AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 En ex har kontaktet meg for 4 uker siden og sier han savner meg og vil ut å spise med meg. Han har nå en samboer, vært samboer i mange år. Han mistrives i forholdet og vil komme seg ut. Pga de eier hus tar visst ting litt tid/er komplisert å komme fra. Han skal be meg ut når han har gjort det slutt. Men nå har det gått 4 uker. Hvor lang tid skal man gi han? Kanskje bare droppe tanken? Anonymkode: 3333f...984
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Ikke forplikte deg til noe. Ikke vent. Lev livet som før, med dating, sex eller hva du vil, og så får han heller komme tilbake til deg når du er klar og sjekke om du fremdeles er interessert. Anonymkode: 3e46e...b5e 7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Jeg vet bare litt med meg selv at jeg må holde meg *interessert* i en og en. Hvis jeg skulle gå over på en annen så blir det andre ikke interessant. Men ja godt tips. Går videre da. Ikke vits å vente på noe slikt egentlig. Innser det selv innerst inne Anonymkode: 3333f...984 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Egentlig litt synd siden vi har barn sammen og han er min store kjærlighet. Men virker som han bare vil ha meg på gress for å få en rebound når han bryter, selvom han sa at jeg også er hans store kjærlighet. Ikke lett dette 😂 Anonymkode: 3333f...984
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 Dropp tanken fullstendig inntil han faktisk har gjort det slutt i hvert fall. Hvis han maser på deg mer om dette før han har gjort det slutt, må du si at du ikke vil høre noe mer om det. Han er opptatt, og du er for god til å være Kvinne 2. Du er Kvinne 1! Anonymkode: 86c4f...02a 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #6 Skrevet 7. august 2021 Ja egentlig tullete å gå inn for å date en man venter på at skal gjøre det slutt med dama si. All fornuft sier jo det. Takk for svar. Får heller date en 100% singel mann og ta det derifra Anonymkode: 3333f...984 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #7 Skrevet 7. august 2021 Noen tips til hvordan jeg kan si dette til han på en ok måte? Anonymkode: 3333f...984
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #8 Skrevet 7. august 2021 Hvor lang tid jeg hadde gitt ham? Ingen. Jeg tar ikke slike menn seriøst. Går ikke på gress for noen. Anonymkode: cbc2a...96c 2
Jacuzzi Skrevet 7. august 2021 #9 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen tips til hvordan jeg kan si dette til han på en ok måte? Anonymkode: 3333f...984 Du trenger ikke å si dette til ham på en ok måte. Du skylder ham ingenting. Si nei til å bli med på middag. Bare si at det er uaktuelt å diskutere slike ting med en opptatt mann og at det gjør det ukomfortabel å snakke bak ryggen til samboeren hans. Vær streng med deg selv, og med ham.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #10 Skrevet 7. august 2021 vi har barn sammen og må forholde meg til han i mange år, så har ikke lyst å være frekk Anonymkode: 3333f...984
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #11 Skrevet 7. august 2021 Du trenger ikke være frekk. Det er bare å si fra på en pen måte at noen date er ikke aktuelt før han har ryddet opp på hjemmebane. Anonymkode: 7cb5d...17d 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #12 Skrevet 7. august 2021 Men ikke vent på han. Ha det gøy i mellomtiden så ser du om du er blitt gift med enn annen før han får finger’n ut😊 Anonymkode: e5c7b...463 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå