Gjest Devil's Spawn Skrevet 19. september 2005 #1 Skrevet 19. september 2005 (endret) Glem det, sa jeg! Endret 19. september 2005 av Rattleshake
Gjest seroxata Skrevet 19. september 2005 #4 Skrevet 19. september 2005 jeg vil ikke glemme det, jeg nekter faktisK!
vixen Skrevet 19. september 2005 #5 Skrevet 19. september 2005 Det er det TÅPELIGSTE jeg hører! Var i grunnen det samme jeg håpet på det skulle stå i startinnlegget, men der tok jeg feil... Si nå hva det egentlig er du har på hjertet, Rattlesnake... Du kommer ikke noen vei med det feige "Glem det, bare glem det..."
Gjest Devil's Spawn Skrevet 19. september 2005 #6 Skrevet 19. september 2005 Det er det TÅPELIGSTE jeg hører! Var i grunnen det samme jeg håpet på det skulle stå i startinnlegget, men der tok jeg feil... Si nå hva det egentlig er du har på hjertet, Rattlesnake... Du kommer ikke noen vei med det feige "Glem det, bare glem det..." ← Næææ...Jeg hater juleforum, men det har jeg egentlig sagt i en annen tråd. Men jeg kan godt si det igjen.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 19. september 2005 #8 Skrevet 19. september 2005 Ho ho ho. Jeg skal sørge for at du blir enda mer lei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå