Gå til innhold

Transport til korona test.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde noen av dere insistert på å ta med barnet ditt og satt deg inn i en bil om din partner skulle kjøre noen for å ta testen?

Anonymkode: f89eb...ee7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde min nå snart berømte svigerdatter i går. Nok et drypp i hvor lite som svever rundt i toppen der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: c59a6...5d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det gjorde min nå snart berømte svigerdatter i går. Nok et drypp i hvor lite som svever rundt i toppen der.

Ble hun med da, eller var sønnen din såpass at han nektet henne?

Anonymkode: a53dd...f65

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hadde noen av dere insistert på å ta med barnet ditt og satt deg inn i en bil om din partner skulle kjøre noen for å ta testen?

Vedkommende + barnet kan jo da risikere å bli smittet dersom den skal ta testen er smittet...

Anonymkode: d364d...a88

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hun har ihvertfall ikke vært heldig med svigermor.

Anonymkode: 6e0f1...1d6

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ble hun med da, eller var sønnen din såpass at han nektet henne?

Var han som skulle testes som tok å kjørte selv om han var svimmel fordi han ikke ville ta sjansen på noe smitte tett på mange i bilen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hun har ihvertfall ikke vært heldig med svigermor.

Anonymkode: 6e0f1...1d6

Skulle virkelig sluppet å ha henne i familien og tar gjerne skjit for laget om det behøves. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Her skrev du at han skulle kjøre noen?

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Var han som skulle testes som tok å kjørte selv om han var svimmel fordi han ikke ville ta sjansen på noe smitte tett på mange i bilen.

Her skriver du at han kjørte seg selv?

Kanskje hun ønsket å være med fordi hun var bekymret for han fordi han var svimmel?

Hvorfor kunne han ikke komme seg til testing uten å kjøre bil selv når han var svimmel? Det er uforsvarlig å kjøre bil når man er svimmel! Han kunne tatt drosje eller noen andre kunne ha kjørt han!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var min svigerdatters samboer som ble spurt om å kjøre sin bror.

Han vet selvsagt at det ikke er bra å kjøre bil selv når han er svimmel, var jo derfor han spurte sin bror.

Han ville ikkje smitte flere en nødvendig og et barn på under 2 år kan du ikke ha maske på. Derfor endte han opp med å kjøre selv. Drosjene her kjører ikkje folk til testing. Her er få drosjer og dem trengs til annen transport, å risikere karantene på sjåførene i ferieavvikling er ingen tjent med.

Hadde jeg vert hjemme hadde jeg eller min mann kjørt ham selvfølgelig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Var min svigerdatters samboer som ble spurt om å kjøre sin bror.

Han vet selvsagt at det ikke er bra å kjøre bil selv når han er svimmel, var jo derfor han spurte sin bror.

Han ville ikkje smitte flere en nødvendig og et barn på under 2 år kan du ikke ha maske på. Derfor endte han opp med å kjøre selv. Drosjene her kjører ikkje folk til testing. Her er få drosjer og dem trengs til annen transport, å risikere karantene på sjåførene i ferieavvikling er ingen tjent med.

Hadde jeg vert hjemme hadde jeg eller min mann kjørt ham selvfølgelig. 

Er ikke din svigerdatters samboer din sønn? Kunne ikke han satt foten ned her og kjørt sin bror uten samboer og barn i bilen?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er ikke din svigerdatters samboer din sønn? Kunne ikke han satt foten ned her og kjørt sin bror uten samboer og barn i bilen?

Enig.

Til Ts: Har din svigerdatter makt over din sønn? Bestemmer hun over han?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Her skrev du at han skulle kjøre noen?

Her skriver du at han kjørte seg selv?

Kanskje hun ønsket å være med fordi hun var bekymret for han fordi han var svimmel?

Hvorfor kunne han ikke komme seg til testing uten å kjøre bil selv når han var svimmel? Det er uforsvarlig å kjøre bil når man er svimmel! Han kunne tatt drosje eller noen andre kunne ha kjørt han!

Jeg er enig i at man må ikke kjøre når man er svimmel, men her har drosjeselskapene sagt nei til å kjøre noen til koronatest pga sikkerhet for sjåførene.. men hvordan skal man egentlig komme seg til test da? Folk vil vel ikke kjøre noen i frykt for å få det selv?

Anonymkode: 916ad...ff4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er enig i at man må ikke kjøre når man er svimmel, men her har drosjeselskapene sagt nei til å kjøre noen til koronatest pga sikkerhet for sjåførene.. men hvordan skal man egentlig komme seg til test da? Folk vil vel ikke kjøre noen i frykt for å få det selv?

Anonymkode: 916ad...ff4

Hvis man ringer koronatelefonen angående å få bli testet og man informerer om at man ikke har mulighet til å komme seg til teststasjon, så får man tilbud om at de kommer hjem til deg og utfører testen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig.

Til Ts: Har din svigerdatter makt over din sønn? Bestemmer hun over han?

Ho har desverre eit grep på han. Han ønsker ikke å være alene og innbiller seg at hun er det beste han kan få😪

AnonymBruker
Skrevet

Ho har desverre eit grep på han. Han ønsker ikke å være alene og innbiller seg at hun er det beste han kan få😪

Du høres ikke særlig hyggelig ut. Dessuten skjønner du vel at dersom mannen kjører en annen for test, smitter han jo hele familien sin når han kommer hjem uansett. 

Slutt å snakke stygt om henne, det er moren til ditt barnebarn og din sønns kjæreste. Ærlig talt. 

Anonymkode: a99f2...4e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han trenger kanskje hjelp til å få bedre selvbilde og eventuelt hjelp til å komme seg bort fra henne?

Kanskje han kan søke hjelp hos familievernkontoret?

Kanskje han finner hjelp i å lese og å skrive i denne tråden?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skulle virkelig sluppet å ha henne i familien og tar gjerne skjit for laget om det behøves. 

Sjarmerende. 

Anonymkode: c59a6...5d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Høres ut som du er sjalu

Anonymkode: 2be15...329

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...