AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Har tenkt å male vinduskarmene og har høydeskrekk. Forsøkte å løfte av vinduene, men ikke høyt nok under karmen. Så, lurer på om jeg kan skru av hengslene? Eller kan dem bli løse etterpå eller noe annet bli ødelagt? Anonymkode: a97b9...543
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Kan du poste bilde av vindu, karm + hengslene? Vinduet kan vel kanskje falle ned hvis hengslene fjernes? Anonymkode: fcd06...677
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kan du poste bilde av vindu, karm + hengslene? Vinduet kan vel kanskje falle ned hvis hengslene fjernes? Anonymkode: fcd06...677 Ja må nok passe eller finne noen til å holde kanskje Anonymkode: a97b9...543
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Eier eller leier du boligen? Om du leier kan du spørre eieren om hvordan det kan gjøres. Om du eier kan du kanskje spørre naboer som har samme type vindu og hengsler om hvordan de gjør det? Jeg ville ikke ha begynt med dette alene og ikke uten å vite mer om hvordan det bør gjøres for å unngå at noe blir galt og for å unngå at du og/eller vinduet og eller andre blir skadet. Anonymkode: fcd06...677
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Eier eller leier du boligen? Om du leier kan du spørre eieren om hvordan det kan gjøres. Om du eier kan du kanskje spørre naboer som har samme type vindu og hengsler om hvordan de gjør det? Jeg ville ikke ha begynt med dette alene og ikke uten å vite mer om hvordan det bør gjøres for å unngå at noe blir galt og for å unngå at du og/eller vinduet og eller andre blir skadet. Anonymkode: fcd06...677 Nei vi eier huset ja. Men er ganske høyt på loftet. Er ikke så redd for at selve vinduet blir skadet, men mer redd for at det blir løsere ved å skru ut og inn skruene. Anonymkode: a97b9...543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå