Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Skal til London i slutten av uken, og håper på å finne noen gode butikker med godt utvalg i litt større str. Men, det må være sprekt,sporty og figurvennlig. Ikke posete og uformelig! Samtidig er jeg på leting etter en butikk hvor de har et godt utvalg i BHer, hvor betjeningen kan hjelpe hvis det skulle være nødvendig. Er det noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For BHer bør du sjekke ut Marks & Spencer i Oxford street. (Det er muligens flere.) De har ofte damer i BH-avdelingen som kan hjelpe deg med å tilpasse, men jeg vet ikke om kunnskapsnivået på alle damene der alltid er like bra. Koster ikke noe å prøve, i hvertfall. Og M&S har MANGE typer BH'er, alt fra super-push-up til minimizer-bh'er til ikke altfor ille priser.

Catzy

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Anvefaler på det varmeste Dorothy Perkins ved Bond Street stasjon i Oxford street. De har vanlige str + et par ekstra str på toppen - akkurat det jeg savner her hjemme. Masse ok klær, både til jobb og fritid og billig.

De har til og med tilbud om såkalt personal shopping - en hyggelig dame som setter seg ned sammen med deg og noterer opp hva du trenger, liker osv, og så løper hun butikken rundt og leter etter klær til deg mens du sitter der og leser moteblader, prøver etc. Helt genialt, og gratis :)

Skrevet

Jepp, Marks & Spencer har BH'er til alle størrelser og fasonger. Jeg drar til de britiske øyer 2-3 ganger i året, og da passer jeg alltid på å kjøpe med meg et par BH'er hos M&S. Bruker str 85E som er veldig vanskelig å finne her hjemme. Derfor er det godt å komme et sted hvor man slipper å føle seg så unormal! Får veldig gode BH'er til 20-25 pund (ca 250-300 kr), de holder fasongen og fargen veldig lenge så de er absolutt verdt pengene.

Anbefaler også BHs (som betyr British Homestores, navnet har altså ikke noe med brystholdere å gjøre :ler: ), de har mye av de samme type BH'er som M&S men er littegranne billigere. De har også minst en butikk i Oxford street.

Merk forøvrig at de har litt annet cupsystem i UK, jeg må alltid kjøpe F der borte. Tror ikke at de har noe som heter DD, de hopper rett til E.

S.

Skrevet

Jeg studerer i London. Flere av jentene i klassen er stor størrelse og de handler på New Look (den desidert beste New L butikken ligger ved Marble Arch, Oxford Street). New Look er en kjede som har masse stilig og trendy klær til en utrolig rimelig pris, og et stort utvalg for de som bruker store størrelser.

Ellers så tror jeg River Island (ox.street) også har store størrelser (i alle fall opp til str 16 tipper jeg).

Lykke til:)

Skrevet

Bravissimo har egen butikk i London, det er en spesialbutikk for kvinner med store bryster og de har utrolig mye lekkert. Finnes på nett også.

Skrevet
Ellers så tror jeg River Island (ox.street) også har store størrelser (i alle fall opp til str 16 tipper jeg).

Britisk str 16 tilsvarer str 44 i norske størrelser, og kan vel ikke akkurat kalles "stor størrelse"-

Skrevet

:) Hei igjen.Tusen takk for alle tips.Jeg må bare si det, jeg er mektig imponert over responsen. Nå gleder jeg meg virkelig til å dra til London!Ninja

Skrevet
Britisk str 16 tilsvarer str 44 i norske størrelser, og kan vel ikke akkurat kalles "stor størrelse"-

Nei..! :grine2:

Det blir jo som å kalle 40 for en liten størrelse, det..

(42 er jo gjennomsnittet)

Skrevet

Det er det desverre en del fjortiser (og de som er fjortis i hodet) som ikke forstår..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...