Gå til innhold

Folk som plutselig ghoster eller ikke bidrar til samtalen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har erfaring med dette? Har selv vært borti noen slike tilfeller det siste året. Først har man kommet i snakk med noen, og tilsynelatende fått en grei tone. Så slutter motparten plutselig å svare, helt ut av det blå. Eller så gjør de etter hvert ingenting for å holde liv i samtalen, ved å bare komme med korte svar, som ofte er på grensen til bare vas. 

Anonymkode: 443f9...0e8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja møtt flere av dem. Senest en i går. Sluttet plutselig å svare og jeg spurte om han var borte? Så svarte han "ikke int" altså ikke interessert. VI hadde bare utvekslet noen setninger og han hadde ikke sett bilde eller noe. Hva faen? 

Anonymkode: 2eff4...77a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja møtt flere av dem. Senest en i går. Sluttet plutselig å svare og jeg spurte om han var borte? Så svarte han "ikke int" altså ikke interessert. VI hadde bare utvekslet noen setninger og han hadde ikke sett bilde eller noe. Hva faen? 

Anonymkode: 2eff4...77a

wow orker ikke skrive ferdig ordet en gang. 

jeg hatet nettdating. dater en fast som jeg møtte på tinder nå og har slettet appene for lengst. orker ikke mer :P

Anonymkode: 6cb9e...108

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det blir for mye og med korte svar prøver man å dempe det ned. Tar ikke personen hintet, så slutter man å svare, for man orker ikke. Jeg føler ikke man MÅ si ifra og dumpe personen heller, bare fordi personen ikke eier sosiale antenner. Og kanskje jeg heller ikke ønsker 0 kontakt, men heller dempe ned kontakten

Anonymkode: 44504...4eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at grunnen til at mange kvinner ghoster, er at de har opplevd at noen har blitt agressive ved avvisning. Det kan skje, uststabile folk finnes jo. 

Men ikke gi helt opp på de som hoster da. husk at livet kan plutselig bli travelt, spesielt om man har barn. 

ghosta faktisk han jeg dater fast nå. så sendte han meg en beskjed etterhvert og så dro vi på date. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror at grunnen til at mange kvinner ghoster, er at de har opplevd at noen har blitt agressive ved avvisning. Det kan skje, uststabile folk finnes jo. 

Men ikke gi helt opp på de som hoster da. husk at livet kan plutselig bli travelt, spesielt om man har barn. 

ghosta faktisk han jeg dater fast nå. så sendte han meg en beskjed etterhvert og så dro vi på date. :)

Det er grunnen til at jeg ghoster, vet de ikke kommer til å godta avslaget så hvorfor prøve? Ender ofte opp med at de overser avsøagrt glatt og blir veldig intense. Ghoster ellers aldri med mindre fyren er en drittsekk. Å bare slutte å skrive syns jeg er merkelig, men så skriver jeg helst med menn jeg liker, kanskje menn skriver med alle og så kutter de ut fortløpende hvis noen mer interessant dukker opp.

Anonymkode: c81bd...dd1

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er grunnen til at jeg ghoster, vet de ikke kommer til å godta avslaget så hvorfor prøve? Ender ofte opp med at de overser avsøagrt glatt og blir veldig intense. Ghoster ellers aldri med mindre fyren er en drittsekk. Å bare slutte å skrive syns jeg er merkelig, men så skriver jeg helst med menn jeg liker, kanskje menn skriver med alle og så kutter de ut fortløpende hvis noen mer interessant dukker opp.

avslaget*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...