AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Er gravid igjen 7 mnd etter fødsel. Hadde myye bekkenplager i svangerskapet sist og er litt bekymret. Del gjerne erfaringer. Anonymkode: 199bb...a0d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Masse plager første gang. Nesten ingen på nr 2. Kun på slutten de siste 3 ukene Anonymkode: add54...b92
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Stor sannsynlighet for at du får plager igjen ja, dessverre. Anonymkode: 32eb6...7c7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Verre for hvert svangerskap Anonymkode: 0366c...8a4
Trolltunge Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 Tror ikke det er noe fasit på dette. Jeg hadde alle plager man kan få i første svangerskap, fra å kaste opp mer eller mindre kontinuerlig de første månedene til bekkenløsning, kramper,halsbrann... ja mer eller mindre absolutt alt ubehagelig man kan oppleve. Andre svangerskap hadde jeg ingen plager. Kun at det naturligvis var noe tungt på slutten. Ekstra tungt, siden tvillinger. Frem til siste måneden var jeg rett og slett uberørt av at jeg var gravid. Hadde bare voksende mage. Jeg forventet et likt svangerskap som første, men det ble helt annerledes. For meg. Jeg har venninner som fikk kopi av sitt første svangerskap også andre gangen. Samme plager. Jeg var heldig.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #6 Skrevet 7. august 2021 Masse plager i 1 og 2. Null plager i tredje. Anonymkode: fd020...bb1
Gjest 123 eller noe Skrevet 7. august 2021 #8 Skrevet 7. august 2021 Masse bekkenløsning fra ca 5 måned første ganga, nå andre ganga har jeg kjent det begynte så smått uke 10, og kjenner meg mer og mer stiv i gangen når jeg har sittet nede og skal opp og gå... håper ikke den der kjøttøks-i-symfysen kommer før på LENGE for det om!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #9 Skrevet 7. august 2021 I første svangerskap var jeg ille plaget med bekkenløsning. Det startet tidlig, rundt 16 uker, og ble så ille at jeg ikke klarte ta på sko selv, støvsuge, vaske gulv eller gå/stå særlig lenge om gangen. I andre svangerskap hadde jeg ingen bekkenplager i det hele tatt! Hadde hørt at det som regel ble verre for hvert svangerskap, men det gjelder tydeligvis ikke for alle. Anonymkode: fa243...68c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #10 Skrevet 7. august 2021 I første graviditet var det vanskelig å gå, men ikke ekstremt vondt. Varte i 2 mnd ca. I andre begynte plagene mye tidligere, helt ille vondt. Jeg regna med det ikke ville gi seg etter graviditeten faktisk, men det gjorde det! Gikk til fysio, og følte det ble verre. Men mange får god hjelp der Anonymkode: 46c09...f34
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #11 Skrevet 7. august 2021 Hadde endel bekkenproblemer i første graviditet. Så og si ingenting i andre (1,5 år etter). Anonymkode: 2e6d1...1e3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #12 Skrevet 7. august 2021 Her var det verst i andre svangerskapet (men det var tvillinger). Men tredje svangerskap var helt klart verre en første. Så her økte bekkenplagene. Nå hadde jeg mulighet til å trene mer i første svangerskap, det har nok også noe å si. Anonymkode: 96b12...639
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #13 Skrevet 7. august 2021 Har født en gang jeg. Mannen skal være rik smart og deilig for at jeg skal gidde å føde igjen. Så jeg kommer sikkert bare til å ha 1 barn. 😬👍😊🙈🥵😅 Anonymkode: 1d89b...8ca
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #14 Skrevet 7. august 2021 Det var verre, samtidig tok jeg det mer alvorlig siste gangen, og hadde gjort meg noen erfaringer fra første gang. Endte opp med kronisk bekkenleddsyndrom og nesten ett års sm etter endt permisjon, så det må tas alvorlig! Anonymkode: 209f5...892
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #15 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har født en gang jeg. Mannen skal være rik smart og deilig for at jeg skal gidde å føde igjen. Så jeg kommer sikkert bare til å ha 1 barn. 😬👍😊🙈🥵😅 Anonymkode: 1d89b...8ca Så derfor kan jeg egentlig ikke sammenligne svangerskap. Hadde ikke problem med bekken. Anonymkode: 1d89b...8ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå