Cuba Skrevet 19. september 2005 #1 Skrevet 19. september 2005 Har noen sett denne? tror det er for 3g eller hva det heter.. Fyren sitter på jobben og "dullesnakker" med lille babyen over telefonen, men det er det jo ingen av de rundt han som ser da.. bare ser rart på han.. *lo lo lo lo lo* he he... må le av den reklamen.. han er jo ikke akkurat den vakreste kniven i skuffen heller..
Gjest Catwoman Skrevet 20. september 2005 #2 Skrevet 20. september 2005 jepp. Jeg har sett den reklamen.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #3 Skrevet 20. september 2005 han er jo ikke akkurat den vakreste kniven i skuffen heller.. ← Nei, tenk så fint det hadde vært om absolutt alle var like!
Cuba Skrevet 21. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2005 Nei, tenk så fint det hadde vært om absolutt alle var like! ← Hm.. var kanskje ikke så smart å si.. vet egentlig ikke hvorfor jeg sa det, for det er ikke sånn jeg er.. Syns han er morsom jeg.. Sorry..
Gjest Bøllefrøet Skrevet 21. september 2005 #5 Skrevet 21. september 2005 Men altså.. Han er ikke særlig pen (Jada, angrip meg nå! ) Men morsom reklame da! Hehe..
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 22. september 2005 #6 Skrevet 22. september 2005 Nei, etter min smak er han ikke det.. Men det var selvfølgelig ikke noe å slenge ut her.. *lololololololo*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå