Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 ...og som aldri i verden retusjerer noe som helst på bilder - ever. Jeg har det og jeg liker dem alle som en!!! Er du som meg; glad i deg selv og alle dine merksnodigheter som gjør deg til akkurat den du er; særpreget og flott? 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Jeg har solskader i huden. Er ikke veldig glad i dem - men de er nå der 😅 og det får jeg ikke gjort så mye med. Orker ikke tenke på retusjering av bilder osv. Bruker solfaktor 50 så de ikke skal bli verre, bare. 1
Ardwinna Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Jepp, har både fregner og føflekker i massevis (pluss et par pigmentflekker), og det har aldri falt meg inn å retusjere noe som helst. Det er jo sånn jeg ser ut, så ingen vits i å prøve å lure folk. 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2021 Prikker, humpler, bumper og arr er helt ok. Sistnevnte har jeg også. Vi er ålreite folk uansett. 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2021 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2021 Haha...klart at du er, men det visste vi jo fra før av. 2
mia83 Skrevet 7. august 2021 #7 Skrevet 7. august 2021 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Haha...klart at du er, men det visste vi jo fra før av. Takk i like måte 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. august 2021 #10 Skrevet 8. august 2021 Jeg har fregner på nesen, som kommer frem om våren når det begynner å bli litt varmere og sol- Men de forsvinner nesten helt i løpet av høsten.
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2021 Forfatter #11 Skrevet 8. august 2021 Rett og slett magi, jo....trylleprikker!
Gjest Tenk positivt Skrevet 8. august 2021 #12 Skrevet 8. august 2021 Får brune prikker på håndflater og opp til albuen på sommeren
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2021 Forfatter #13 Skrevet 10. august 2021 Jeg stiller gjerne opp med solid penoltusj og streker dere opp fra prikk til prikk til prikk etc. ...da får dere alle deres helt unike kunstbilde av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå