Gå til innhold

Sjansen for at det klaffet denne gangen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei,

jeg vet jeg et super teit nå, men hva tror dere? 

denne gangen fikk vi bare til 2 runder rundt eggløsning.

jeg har eggløsning idag (lørdag) og vi fikk hatt sex tirsdag og torsdag før el. Så reiste mannen bort og vi rekker ikke mer denne runden. vi fikk ikke lagt inn noen aksjer dagen før, eller på el dagen (idag). 

Hva tenker dere?  Tror dere at det kan være sjans?  Vi har prøvd en stund og da hadde sex på alle de riktige dagene uten at det har skjedd noe.

Anonymkode: 5752b...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Spermien kan leve og vente på egget i flere dager. Derfor er "sikre perioder" i grunn veldig usikkert. Det kan absolutt klaffe. Men husk at det kun er 25 prosent sjanse at man faktisk blir gravid uansett om alle forhold er lagt til rette for det hver mnd. Her tok det nesten 1 år å lage begge våre, men det gikk til slutt. Og typisk den gangen man forventet minst det klaffet. Lykke til 😊

Anonymkode: 42f69...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjansen er der, men det er jo umulig å si om det klaffer. Vi la inn aksjer 2 dager før og på el dagen begge de forrige syklusene - TR kom som bestilt på dagen sin. Plutselig skjer det vel når vi tror vi har bommet :fnise:

Lykke til! 🤗

Anonymkode: 5517d...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.8.2021 den 14.53):

Spermien kan leve og vente på egget i flere dager. Derfor er "sikre perioder" i grunn veldig usikkert. Det kan absolutt klaffe. Men husk at det kun er 25 prosent sjanse at man faktisk blir gravid uansett om alle forhold er lagt til rette for det hver mnd. Her tok det nesten 1 år å lage begge våre, men det gikk til slutt. Og typisk den gangen man forventet minst det klaffet. Lykke til 😊

Anonymkode: 42f69...242

Ts her! 

jeg forventer det absolutt ikke denne runden- så da håper jeg det klaffer nå 😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.8.2021 den 14.59):

Sjansen er der, men det er jo umulig å si om det klaffer. Vi la inn aksjer 2 dager før og på el dagen begge de forrige syklusene - TR kom som bestilt på dagen sin. Plutselig skjer det vel når vi tror vi har bommet :fnise:

Lykke til! 🤗

Anonymkode: 5517d...76d

Veldig sant. Vi har også gjort «alt riktig» flere måneder tidligere. Så typisk om det skulle klaffe denne runden hvor jeg ikke føler vi fikk det til! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...