Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Sjekket prisene for frisør i området jeg bor i og ble litt paff. Alle salongene tok mellom 800-900 kr for en klipp? Jeg har langt hår og skal bare klippe slitte tupper så det er svært lite avansert. Er i utgangspunktet litt skeptisk til cutters osv, men skjønner jo at folk velger dette når prisen er så høy. Er dette virkelig vanlig?

Anonymkode: 6ed3d...903

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

750-800 for en klipp der jeg bor. Synes det er svindyrt. Har vurdert cutters jeg også, men samtidig litt skeptisk. 

Anonymkode: c6c37...3d5

AnonymBruker
Skrevet

Klipp selv! Eller be mann/barn/søster/postman om å klippe, tar mindre enn 1 min. Om du bare skal ta de slitte tuppene er det jo bare å klippe rett over :)

Anonymkode: 8b422...b0b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke klippet meg på et år, men jeg mener at prisene her i området er ca 650 - 700. Så jeg syns 900 er veldig dyrt. Åpnet nettopp en salong her som tar 450 for dameklipp. Jeg er ikke så nøye på det så jeg hadde valgt deg billigste alternativet.

Anonymkode: c5844...57a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er altfor dyrt å klippe seg. Jeg har også langt hår og pleier bare å stusse tuppene litt. Derfor kjøpte jeg meg en ordentlig saks og lærte meg å gjøre det selv. Det er ikke vanskelig. Etterhvert lærte jeg meg å klippe samboeren min også. Vi sparer ganske mye på det løpet av et år. 

Anonymkode: 90473...deb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja prisene ligger fra 700 kr og oppover. Jeg er ufør og klipper meg kun når jeg får skattetrekk i juni og halvt skattetrekk i desember, da har jeg råd til å klippe tuppene, men føler det er ofte nok å klippe seg hvert halvår egentlig. Ja Cutters klipper deg rimeligere og de klipper bra. 

Anonymkode: e8981...8ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har supertynt og fjonete hår og har klipt meg selv i en årrekke.   Frisøren hadde kanskje brukt 3 minutter på å stusse meg. Bruker liten kjøkkensaks, men vurdert å kjøpe en frisørsaks på elkjøp eller noe.

Anonymkode: 98e81...32c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt Cutters flittig til enkle stusser og barneklipp og har stort sett vært veldig fornøyd med dem. Jeg betaler gjerne 900kr hvis jeg skal ha en klipp som tar tid og finesse, men ikke for å kun stusse tuppene. 

Anonymkode: 58862...98c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hei! Sjekket prisene for frisør i området jeg bor i og ble litt paff. Alle salongene tok mellom 800-900 kr for en klipp? Jeg har langt hår og skal bare klippe slitte tupper så det er svært lite avansert. Er i utgangspunktet litt skeptisk til cutters osv, men skjønner jo at folk velger dette når prisen er så høy. Er dette virkelig vanlig?

Anonymkode: 6ed3d...903

Det er frisører som jobber på Cutters, tror ganske sikkert de klarer å klippe tuppene dine....  🙄

Anonymkode: f2d5e...cd0

• Liker 2
Skrevet

Sinnsykt dyrt. Jeg klipper meg 2-3 ggr i året og salongen tar 499.- inkl vask og himmelsk massasje. Hun bruker 1 time, men vi skravler hele tiden da og hun må mange ganger stoppe opp for fortelle noe. Verdens beste frisør 👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Be SPESIFIKT om pris på miniklipp eller stuss, da kan det hende det blir en helt annen pris. Det står ofte ikke oppgitt. Synes det er latterlig å klippe over slitte tupper og ta 900 kr for det. 🥴

Anonymkode: 44d41...fa4

• Liker 2
Gjest loveli
Skrevet

Det tar ofte lengre tid å klippe en mann med maskin på sidene og saks på toppen enn å stusse tuppene for en dame med langt hår og da er det for dyrt å klippe tuppene og betale for "dameklipp" mener jeg!

Gå til Cutters, de klipper like bra på sånne ting. :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Klipp selv! Eller be mann/barn/søster/postman om å klippe, tar mindre enn 1 min. Om du bare skal ta de slitte tuppene er det jo bare å klippe rett over :)

Det er IKKE bare å klippe rett over! Har selv hår til hofta, stusser tuppene ca 1 cm hver 3.måned. Min frisør klipper IKKE rett av! Hun tar litt og litt av håret etasjevis slik at det blir jevnt og pent! Det blir IKKE jevnt og pent å klippe rett av. Det koster å ta vare på håret. Jeg betaler 800,- for stuss av tupper, 100kr for luggen hver måned, 1200 for ettervekst annenhver måned. Hår koster penger, frisøren jobber ikke gratis. Enkelte burde google hva som ligger i prisen for klipp. Det er ikke bare frisørlønna.. men hvis dere vil se ut som en hottentott på håret er det bare å klippe rett av. Eller bruke cutters. Jeg tør ikke det, til det er håret mitt litt for verdifullt.

Anonymkode: 89f97...338

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har gode opplevelser hos Cutters. De er frisører og gjør det de skal, og slitte tupper tar dem like kort tid som hos en hvilken som helst annen frisørsalong. Jeg har til og med klippet (enkel) frisyre hos dem, og ble veldig fornøyd. 

Anonymkode: 7bb6d...7f0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja jeg klipper også selv :) Kreativt forslag å spørre postmannen om å klippe håret 📯💌:hjerter_rundt:

Anonymkode: 0ddc7...6c6

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg betalte i underkant av kr. 600,- da jeg klipte meg i vår.

Jeg har langt hår og klipper meg ca. 1 gang i året, så jeg hadde hatt råd til å betale kr. 900,- også. 

Anonymkode: 97709...dc8

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er IKKE bare å klippe rett over! Har selv hår til hofta, stusser tuppene ca 1 cm hver 3.måned. Min frisør klipper IKKE rett av! Hun tar litt og litt av håret etasjevis slik at det blir jevnt og pent! Det blir IKKE jevnt og pent å klippe rett av. Det koster å ta vare på håret. Jeg betaler 800,- for stuss av tupper, 100kr for luggen hver måned, 1200 for ettervekst annenhver måned. Hår koster penger, frisøren jobber ikke gratis. Enkelte burde google hva som ligger i prisen for klipp. Det er ikke bare frisørlønna.. men hvis dere vil se ut som en hottentott på håret er det bare å klippe rett av. Eller bruke cutters. Jeg tør ikke det, til det er håret mitt litt for verdifullt.

Anonymkode: 89f97...338

Ro deg ned da, det er folk som kanskje ikke har så god råd som deg. Da må man være litt kreativ iblandt. Det betyr ikke at de ikke ønsker seg samme behandling som deg, men det er ikke et alternativ for mange.

Endret av Obscura
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Rundt 600 her jeg bor. 

Anonymkode: 86cbf...160

AnonymBruker
Skrevet

Vi klipper alle selv her hjemme.

Sparer masse på det.

Bare å lære seg det via YouTube.

Anonymkode: 53916...1db

AnonymBruker
Skrevet

400,- for klipp hos en salong her. De er kjempeflinke, og jeg er alltid fornøyd, selv om det var litt nervepirrende første gangen, siden ingen snakker særlig godt norsk.

Anonymkode: c864b...961

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...