Gå til innhold

Variasjon i sexlivet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med mannen i 17 år og sexlivet er som regel bra. Men jeg kjenner jeg begynner å savner litt variasjon. Vi bytter på å ta initiativ men det ender nesten alltid opp i at han tar føringa og det blir mye «fort og hardt». Jeg får ofte orgasme under forspill og av og til av penetrering om jeg er kåt nok. Vi har også en del kjappiser eller at jeg suger han i sofaen osv. De siste årene har det blitt mindre og mindre av rolig sex og jeg savner at vi «elsker». Mannen min er topp på alle områder men jeg begynner å kjenne på at det er blitt litt ensformig. Vi har snakket om det men han mener at det er ingen som har vært sammen over mange år som fortsatt har rolig, myk og lidenskapelig sex. Så jeg lurer på om jeg har urealistiske forventning? Hvordan varierer dere sexlivet? 

Anonymkode: 74fe2...157

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har vært sammen med mannen i 17 år og sexlivet er som regel bra. Men jeg kjenner jeg begynner å savner litt variasjon. Vi bytter på å ta initiativ men det ender nesten alltid opp i at han tar føringa og det blir mye «fort og hardt». Jeg får ofte orgasme under forspill og av og til av penetrering om jeg er kåt nok. Vi har også en del kjappiser eller at jeg suger han i sofaen osv. De siste årene har det blitt mindre og mindre av rolig sex og jeg savner at vi «elsker». Mannen min er topp på alle områder men jeg begynner å kjenne på at det er blitt litt ensformig. Vi har snakket om det men han mener at det er ingen som har vært sammen over mange år som fortsatt har rolig, myk og lidenskapelig sex. Så jeg lurer på om jeg har urealistiske forventning? Hvordan varierer dere sexlivet? 

Anonymkode: 74fe2...157

Bullshit (det som er uthevet altså)

Endret av Isambard
  • Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Hvis det er det du ønsker så skjønner jeg ikke helt hvorfor han ikke vil imøtekomme dette innimellom i det minste? 

Skrevet

Enig med Isambad i at mannen din tar feil på det området. 😉

Det er så utrolig mange måter å variere på. Jeg blir stadig fascinert over mulighetene selv om vi har vært sammen i mange år. Jeg har samlet en haug ideer som vi har testet ut nettopp fordi at litt variasjon ofte gjør at jeg «legger mer merke til» elskoven og vi legger mer i det enn i «rutinesex». Rolleleker, mange forskjellige teknikker og stillinger, multiple for menn, sanseleker, andre leker etc. er noen av ideene. Etterhvert føltes det nesten egoistisk å holde alle ideene for oss selv så jeg har publisert dem på fiolsex.net. Ta gjerne en titt og se om du finner noe gøy du kan få med gubben på. 💜

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...