AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Jeg skal snart føde, og det blir nok et sykehusopphold på i alle fall en uke. Det er ikke første gangen, men jeg blir likevel aldri helt klok på "etiketten" på sykehus, og hvordan det er ventet at jeg skal oppføre meg... Er det for eksempel "lov" å spasere rundt i gangene....? Må man si ifra om man tar seg en tur i kiosken? Er det frekt å be sykepleiere fylle drikkeflasken med vann dersom jeg glemmer det før jeg går i gang med pumping....? Jeg er så redd for å oppholde eller forstyrre sykepleierne med småting. Vil ikke være til unødvendig bry, men forstår aldri helt hvor grensene går hvis dere skjønner hva jeg mener...? Kan dere prøve å beskrive drømmepasienten?:) (varierer nok selvsagt alt etter hvilken avdeling dere jobber på, men hadde vært interessant å lese!) Anonymkode: 8b40c...6f8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg skal snart føde, og det blir nok et sykehusopphold på i alle fall en uke. Det er ikke første gangen, men jeg blir likevel aldri helt klok på "etiketten" på sykehus, og hvordan det er ventet at jeg skal oppføre meg... Er det for eksempel "lov" å spasere rundt i gangene....? Må man si ifra om man tar seg en tur i kiosken? Er det frekt å be sykepleiere fylle drikkeflasken med vann dersom jeg glemmer det før jeg går i gang med pumping....? Jeg er så redd for å oppholde eller forstyrre sykepleierne med småting. Vil ikke være til unødvendig bry, men forstår aldri helt hvor grensene går hvis dere skjønner hva jeg mener...? Kan dere prøve å beskrive drømmepasienten?:) (varierer nok selvsagt alt etter hvilken avdeling dere jobber på, men hadde vært interessant å lese!) Anonymkode: 8b40c...6f8 Hos oss er det restriksjoner på å gå ut av føden, men sikkert forskjellig fra sted til sted. Drikkeflaska kan du jo fylle selv? Og du overlever jo uten vann den tiden det tar å pumpe. Har ingen drømmepasient, men ingen liker de som klager uansett hva vi gjør. Anonymkode: 32b7c...c19
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 Gjør det du greier selv, og be om hjelp til det som er nødvendig. Anonymkode: 677c3...8e7 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 Nå i koronatider er det greiest om du hører på avdelingen hvordan det er der med å gå en tur i kiosken og rusle i korridorene, normalt er dette null problem, men det kan være de har egne retningslinjer. Du ber om hjelp til det som er nødvendig, men å fylle drikkeflasken gjør du selv med mindre du er bundet til sengen. Glemmer du det før du pumper så venter du enten til du er ferdig eller tar en pause i pumpingen. Anonymkode: 3f5d8...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå