendelse på hele det året. Sjelden har jeg brukt penger så dårlig. 

Mistenker at min aldersgruppe ikke er så sterkt representert på Tinder heller så det ville nok vært bortkastet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Aldri vært med på det tullet. Skal aldri melde meg inn heller.

Anonymkode: c245c...764

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Selvfølgelig. Aldri vært med på det tullet. Skal aldri melde meg inn heller.

Anonymkode: c245c...764

Er nok meget fornuftig. Slike sider er ikke noe å hige etter. 

Anonymkode: 9c05e...b90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har aldri vært på den type apper eller nettsider.

Foretrekker å møte folk ansikt til ansikt. Det er lettere å kjenne på den helhetlige kjemien med en person. Man vet med en gang hvordan de ser ut, høres ut, ser hvordan de oppfører seg i en normal setting. Vanskeligere å skryte på seg enkelte egenskaper man ikke har.

Jeg er ikke så interessert i å treffe en partner at jeg er på aktiv utkikk. Treffer jeg noen, treffer jeg noen. Men da skal det skje i det virkelige liv.

Anonymkode: b519a...a6f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er dødt overalt nå, men jeg er der for det. Som aleneforelder er det naturligvis eneste måte å møte folk på, jeg kan ikke farte rundt sånn uten videre.

Anonymkode: f769c...46f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Foretrekker å møte folk ansikt til ansikt. Det er lettere å kjenne på den helhetlige kjemien med en person. Man vet med en gang hvordan de ser ut, høres ut, ser hvordan de oppfører seg i en normal setting. Vanskeligere å skryte på seg enkelte egenskaper man ikke har.

Jeg er ikke så interessert i å treffe en partner at jeg er på aktiv utkikk. Treffer jeg noen, treffer jeg noen. Men da skal det skje i det virkelige liv.

Anonymkode: b519a...a6f

Signerer denne. 
men det kaaan jo hende jeg ombestemmer meg en vakker dag. Ikke enda. 

Anonymkode: 88c85...16d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er ikke på dateapp. Er åpen for forhold om jeg treffer noen jeg liker. Har truffet 4 stk ila sommeren (ikke på byen) som jeg liker, uten noen app. Er 50 ish. Har valgt med en av dem som kjemien er veldig god med, spennende. Naturlig er best.

Anonymkode: 1d515...760

Hvor traff du disse, og går en ut på byen når en er 50 ish, isåfall hvor?

En må jo uansett treffes å se hvordan kjemien er😊

• Liker 1
Skrevet

Nei, holder meg langt unna. Var så vidt innom en datingside for rundt 10 år siden, og jeg syntes bare hele greia var rar. Det føltes kaldt, mekanisk og unaturlig, og jeg forstår ikke hvordan jeg liksom skulle fatte interesse for noen av litt halvhjertet chatting av typen "hvordan har du det?" "hva har du gjort i dag?" Så jeg trakk meg ut av det og har aldri sett meg tilbake.

Dateing, som det har utviklet seg de siste kanskje 20 årene, er et slags helvete på jord. Det funker kanskje for dem som er veldig pene og/eller veldig utadvendte, men ikke for resten av oss. Jeg har akseptert at om det er meningen at jeg skal treffe noen ny skal det skje på naturlig måte. Helst skal vi kjenne hverandre litt før vi begynner å ta det videre. Jeg er i et kvinnedominert miljø, og er ikke plagsomt sosial ellers, så jeg er veldig klar over at det er stor sannsynlighet for at jeg kommer til å være singel resten av livet. Det lever jeg helt fint med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke prøvd dating app. Er litt feig, kanskje. Venner sier «alle» er på Tinder og at jeg må lage profil der. Jeg er skilt med barn. Men jeg liker godt en single mann i mitt område men funker ikke helt det heller for jeg tør ikke invitere han ut for å bli bedre kjent.  Tror bare jeg ville blitt lei meg av Tinder. Orker bare ikke tanken. 

Anonymkode: 99b90...24b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...