Gå til innhold

Kroppsbilder av seg selv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det gjelder en gammel flamme/venn/bekjent i over 16år nå. 

Han spør om bilde av meg og mine pupper. Jeg sender såklart ikke det. Han ser ut til å være ganske kropps fiksert. Om jeg tar et bilde av meg og et snev av kroppen min, så ser jeg snappen blir åpnet 2 ganger. Bruker han det bildet til noe?  Er han interessert? Bare en rar måte å vise det på. 

Anonymkode: b1692...a25

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det gjelder en gammel flamme/venn/bekjent i over 16år nå. 

Han spør om bilde av meg og mine pupper. Jeg sender såklart ikke det. Han ser ut til å være ganske kropps fiksert. Om jeg tar et bilde av meg og et snev av kroppen min, så ser jeg snappen blir åpnet 2 ganger. Bruker han det bildet til noe?  Er han interessert? Bare en rar måte å vise det på. 

Vær obs på at mottaker av bildet kan lagre bildet (og eventuelt misbruke bildet ved å spre det videre) ved å fotografere det el.l.

Anonymkode: 3c296...af1

• Liker 2
Gjest Trøst
Skrevet

Han er interessert i å runke til deg. Det er ikke det samme som å sette ring på fingeren din. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vær obs på at mottaker av bildet kan lagre bildet (og eventuelt misbruke bildet ved å spre det videre) ved å fotografere det el.l.

Er ikke skjermbilde, men snappen blir spilt på nytt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke skjermbilde, men snappen blir spilt på nytt. 

Men han kan fotografere eller filme snappen med et kamera eller med en annen mobil mens snappen spilles på nytt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men han kan fotografere eller filme snappen med et kamera eller med en annen mobil mens snappen spilles på nytt.

Sant det ..😏

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han er kun ute etter sex? 

Gjest Trøst
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Han er kun ute etter sex? 

Hva sier han når du spør han? Vær obs på veldig overbevisende svar, type "du er den vakreste kvinnen i verden og jeg elsker deg og den vakre personligheten din og jeg vil du skal være mor til mine barn fordi du er så snill og god og du har den deiligste kroppen i verden og jeg vil kun ha deg resten av livet til evig tid kyss og klem og se-på-pikken-min-bilde". Om han sier ja, så kan du jo bare kose deg med han? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...